⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ تقاضای رفع پلمب خانه تاریخی سلامت شریف آباد اردکان
◻️ درخواست برقراری کمک‌هزینه عائله‌مندی و حق اولاد برای زنان شاغل و بازنشسته بخش دولتی
◻️ نجات طبیعت زیبای تفتان از جویندگان طلا و فعالیت معدنی

درخواست افزایش نرخ سفرهای تاکسی‌های اینترنتی و حمایت از رانندگان

#افزایش_نرخ_سفرهای_تاکسیهای_اینترنتی

درخواست افزایش نرخ سفرهای تاکسی‌های اینترنتی و حمایت از رانندگان

جناب آقای رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی

جناب آقای قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

مدیرعامل محترم اسنپ

مدیرعامل محترم تپسی

با سلام و احترام

بدینوسیله به استحضار می‌رساند با توجه به گستردگی تاکسی‌های اینترنتی و نیاز به استفاده مردم مخصوصا در کلان شهرها و افزایش قمیت سوخت و قطعات خودرو و از طرفی کم بودن نرخ سفرهای اینترنتی نسبت به بقیه ارگان‌های حمل نقل و همچنین زیاد بودن درصد کمیسیون و عدم ارائه خدمات مناسب به رانندگان اعم از:

عدم بیمه، تعلق نگرفتن سهیمه سوخت مناسب و فراهم نکردن دیگر امکانات؛ لذا نیاز هست حتماً در این زمینه اصلاحاتی در خور شان و منزلت رانندگان گرامی صورت گیرد.

از طرفی در زمینه ایجاد امنیت برای رانندگان نیاز به ایجاد روش‌های بهتری هست و با ایجاد طرح تعدیل کمیسیون و ارائه خدمات بیشتر به مسافر و رانندگان به راحتی می‌توان ترافیک شهرهایی مانند تهران را کاهش داد که نیازمند تدبیر جدی مسئولین در این زمینه است.

پیشنهاد ما برای بهتر شدن وضعیت تاکسی‌های اینترنتی این است که:

الف. ارائه گواهی عدم اعتیاد و سوء پیشینه؛
از رانندگان دعوت کنند تا به دفاتر واقع در شهرهای خود بروند و مدارک لازم را ارائه دهند. این کار باعث می‌شود دیگر شاهد صحنه‌های زشت و زننده در قبال مزاحمت‌های ایجاد شده توسط راننده‌ها نباشیم.

ب. بازدید از خودرو رانندگان؛
رانندگانی که خودروی بهتر و زیباتر با امکانات بیشتری داشتند به اصطلاح وی آی پی شوند و آن‌ها را بیمه کنند. مطالبه‌ای که همه رانندگان دارند، کمیسیون کمتری پرداخت کنند، سفرهای بهتر با پاداش‌های بهتری داشته باشند، نرخ سفرها برای آن‌ها بیشتر باشد و سهمیه سوخت بیشتری هم داشته باشند.

ج. رانندگانی که وضعیت خودرو آن‌ها مناسب نیست با در اختیار گرفتن تسهیلات مناسب به برطرف کردن معایب خودرو خود برآمده تا با آرامش بیشتری به کار کردن ادامه بدهند. حال اگر راننده‌ای از این کار اجتناب کرد؛ بیمه نشوند، کمیسیون بیشتری از او بگیرند و همچنین سهمیه سوخت به آن‌ها تعلق نگیرد.

د. حذف امتیاز دهی؛
بجای دادن امتیاز به رانندگان و خودروی شخص، مسافر مجاب باشد که در آخر سفر نظر خود را در مورد مزایا و معایب راننده و خودروی وی بگوید تا حق به حق‌دار برسد و مسافر نتواند بی‌اعتنا از این نظرسنجی خارج شود. در این مورد برای مسافر پیامکی ارسال شود تا نظرات خود را در سامانه پیامکی ثبت کند و این کار قبل از پایان سفر باشد به این گونه که از مسافر امتیاز ۱ تا ۱۰ برای راننده و خودرو وی و همچنین توضیحات تکمیلی را خواستار باشند.

پ. ن: راننده ای که از مسافرین بیشترین نمرات منفی را دریافت کرد ۱ تا ۲ ماه تعلیق شود، اگر تکرار شد در مرحله بعد ۳ ماه و اگر باز تکرار شد در مرحله بعدی ۶ ماه و در آخر اخراج از ارگان با دریافت سوء پیشینه، این بهترین کار برای افراد خاطی است.

 

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 6 نفر

  • مجید مزارعی اسنپ

  • رامین زارع بیکار

  • حمیدرضا رستاقی بازنشسته

  • مهدی مزارعی دانشجو

  • اصغر حیدری

  • مهدی بابایی راننده اسنپ

بحث و گفتگو

مجید مزارعی : لطفا از این کارزار حمایت کنید هم برای رانندگان خوبه هم مسافران پیشنهاد هایی که دادم خوب بوده و میتونه عالی باش
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: