⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست پیگیری حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی (طرح امنیت غذایی)
◻️ حمایت از سرمایه مردمی شرکت پدیده شاندیز و حذف بنگاه‌داری بانک‌ها
◻️ درخواست انتزاع شهر دبیران از شهرستان زرین‌دشت و الحاق به شهرستان جهرم

درخواست محاکمه‌ی علنی قاتل «حمیدرضا الداغی» جوان غیور سبزواری

#حمیدرضا_الداغی

درخواست محاکمه‌ی علنی قاتل «حمیدرضا الداغی» جوان غیور سبزواری

رئیس محترم قوه قضائیه

دادستان محترم شهرستان سبزوار

با سلام

از دیار غیور بیهق و از نسل سربداران خراسان، جوانی خوش نام با تأسی به حسن حمزه و حسین حمزه، برای دفاع از ناموس بار دیگر نام خطّه غیور مردان باشتین و شیخ خلیفه مازندرانی و شیخ حسن جوری را تداعی نمود.

نه فقط مردم با اصالت، مومن، متدین و فهیم سبزوار، که هر غیرتمند با هر نژاد و رنگ و دین و مذهب و آیین اگر تصور کند که این دختر در چنگال آن جوانان هرزه ناموس خودش بود، برای عظمت این جوان (در جایی که ممکن است خیلی‌ها بی‌خیال ببینند و عبور کنند) احترام قائل است.

یقیناً و حتماً اینجانبان و تمامی ناموس‌پرستان و غیرتمندان و حق‌گویان و حق‌خواهان از تمامی اقوام و ملل و مذاهب گوناگون، ضمن محکوم کردن این حرکت ناجوانمردانه (که به جای مبارزه‌ی پهلوانی و عیّاری که شیوه مردان خدایی و الهی است، اما چاقوهای پی در پی از پشت سر بوده است)، منتظر برخورد قاطع و صریح و علنی طبق قوانین و مقررات و موازین شرع مقدس با این موضوع و موارد مشابه هستیم.

 

 

 

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 1689 نفر

  • مریم نقی پور

  • مهدی حجت پناه

  • کبری خدایی

  • فاطمه یعقوبی

  • مهدی عهدی

  • ملیحه مناجاتی پور

  • فاطمه جمشیدی

  • سیده حکیمه قاسم زاده

  • صغر ی اکبری

  • سید محمد علی حقانی ثانی

  • رویا گلستانی

  • جوادیعقوبی نژاد

  • نیلوفر بهمن

  • سیدمجتبی طباطبایی

  • محدثه لندرانی

  • رضا روشن فکر

  • محدثه فیضی

  • سارا کوشکی

  • فاطمه قطب الدین

  • محمد یعقوبی نژاد

  • فاطمه غفوری

  • هادی خلیقی

  • فاطمه سادات حسینی گرز

  • آسیه آذریار

  • احمد شعبانی

  • زینب موحد

  • فاطمه طالبی

  • محمدابراهیم حجت پناه

  • زهره صادقی منفرد

  • جمال عبدالهی قصونی

بحث و گفتگو

ع . رامک : لطفا لینک www.karzar.net/75416 در ارتباط با جرم انگاری حمل سلاح سرد را هم جستجو و امضا بفرمایید تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم. ان شاالله
💬 پاسخ
حسین امیری : سلام خدمت خانواده محترم شهید و عرض تسلیت درجامعه ما درسته وضع اقتصادی خرابه و همه مشکلات دارن ولی دلیل بر این نمیشه که هرکاری دوست داشتی انجام بدی و برای افراد جامعه مزاحمت ایجاد کنی و یکی رو با چاقو به قتل برسونی از مسئولین خواشمندیم اشد مجازات را واسه قاتلان در نظر بگیرند بعضی از عزیزان میگن جواب خون ،خون نیست باید در جواب اونا بگم اگر برای عزیز خودتان هم چنین اتفاقی پیش میومد بازم چنین حرفی میزدی باید برخورد جدی و اشد مجازات صورت بگیرد تا اینکه دیگر جراعت چنین کاری رونداشته باشن
💬 پاسخ
علی شکوری : با سلام خدمت خانواده اون شهید بزرگوار بنظر من حمید عزیز نماد غیرت و تعصب و مردانگی وشجاعت هستش و راه اون راه بزرگ‌مردهای ایران بوده و تقاضای اشد مجازات برای قاتلین رو در ملا عام دارم و از خدا میخوام که به خانواده حمید عزیز صبر و شکیبایی عطا کنه.
💬 پاسخ
کارمند دولت : متهمان زیر ۱۸ سال سن دارند ،نشون میده فضای مجازی و ولنگاری به کجا کشونده اینهارو نه سن ازدواج رسیدن که بگیم امکان ازدواج نداشتن ،نه ترسی از ریختن خون کسی دارند که دفاع میکنه ،این هم دستاورد شعار پوچ زن آزادی .
💬 پاسخ
جعفر گنج خانلو : اگر سریع به حساب این جنایتکاران نرسند دیگه کسی نمی‌تونه بهشون بگه بالای چشمت ابروست
💬 پاسخ
حسن میرزابیگی : چه این کارزار امضاء بشود و چه نشود، یقین بدارید که قوه قضائیه در جهت انجام وظایف قانونی خودش، خصوصا" جهت رسیدگی به پرونده های قضایی که همانا تحقق عدالت در جامعه میباشد در این پرونده و سایر پرونده ها که در فضایی آرام بدور از دخالت افکار عمومی و صاحب منصبان در انجام وظایف قانونیش، چه در این پرونده و سایر پروتده های قضایی تنها برابر با آئین نامه ها و قوانین نسبت به تحقق وظایف محوله که همانا ایجاد عدالت میباشد، پس از تحقیقات و سیر مراحل قانونی اقدام به صدور رای خواهد نمود و مردم یقین بدارند که قوه قضائیه در جهت اجرای عدالت و تحقق قانون با هیچ احدی تعارف نداشته و کوتاه نخواهد آمد لذا نیازی به گرفتن امضاء و اقدامات دیگر نمیباشد. من الله التوفیق
💬 پاسخ
علی حسینی : دفاع به موقع وبجا شهید غیرت برای دفاع از ناموس درردیف همان هشت سال دفاع مقدس ومدافعین حرم وامنیت هست
💬 پاسخ
داود عظیمی : فقط و فقط در ملع عام حکم اجرا شود تا درس عبرتی باشد برای ارازل و اوباشی که چاقو بر کمر میبندن و باعث عدم آسایش مردم هستن .
💬 پاسخ
جواد مصطفی لو : فقط اعدام بصورت لخت در ملا عام و حضور خانواده هایشان
💬 پاسخ
صالح رمضانی : بنده درک میکنم که وجدان جامعه آزرده شده ، اما ضرورت محاکمه علنی رو درک نمی کنم و به نظرم این کارزار وجاهت قانونی و حقوق بشری نداره. ما نباید تحت تاثیر احساسات ، درخواست غیرموجه داشته باشیم.
💬 پاسخ
امید کیانی پور : سلام با احترامی که برای خانواده این شهید قائلم‌ ولی نمیتونم این رو امضا کنم اگر خون هم باشه انسان باید گذشت داشته باشه چطوری شهید اعلام میکنیم بعد تقاضا اشد مجازات رو دارین مگه نمیگید مرد خدا پهلوان مگه ائمه شما کسی رو مورد ازار و اذیت قرار داد یا به کسی به قول خودتون بد کرد که شما تقاضا بدترین مجازات رو برای یه انسان دیگه میکنید پس انسانیت پس جوانمردی پس غیرت شما از کجا میدونید که اون شهید مورد قبولشه اعدام یا خشونت عرضی دیگه ندارم فقط بهترین هدیه و یزرگترین لطفی که در حق کسی میتونید کنید بخشیدن هست
💬 پاسخ
راضیه علیزاده در پاسخ به امید کیانی پور: آره ببخشن که باز یکی دیگه رو بکشن.منطقیه
💬 پاسخ
ع . رامک در پاسخ به راضیه علیزاده: راننده اتوبوسی داخل شهر با سرعت فراوان از بین مردم رد میشد گفتم نمی ترسی کسی رو زیر بگیری.اینطوری رانندگی میکنی؟ گفت اتفاقا پارسال یک خانمی رو زیر گرفتم خانوادش آدمای خوبی بودن دیه رو بخشیدن منم آزاد شدم!!! بنظر شما اگه خانواده مرحوم رضایت نمی دادن و ایشان تنبیه میشد بهتر نبود؟
💬 پاسخ
حامد خورسند : با سلام بنده از این اتفاق بسیار ناگوار شدیدا ناراحت شدم و چند روز است که خیلی خیلی ناراحتم که اینطور بهترین جوانان این کشور پر پر شده اند باید بلایی بر سر این چنین افراد شرور و بی دست و پا و انگل جامعه بیارن که از سایه خودشون هم ترس داشته باشن و به همین راحتی و با خونسردی وقتی حرف میزنن آدم حرسش در میاد باید به اشد مجازات برسن که باعث بازدارندگی برای سایرین باشه که جرات و فکر چنین کارهایی رو نکن باید تو دل خلافکار ترس باشه نه اینکه راحت حرف بزنه ما توی جامعه به انگل نیاز نداریم
💬 پاسخ
Zahra amiri : فقط در ملع عام اعداااااام
💬 پاسخ
محمد یکه تاز در پاسخ به Zahra amiri: در ملا عام بودن چه چیزی رو حل کرده و حل میکنه؟؟؟ مردم باید خواستار اصلاح قوانین بشن موارد حمل و خرید فروش سلاح، پرونده های درگیری باید مدعی العموم موظف به پیگیری بشه، اراذل تا شاکی خصوصی نداشته باشن عملا آزادند و خیلی بعد آسیب جرات شکایت ازشون هم ندارن به واسطه بعدش بهتره واقعا قوانین اصلاح بشه فردی که در زمانی که به سن قانونی نرسیده چرا باید دوتا قتل در پرونده ش داشته باشه؟ جنبه عمومی جرمی مثل قتل عمد باید به حدی بشه که فرد قاتل حتی با رضایت خانواده مقتول حبس ابد یا نیم قرن حبس بخوره، اعدام هم شاید برای برخی مجازات کمی باشه.
💬 پاسخ
زهره دلبری در پاسخ به Zahra amiri: باید در همان محلی که این کاررا انجام داده اند اعدام شوند هرچند از نظر سنی زیر ۱۸ هست
💬 پاسخ
علی حسینی : جامعه ما هنوز جهان سوم هست کافیه نرخ بی حجابی را در هند و پاکستان مقایسه کنید پاکستان و هند هر دو حدود حجاب را پیروی میکنند اما پاکستان چون جمهوری اسلامی هست و شهروندان مسلمان با امربه معروف داره امنیت شهری بالاتری داره همون ایالت های هند هم که سطح حجاب سخت گیرانه تر هست نرخ تجاوز و فساد کمی پایین تر هست حتی اگر تمام شهر را دوربین بگذارند و پلیس های زیادی مستقر کنند با این وضعیت گرونی و بیکاری و حالا هم بد حجابی و بی حجابی نمیشه از نرخ تجاوز و دزدی کم کرد البته مردم ایران با غیرت و احساس شهروندی هستند همین امر به معروف و نهی از منکری که در زمینه حجاب میشه نشان دهنده کار هست ولی چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی حالا اون دخترها شانس آوردن که یک شهید جوانمرد پیدا شد که به خاطر همنوعش جان داد اما وقتی این نرخ فساد بالا بره متاسفانه کم کم عادی میشه...‌ قانون حجاب جدای از ذکر شدن در قرآن در زمره قانون های اجتماعی هست مثل قوانین رانندگی تا هست باید رعایت کرد با هیچ کشور دیگه ای هم نمیشه مقایسه کرد مثل این هست بگیم چرا در بعضی کشورها از راست و بعضی از چپ رانندگی میکنند!!! این به اون فرهنگ و اجتماع و قانون گذاران آن برمیگرده فعلا در این اوضاع فعلی فواید حجاب در جامعه ایران بیشتر از نبودش هست بیشتر از این نمی تونم در این مورد صحبت کنم بالاخره قانون چیز خوبی بوده که وضع شده فکر کنید به قبل از اختراع قوانین راهنمایی و رانندگی در ایران یا نبود چراغ قرمز قانون پذیر باشیم و هیچ قانون شکنی را با قانون شکنی دیگه مقایسه نکنیم قانون شکنی روش غیرمعمول و بی فایده برای هرگونه اعتراض هست...
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: