با سلام
با توجه به اینکه تمام کلاسهای این ترم بهصورت مجازی برگزار شده است، اعلام برگزاری امتحانات بهصورت حضوری تنها یک هفته قبل از شروع امتحانات باعث ایجاد مشکلات جدی شده است.
عدهای از دانشجویان با توجه به شرایط موجود در کشور، در شهرهای دیگر ساکن شدهاند و در این زمان کوتاه امکان برنامهریزی برای سفر، تهیه محل اقامت و تأمین هزینههای رفتوآمد را ندارند.
از طرفی، وقتی روند آموزشی در طول ترم بهصورت آنلاین بوده است، برگزاری امتحانات نیز میتواند به همان شکل و با حفظ عدالت آموزشی انجام شود.
لذا از مسئولان محترم دانشگاه تقاضا داریم با در نظر گرفتن شرایط دانشجویان، نسبت به لغو امتحانات حضوری و برگزاری آنها بهصورت مجازی تصمیمگیری کنند.
با تشکر
جمعی از دانشجویان

بحث و گفتگو