⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ اعتراض به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرضا در منطقه جنوب شهرضا (پاتله)
◻️ درخواست حذف محدودیت سنی آزمون لیسانس به پزشکی
◻️ اعتراض به عملکرد ضعیف فدراسیون شطرنج

حمایت از دکتر فخری، معاون محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

#حمایت_نیروی_انقلابی

حمایت از دکتر فخری، معاون محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر ساکی؛ رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی کاشان

سلام علیکم

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای شما ما به عنوان جمعی از دانشجویان ولایتمدار در خصوص مطالب اخیری که درمورد جناب دکتر فخری، معاون محترم دانشجویی و فرهنگی، پیش آمده مطالبی را خدمتتان عرض می‌نماییم.

حسن سابقه جناب دکتر فخری در مبارزه با جریان نفوذی و داشتن ید طولانی در حوزه مدیریت برای همگان روشن است. اگر تاریخ دانشگاه علوم پزشکی کاشان را ورق بزنیم، دستاوردهای ایشان در سایر مسئولیت ها و از آن مهمتر تبعات کنار گذاشتن نیروهای ولایی مشهود است.

مشکلی که فی الحال به‌صورت سیستماتیک در کشور و دانشگاه در خصوص کسری بودجه و سایر مسائل با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، یقینا نتیجه انتصابات نابجایی بوده که الحمدالله فی الحال به لطف خدا و اهتمام دولت جناب آقای دکتر رئیسی در حال پاکسازی هستند.

در دوره مسئولیت جناب آقای دکتر فخری، دستاوردهای بسیار زیادی هم در حوزه دانشجویی و هم در حوزه فرهنگی بدست آمده است.

در حوزه دانشجویی علاوه بر جبران کسری بودجه و ریشه‌کنی فساد اداری، شاهد کمترین اختلال در حوزه رفاهی، تغذیه، اسکان (اعم از خوابگاه متاهلی، خوابگاه دختران و پسران ) و... بر خلاف دوره پیشین بودیم. سر و سامان دادن به اوضاع تغذیه و رفاه دانشجویان که همواره توسط دانشجویان پیش از انتصاب ایشان مورد مطالبه بود بحمد الله و با تلاش ایشان و مدیر دانشجویی توانمندشان به وضع مطلوبی تبدیل شد.

در حوزه فرهنگی نیز شاهد پیگیری مجدانه ایشان در تشکیل ستادهای مختلف هستیم. همچنین آمار قابل قبول در ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان نیز محسوس می‌باشد. اردوهای دانشجویی در دوره تصدی ایشان تراکم و تنوع بالایی داشته و کسب رتبه های برتر توسط فعالین فرهنگی در جشنواره مختلف قرآنی و... نیز قابل توجه است.

جناب آقای دکتر ساکی، شما خود نیز زمانی متصدی معاونت فرهنگی و دانشجویی بوده‌اید و یقینا بیش از ما مستحضرید حجم گردش مالی این حوزه آن چنان بالاست که کوچکترین تصمیم گیری اشتباهی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد و یقینا شخصی باید چنین مسئولیتی را قبول کند که واقف به مسائل سیاستگذاری باشد که جناب آقای دکتر فخری به واسطه تحصیلات مرتبط و سابقه طولانی مدت در حوزه مدیریتی، چنین ویژگی شخصیتی را داراست. همچنین شما به‌عنوان عضو محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع را به خوبی می‌دانید تصمیم‌گیری در این حوزه بسیار مهم و موضع گیری غیر‌صریح و غیر‌اصولی بسیار مخاطره آمیز است که البته جناب آقای دکتر فخری هم در دوران دانشجویی و هم در دوره تصدی مسئولیت های مختلف فهم درست و دقیقی از مسائل درجه اول کشور، داشتند.

لذا از حضرت عالی خواستاریم با پیگیری دقیق موضوع از بدنه دانشجویان، مسئولین ذی ربط و اعضای هیئت علمی تمامی جوانب را در نظر بگیرید و با اخذ تصمیم مدبرانه خود، همانند آنچه در گذشته اتفاق افتاده، فضای ملتهب علیه ایشان را مدیریت بفرمایید.

ذکر این نکته ضروری است که امضا‌کنندگان این نامه از بدنه اقشار دانشحویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی بوده و هیچگونه وابستگی سیاسی ندارد.

امید است همگی در پرتو توجهات ولی‌عصر (عج) و توجه به منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

با تشکر

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 11 نفر

  • حسین کریمی پور

  • مهدی کامکاری

  • محمد اقدسی

  • محمدامین حیدری

  • فاطمه شیروانی

  • رضا جوادی پور

  • حسن کریمی

  • مهسا کیانی

  • علی فرجی

  • عاطفه حیدری

  • رضا صالحی

بحث و گفتگو

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: