⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست احتساب سنوات تحصیل دانشجویان بورسیه دانشکده صدا و سیما
◻️ درخواست شبانه روزی شدن درمانگاه شهر نسر جلگه رخ تربت حیدریه
◻️ درخواست شفاف‌سازی مالیات ارزش افزوده مشاوران املاک

درخواست پیگیری عدم تکمیل و تحویل واحد‌های مسکن مهر فاز ۸  پروژه تحکیم ساخت پاسارگاد ۵۹۰ واحدی از فرماندار محترم شهر پردیس

#تحویل_مساکن_مهر_پردیس

درخواست پیگیری عدم تکمیل و تحویل واحد‌های مسکن مهر فاز ۸ پروژه تحکیم ساخت پاسارگاد ۵۹۰ واحدی از فرماندار محترم شهر پردیس

فرماندار محترم شهرستان پردیس؛

جناب آقای پور ابراهیم؛

با سلام و احترام؛

همانطور که مستحضرید مسکن مهر شهرستان پردیس که بزرگترین مسکن مهر کشور می‌باشد از سال ۹۰ در فازهای مختلف کلید خورد، متأسفانه به دلیل عدم مدیریت مناسب در هزینه کرد بین فازها و پروژه‌های مختلف شاهد آن بوده‌ایم که همچنان بسیاری از واحدها تحویل مالکین نگردیده است.

امضا کنندگان این نامه، مالکین پروژه تحکیم ساخت پاسارگاد (۵۹۰ واحدی) واقع در فاز ۸ می‌باشند که از آن مقام محترم تقاضای رسیدگی به اختلافات مالی بین پیمانکار و شرکت عمران پردیس را داریم.

این پروژه به دلیل عدم پرداخت تعدیل صورت وضعیت به پیمانکار از سوی شرکت عمران، با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰‌درصد، چندین ماه است فعالیتی ندارد و ۲۹۰‌ واحد این پروژه در بلا تکلیفی کامل و در واقع در گروی سو مدیریت عمران و پیمانکار می‌باشد.

خاطر نشان می‌گردد دعوای فی مابین عمران و پیمانکار در حال حاضر به ضرر مالکین می‌باشد و هر روزی که بگذرد، خسارت های مالی و خانوادگی جبران ناپذیری برجا می گذارد.

مالکان مظلوم این پروژه یکبار شاهد تغییر شرکت پیمانکار به نام بتن نما مستحکم روز در سال ۹۸ بوده اند که پس از آن شرکت فعلی عهده دار تکمیل و تحویل واحدها گردید که در حال حاضر این شرکت نیز فعالیت عمرانی ندارد.

شایان ذکر است سال گذشته ۱۴۰ واحد و اوایل امسال نیز تنها ۱۶۰ واحد دیگر از پروژه با نواقص بسیار از جمله عدم نصب درب، کابین و موتور آسانسور تحویل مالکان گردید است.

همچنین خلع ید شرکت تحکیم ساخت پاسارگاد به هیچ عنوان به نفع متقاضیان نمی‌باشد چرا که فرایند قانونی این کار بیش از ۶ ماه می‌باشد.

از این رو خواهشمند است دستورات لازم جهت رفع مشکل به وجود آمده را صادر فرمایید تا پس از سالیان بسیار مالکان طعم صاحبخانه شدن را بچشند.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 0 نفر

بحث و گفتگو

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: