⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست ممنوعیت فروش اینترنتی داو
◻️ مطالبه‌ی بازگشت استاد رحیم‌پور ازغدی به نماز جمعه تهران
◻️ درخواست تعطیلی پنجشنبه‌ها برای کارکنان بانک

درخواست لغو مصوبه شورای انقلاب فرهنگی درخصوص کنکور

#لغو_مصوبه_شورای_انقلاب_فرهنگی

درخواست لغو مصوبه شورای انقلاب فرهنگی درخصوص کنکور

رئیس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

سلام؛

مسئله تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور بدون تردید یکی از مسائل حساس اجتماعی ایران است. در سال ۱۴۰۲ در حدود یک میلیون و چهار صد و نود هزار جوان در این آزمون شرکت می‌کنند. شیوه برگزاری کنکور نه‌تنها برای این داوطلبان بلکه برای همه خانواده‌ها و جوانانی که در سه چهار سال آینده در این آزمون شرکت خواهند کرد، امری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. این شیوه، سرنوشت آینده فرزندان و همچنین هزینه‌های شرکت در کنکور را تعیین خواهد کرد. هرگونه خطا در برگزاری این آزمون پیامدهای ناخواسته‌ای بر سرنوشت جوانان و عموم مردم خواهد داشت.

تاثیر سوابق تحصیلی بر کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است که فاقد اسناد پیوست و مذاکرات صحن شورای انقلاب و کمیسیون‌های مربوطه است و این یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف این مصوبه است. تغییر مهمی در کشور رخ داده است اما دلائل این تغییر و مشروح مذاکرات این مصوبه در دسترس مردم قرار نمی‌گیرد.

منتقدین مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی چند سوال مشخص در فضای عمومی را مطرح کرده‌اند که تاکنون پاسخ روشنی به آن داده نشده است.
آیا شورای انقلاب فرهنگی مسئولیت خطاهای احتمالی و آسیبی که به جوانان کشور خواهد رسید می‌پذیرد؟ چه کسی مسئول مشکلات احتمالی است؟ کدام یک از اعضای شورای انقلاب فرهنگی حامی این روش بوده است و چرا استدلال‌های خود را در معرض افکار عمومی قرار نمی‌دهد؟

 


این کارزار توسط نویسنده متوقف شده است.

امضاکنندگان: 1 نفر

  • احمد حیدری

بحث و گفتگو

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: