⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست نامگذاری پل عابر پیاده و پارک ورودی غربی شیراز به نام شهدای کوهمره
◻️ درخواست اجرای مترو هشتگرد-قزوین با دارا بودن مصوبه دولت و برخوردار بودن ۱۱ استان و ۱۴ مزیت اقتصادی
◻️ درخواست جلوگیری از قطع گاز و تعطیلی استخرهای ورزشی تهران و کشور

اعتراض دانشجویان رشته‌ی حسابداری دانشگاههای پیام نور استان اصفهان به نحوه‌ی تدریس و برخورد تعدادی از اساتید

#حمایت_ازدانشجو

اعتراض دانشجویان رشته‌ی حسابداری دانشگاههای پیام نور استان اصفهان به نحوه‌ی تدریس و برخورد تعدادی از اساتید

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر شاه نظری
مدیر گروه محترم قطب حسابداری (واحد نطنز)

با سلام

احتراماً به اطلاع می‌رساند اینجانبان دانشجویان رشته حسابداری دانشگاههای پیام نور سراسر استان اصفهان، با امضای این نامه اعتراض خود را نسبت به عملکرد چندی از اساتید رشته حسابداری از جمله استاد حسین فرقانی، استاد سید محسن مدینه، استاد عبدالله تاکی و استاد شاپور صلواتی در زمینه های مختلف و در تمامی دروس مشترکی که اینجانبان با این اساتید در چارت درسی مان داریم اعلام می نماییم.

برخی از موارد اعتراض ما به شرح زیر است:

استاد حسین فرقانی:

۱ ایشان اصلاً تسلط کافی بر کتب درسی نداشته و فقط از روی کتاب متون را روخوانی می‌کنند. همچنین استاد فرقانی موجبات گمراهی دانشجو را فراهم می نمایند، بدین صورت که طی چندین جلسه منبعی را به اشتباه تدریس کرده و دانشجویان دچار سردرگمی می شوند.

۲ مسائل و مشکلات خانوادگی ایشان نظم کلاس مجازی را بر هم زده و تمرکز دانشجویان را از بین میبرد و حتی خود ایشان نیز دیگر تمرکز کافی برای ادامه تدریس ندارند.

۳ نمره‌ دهی ایشان نیز بستگی به حالشان دارد، اگر اوضاع و شرایط بر وفق مرادشان بود نمره می دهند و اگر نه حتی نمره ی کسب شده توسط خود دانشجو را هم لحاظ نکرده و نمرات بسیار پایین در حد۵/. یا ۲۵/ برای امتحانات میان ترم وپایان ترم لحاظ می‌نمایند و نمره دهی ایشان اصلا عادلانه نیست.

۴ ایشان همچنین در ثبت نمرات امتحانی هم بسیار تأخیر دارند به طوری که دانشجویان از این بلاتکلیفی بسیار ناراضی هستند. و در کل اینجانبان نسبت به بی مسئولیتی ایشان اعتراض داشته و خواهان آن هستیم که دروس مهم رشته حسابداری به ایشان محول نگردد.

استاد سید محسن مدینه:

۱ استاد مدینه تلاش چندانی برای تفهیم دروس مهمی مثل بهایابی و مبانی حسابداری مدیریت به دانشجویان نکرده و فقط تأکید بر فعال بودن دانشجویان در کلاس دارند بدون آنکه زمینه فعالیت ایشان را فراهم نمایند. حال آنکه اگر برای دانشجویان امتیازاتی قائل می‌شدند همچون اساتید برجسته ای مثل سرکار خانم دکتر نیکبخت، دانشجویان از انگیزه بالایی برای حضور در کلاس و فعالیت برخوردار شده و سطح علمی ایشان ارتقا میا فت، اما متأسفانه در ترم های گذشته ایشان حتی دانشجویانی که فعالیت نداشتند را از کلاس حذف می کردند و حق برخورداری از جلسات تدریس نه چندان خوب خود را هم از ایشان سلب می نمودند.

۲ در زمینه بحث نمره‌دهی هم ایشان بسیار تأکید دارند که چون دانشجویان به صورت مجازی در امتحانات میان ترم شرکت می‌نمایند لذا تقلب کرده و نمره ای که کسب کرده اند حق ایشان نیست و در نهایت نمره ای کمتر از نمره ی اکتسابی خود دانشجو را به عنوان نمره امتحان لحاظ می‌نمایند و شفافیت در نحوه نمره دهی خود ندارند.

۳ ایشان گاهی شرایط و ضوابط بسیار دشوار و نامناسبی را برای کسب نمره میان ترم در نظر میگیرند به عنوان مثال طرح ۲۵۰وتایپ سوالات چهارگزینه ای با جواب درست و مشخص نمودن فصول و صفحات برای درس بهایابی و میانه، و در نهایت هم نمره ای که ارزش زحمات دانشجویان برای انجام این تکالیف را داشته باشد در نظر نمی گیرند.

استاد عبدالله تاکی:

۱ استاد تاکی هم زمان بسیار اندکی را به کلاس های درسی خود اختصاص می دهند و هم بیشتر به روخوانی کردن از روی مباحث درسی اکتفا می نمایند.

۲ در بحث امتحانات میان ترم ایشان سوالات بسیار سخت با زمان اندک در نظر گرفته و اصلاً وضعیت و شرایط دانشجویان را درک نمی‌کنند به طوری که برای دروس مالیاتی یک و دو، ایشان دو الی سه ترم متوالی است که تعدادی از دانشجویان را پاس ننموده و یا خیلی از دانشجویان مجبور به حذف این دروس می‌شوند که مبادا نمره ی پایینی کسب نمایند.

۳ از لحاظ برقراری ارتباط با دانشجویان و پاسخ دهی به ایشان بسیار ضعیف عمل کرده و اصلاً شأن و شخصیت دانشجو برایشان اهمیت نداشته و سوالات و مشکلات دانشجویان را بی‌پاسخ می گذارند.

استاد شاپور صلواتی:

۱ استاد صلواتی کل ساعات تدریس را به خود دانشجویان محول نموده و ایشان سر کلاسشان به استراحت می پردازند و از دانشجویان به عنوان نمره ی میان ترم کنفرانس طلب می‌کنند، اما با توجه به تعداد زیاد دانشجویان و ساعات کم کلاس نوبت به اکثریت نمی رسد و لذا نمره میان ترم برای ایشان لحاظ نمی شود.

۲ ایشان به جای کمک به ارتقاء سطح علمی و عبور دانشجویان از دروس مورد تدریس ایشان با نمرات بالا، تأکید بر پاس نشدن دانشجویان دارند. همچنین در نحوه برقراری ارتباط با دانشجویان بسیار ضعیف عمل نموده و هیچ احترامی برای دانشجو قائل نیستند.

حال با توجه به دلایل ارائه شده عاجزانه از شما خواهشمندیم دستور فرمایید که در این موارد پیگیری‌های لازم انجام شده و شرط ارائه ی دروس و تکمیل موظفی اساتید فقط تأکید بر عضویت در هیئت علمی دانشگاهها نباشد، چرا که بسیاری از اساتید باسواد و مجرب فقط به خاطر اینکه عضو هیئت علمی نیستند از تدریس دروس مهم رشته حسابداری بازمانده و جایگاه ایشان توسط اساتیدی که انگیزه و میل دانشجویان به تحصیل را سرکوب می‌نمایند پر می شود. بر این اساس متأسفانه دانشجویان بسیاری واحدهای زیادی و شهریه های فراوانی را بر اساس طرز برخورد و تفکر و ناتوانی این اساتید در تدریس و تفهیم دروس از دست داده‌اند. از شما خواستاریم ما را از وجود اساتید مجربی همچون خانم دکتر زهرا نیکبخت، سرکارخانم دکتر شهلا طالاری، سرکارخانم اعظم مسلمی امیرانی، سرکارخانم سهیلا شریف خفری، خانم دکتر مریم السادات طباطباییان، سرکار خانم تهمینه خادمی، سرکار خانم پروانه مطیع، جناب آقای رسول نوربخش، استاد حسنعلی اخلاقی، و دیگراساتید بیشتر بهره‌مند نمایید.

عاجزانه و ملتمسانه از شما تقاضای رسیدگی داریم.

باتشکر




⚠️ در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 1 نفر

  • بهزاد حلاجی

بحث و گفتگو

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


سلب مسئولیت

در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: