ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام
با سلام و احترام،
اینجانبان دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی ضمن قدردانی از زحمات مسئولان و اساتید محترم، بدین وسیله مراتب اعتراض و نگرانی خود را نسبت به نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم اعلام میداریم.
با توجه به اینکه کلاسهای آموزشی این ترم به صورت غیرحضوری برگزار شده و بسیاری از مباحث آموزشی به دلیل محدودیتهای موجود به صورت کامل و مؤثر ارائه نشده است، برگزاری امتحانات به صورت حضوری موجب بروز مشکلات و نگرانیهای فراوان برای دانشجویان شده است.
عدم برگزاری کلاسهای حضوری، محدودیت در تعامل مستقیم با اساتید، مشکلات فنی سامانههای آموزشی و شرایط جنگی و کاهش کیفیت یادگیری، شرایطی را ایجاد کرده که ارزیابی دانشجویان به شکل فعلی نمیتواند بیانگر سطح واقعی دانش و توانمندی آنها باشد.
لذا از جنابعالی تقاضا داریم با توجه به شرایط موجود و در راستای رعایت عدالت آموزشی و اینکه بیشتر دانشجویان کارمند میباشند، دستور فرمایید موضوع برگزاری امتحانات دوره تحصیلات تکمیلی مورد بازنگری قرار گرفته و نسبت به اتخاذ تدابیر لازم از جمله تعویق زمان امتحانات و شیوه ارزیابی، اقدام مقتضی صورت پذیرد. امید است با عنایت و حسن توجه جنابعالی، تصمیم شایستهای در جهت حفظ حقوق دانشجویان و ارتقای کیفیت آموزشی اتخاذ گردد.
پیشاپیش از توجه و مساعدت حضرتعالی سپاسگزاریم.
با احترام،
به نمایندگی جمعی از دانشجویان دوره تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام.

بحث و گفتگو