وزیر محترم ارتباطات
استاندار محترم هرمزگان
ریاست محترم مخابرات استان هرمزگان
سلام علیکم،
به استحضار میرساند در روستای گرائیک واقع در شهرستان سیریک هرمزگان، مشکل جدی در آنتندهی تلفن همراه و عدم دسترسی به اینترنت وجود دارد و ساکنان این روستا برای برقراری تماس تلفنی یا استفاده از اینترنت با مشکلات فراوانی مواجه هستند. در بسیاری از نقاط روستا، عملاً آنتندهی بسیار ضعیف یا وجود ندارد و برای برقراری یک تماس ناچار به خروج از خانه هستیم.
این موضوع زندگی روزمره مردم را با مشکل روبهرو کرده است. نبود پوشش شبکه تلفن همراه، دسترسی به خدمات ضروری مانند ارتباط اضطراری، آموزش آنلاین، امور اداری و استفاده از خدمات اینترنتی را برای اهالی دشوار کرده است.
از مسئولان مربوطه تقاضامندیم در خصوص وضعیت پوشش شبکه در روستا نسبت به نصب دکل مخابراتی همراه اول اقدام نمایند تا مشکل آنتندهی و اینترنت برطرف شده و اهالی از حداقل امکانات ارتباطی مناسب بهرهمند گردند.

بحث و گفتگو