موفقیت کارزار درخواست جلوگیری از ظلم به سهامداران سدید:

موفقیت یک کارزار بورسی و پیروزی سهامداران در برابر قدرتمندان

مردادماه امسال بیش از ۲ هزار نفر از سهامداران «سدید» کارزاری را امضا کردند و خواستار جلوگیری از «اعمال نفوذ برخی نهادها در پرونده مالکیت ۳۳ درصد شرکت فرآب» شدند و درخواست مردود شد اعاده دادرسی آستان قدس رضوی، آستان حرم حضرت معصومه (س) و وزارت نیرو شدند. این درخواست در رسانه‌های مختلف بازتاب‌های زیادی پیدا کرد و در نهایت به موفقیت رسید.

بازتاب‌های رسانه‌های مختلف را در این زمینه می‌توانید در بخش پیگیری صفحه مربوط به کارزار درخواست جلوگیری از ظلم به سهامداران سدید ببینید. مستندات دریافتی مربوط به این موفقیت نیز در همین صفحه قابل مشاهده است. همچنین نامه این شرکت را در سامانه کدال متعلق به سازمان بورس نیز اینجا می‌توانید ببینید.

در همین رابطه نویسنده این کارزار نیز پیام زیر را جهت انتشار در اختیار ما گذاشته است:

«با عنایت خداوند متعال و به واسطه پیگیری‌های دلسوزانه سهامداران محترم گروه صنعتی سدید و مدیران و تیم حقوقی گروه صنعتی سدید پرونده 30 ساله مالکیت فراب به نفع 60 هزار سهامدار سدید مجددا مورد تاکید قرار گرفت. حسب نامه معاونت محترم قوه قضاییه (پیوست)، درخواست اعاده دادرسی آستان قدس رضوی و آستان حرم حضرت معصومه (س) و وزارت نیرو برای بررسی و اعمال ماده 477 برای بار پنجم رد شد و مجددا حق مالکیت سهامداران سدید بر 33 درصد شرکت فرآب مورد تاکید قرار گرفت. در این میان از همه رسانه‌های محترم و سایت کارزار، ریاست محترم قوه قضاییه و همچنین معاون محترم ایشان حجه‌الاسلام رحیمی، آیت‌الله مرتضوی‌مقدم ریاست سابق دیوان، جناب دکتر رفاهی و همکاران و همچنین خبرگزاری ایلنا، خبرگزاری مشرق، روزنامه شرق، دنیای اقتصاد، اکو اقتصاد، روزنامه جهان صنعت، خبرگزاری تسنیم و فارس و همچنین سایر رسانه‌هایی که زحمت پوشش این تظلم‌خواهی و حق 30 ساله را داشتند، تشکر و قدردانی می‌نماییم. لازم به ذکر است به شکرانه این پیروزی بزرگ سهامداران سدید استارت تاسیس خیریه‌ای را به جهت کمک به اقشار محروم آغاز کرده‌اند. به امید پیروزی همیشگی حق بر ظلم و ستم.»

 

امیدواریم این دستاوردهای مردمی به ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مطالبه‌گری مدنی و هم‌افزایی اجتماعی کمک نماید. تیم کارزار به عنوان یک پلتفرم مستقل برای طرح مطالبات مدنی این موفقیت را به مطالبه‌گران محترم تبریک عرض می‌نماید و دعوت می‌کند تا در صورت تمایل برای پایداری فعالیت‌های این پلتفرم از کارزار حمایت کنند:

حمایت از پلتفرم کارزار

 


سایر تجربه‌ها

تجربه‌های بیشتر