⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست رعایت ملاحظات استان اصفهان توسط وزیر فرهنگ و ارشاد
◻️ درخواست پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی حداکثر ۳ ماه بعد از بازنشستگی
◻️ درخواست پیگیری مجازات حوادث مرگبار چهارشنبه آخر سال

اعتراض به بی‌عدالتی در تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

#تبدیل_وضعیت_استخدامی_ایثارگران_1401

اعتراض به بی‌عدالتی در تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

بسمه تعالی

رئیس محترم دیوان عدالت اداری کشور

با سلام

از آنجایی که نماینده‌های مجلس در تصویب قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور که در روزهای پایانی ۱۴۰۱ انجام شد، به ناگاه طرح تبدیل وضعیت استخدامی ایثاگران را دستخوش تغییراتی نمودند و لغو هرگونه تبدیل وضعیت ایثارگران را در سال ۱۴۰۲ رقم زدند و این کار را درست در روزهای پایانی سال صورت دادند و بنیاد شهید و امور ایثارگران هم با مخالفان طرح تمدید همراهی نمود! و لذا به این ترتیب هرگونه تمدید تبدیل وضعیت ایثارگران کان لم یکن شد!

حال سوال اینجاست اگر بودجه وجود نداشت، اگر این کار باعث بی‌عدالتی در جامعه بود، اگر این افراد بی‌سواد بودند، اگر استخدامی در آینده برای ایثارگران قرار بود مجزا برگزار شود، پس حالا چرا قانون را برای ایثارگران و فرزندان آن‌ها که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در جایی شاغل به کار بودند انجام دادید و آن‌ها را تبدیل وضعیت به رسمی-پیمانی کردید ولی برای سایر افرادی که دست‌برقضا آن‌ها هم در جبهه حق علیه باطل بودند، جانباز شدند، زخم خوردند، همسر و فرزندانشان در نهایت سختی و با مشقات زیاد در زمان عدم حضور پدر خانواده در زندگی به فلاکت افتادند و دم نزدند و الان به هر نحوی در تاریخ شانسی مجلس حضور نداشتند؛ به ناگاه و بدون هیچ پشتوانه علمی و نظری و فقط از روی بی‌منطقی و بی‌فکری با ادامه تبدیل وضعیت آن‌ها مخالفت شد!

آقای رئیس مجلس شما دارید چه‌کار می‌کنید؟ آقای رئیس بنیاد شهید و امور مثلاً ایثارگران دارید چه‌کار می‌کنید؟ نماینده‌های قشر خاصی از ملت دارید چکار می‌کنید؟ شما تنها مسئولیت بخشی از جامعه را ندارید که این‌گونه رفتار می‌کنید. شما بر آینده و زندگی کل جامعه بایستی مدیریت داشته باشید.

حال که این‌گونه شده است و وعده‌های سرخرمن شما، ما قشر ایثارگر را کلافه کرده است، بیایید و یا این عزیزان جا مانده از هرگونه انتفاع در کشور را نیز تبدیل وضعیت نمایید و یا همه را عدم تبدیل وضعیت نمایید. شاید این‌گونه حداقل خانواده‌ای که یکی از آن‌ها در این ایام خوش اقبالی تبدیل شده و یکی از آن‌ها تنها با چند روز یا چند ماه، به این اقبال بلند نرسیده را به عدالت نزدیک کنید. فقط یک کلام یا همه یا هیچ‌کس.

ما ایثارگران ورودی ۱۴۰۱ و اسفند ۱۴۰۰ خواهان این هستیم که یا ما را هم تبدیل وضعیت کنید یا تبدیل وضعیت بقیه را هم لغو کنید.

والسلام علی من اتبع الهدی

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 1 نفر

  • جهاد اسلامی پور

بحث و گفتگو

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: