⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست جلوگیری از تخریب قلعه تاریخی عزت‌آباد ابرکوه
◻️ درخواست پرداخت حق عائله‌مندی و حق اولاد به بانوان شاغل در بخش‌های دولتی
◻️ درخواست اجرای قانون در خصوص تعیین خط مرزی بین شهرستان‌های میبد و اردکان

اعتراض به مدیریت سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه

#مطالبه_نظام_مهندسی_کشاورزی

اعتراض به مدیریت سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه

بسم الله قاصم الجبارین

اتَّخَذُوا أَیْمَانَهُمْ جُنَّهً فَصَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللهِ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ
آنها سوگندهایشان را پوششی قرار دادند (تا مردم را) از راه خدا باز دارند، و چه بد است آنچه انجام می دادند.
(آیه ۴ سوره منافقین)

بیانیه جمعی از فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی استان کرمانشاه خطاب به ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه جناب آقای مهندس ایرج بهرامی

همانطور که می دانید از اردیبهشت ماه سال گذشته اریکه ریاست بر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در دستان شما به عنوان مهندسی از بخش دولتی قرار گرفت.

حضرت عالی با شعار اصلاحات ساختاری در سازمان نظام مهندسی به نفع مهندسین بیکار بخش کشاورزی و اشتغال آنها و هماهنگی بیشتر بخش دولتی با بخش خصوصی در اینجا قرار گرفتید و با همین شعار های زیبا و دهن پر کن بارقه های امید در اذهان ما کارشناسان بیکار شکل گرفت بارقه های امیدی که خیلی سریع جای خود را به یاس و نا امیدی داد.

چرا که در واقع ما مهندسین بخش خصوصی ساده باورانه و صادقانه به قسم حضرت عباس شما باور کردیم لیکن اکنون دم خروس صحبت های شما بیرون زده است چرا که با گذشت بیش از شش ماه از ریاست جنابتان بر این قسمت هیچگاه هیچ کدام از شعار های شما میسر نشده است.

حضرتعالی نه تنها که شغلی برای بخش خصوصی ایجاد نکرده‌اید بلکه یک نفر را هم از بخش دولتی در قالب مشاور رسانه ای وارد این سازمان کرده‌اید.

سوال ما کارشناسان بخش کشاورزی از شما این است همانطور که می‌دانید هیچ گربه‌ای برای رضای خدا موش نمیگیرد و کسی مفت و مجانی برای یک سازمان فعالیت نمی‌کند شما چگونه هزینه‌های انجام شده برای اشتغال این شخص از بخش دولتی را پرداخت می‌نمایید و آیا در میان ما کارشناسان بیکار یک نفر نبود که بتواند بار این مسئولیت را بر دوش بکشد و حتماً باید این شخص از بخش دولتی در اینجا مستقر می شد.

منظور شما از هماهنگی بخش دولتی با بخش خصوصی غیر از این مسئله بود که افراد بخش دولتی به راحتی بتوانند وارد بخش خصوصی شوند و از محل پرداخت های حق عضویت های ما مهندسین بیکار مزایای این افراد پرداخت شود؟

شخصی که کارشناس پهنه است و تعهد ده ساله خدمت در مرکز خدمات را داده است چگونه در این بخش خصوصی مشغول به فعالیت کرده اید؟ آیا این تخطی از قانون نیست؟

موضوع دیگری که جای بحث دارد نشریه سازمان نظام مهندسی است که تا کنون چند شماره از آن چاپ شده است و غیر از آنکه عکس حضرتعالی و مشاور رسانه‌ای تان در آن چاپ شود هیچ چیز دیگری در آن هویدا نیست بهتر نبود به جای ژست های گوناگون نسبت به چاپ مطالب علمی و روز دنیا و یا حتی دستاوردهای مهندسین بخش خصوصی این سازمان اهتمام می ورزیدید؟ چرا باید ما کارشناسان بخش کشاورزی از جیب خودمان هزینه معرفی و مشهور شدن شما دو نفر را پرداخت کنیم؟

فلذا ما کارشناسان بخش کشاورزی اعتراض خود را نسبت به اعمال ریاکارانه حضرتعالی و خروج و عدول از شعارهای اولیه حضرتعالی در ابتدا خواستار اخراج این شخص مستخدم بخش دولتی از بخش خصوصی می‌باشیم و خواهشمندیم در این فرصت محدود باقی مانده نسبت به خدمت به کارشناسان بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای آنها اهتمام به ورزید و این رویه‌ای را که در پیش گرفته‌اید و سازمان را در یک فضای روزمرگی فرو برده‌اید اصلاح فرمایید.

چرا که اگر مصالح نظام نمی بود و امکان استفاده افراد سود جو و رسانه‌های بیگانه نمی‌بود ما فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی تا کنون صد بار نسبت به تجمع درب این سازمان در اعتراض به اعمال حضرتعالی اقدام می کردیم.

در نهایت برای آخرین بار به حضرتعالی هشدار می‌دهیم تا کوتاه آمده و ابتدا نسبت به عزل حکم ایشان اقدام فرمایید و سازمان را نیز از حالت خمودی و جبن به در آورید و باعث تراشیدن هزینه‌های بیشتر برای خودتان و کارشناسان بخش خصوصی و نظام نشوید.

اما سخن آخر جناب آقای مهندس چاله چاله به‌عنوان مدیر ارشد استان در حوزه کشاورزی لطفاً به وضعیت این سازمان رسیدگی فرمایید.

- جمعی از مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از بخش خصوصی

⚠️ در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 1 نفر

  • امیر یاوری

بحث و گفتگو

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


سلب مسئولیت

در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: