به نام خدا
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
با سلام و احترام؛
ما جمعی از دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی در استان اصفهان، نسبت به برگزاری امتحانات پایانترم بهصورت حضوری در شرایطی که آموزش این ترم عمدتاً به شکل مجازی برگزار شده است، نگرانی خود را اعلام میکنیم. عدم همراستایی میان نحوه ارائه مطالب بهصورت مجازی و شیوه برگزاری آزمون بهصورت حضوری، موجب ایجاد چالش در عدالت آموزشی و افزایش فشار بر دانشجویان شده است. بر این اساس، درخواست ما برگزاری امتحانات پایانترم بهصورت مجازی است تا ارزیابی آموزشی با شیوه آموزش همراستا بوده و عدالت آموزشی بهدرستی محقق شود. این درخواست در راستای ارتقای کیفیت و عدالت آموزشی مطرح میگردد.
با احترام، جمعی از دانشجویان

بحث و گفتگو