⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست رسیدگی به ناهنجاری‌ها در فوتبال پایه
◻️ درخواست آزادسازی سهام جانبازان شرکت ایثار کرمانشاه
◻️ درخواست اجرای قانون نظام مهندسی به جهت جلوگیری از فساد، بهبود کیفیت ساخت و ساز و ارتقای درآمد مهندسان

مطالبه مردم سرچشمه ازشهرستان زارچ استان یزد از وزیر کشور

#سرچشمه_زارچ

مطالبه مردم سرچشمه ازشهرستان زارچ استان یزد از وزیر کشور

بنام خداوند بخشنده مهربان

مطالبه مردم فهیم و نجیب سرچشمه از شهرستان زارچ استان یزد

"فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدینَ عَلَی الْقَاعِدینَ أَجْرًا عَظِیمًا"

خداوند تلاش کنندگان را بر نشستگان(حرکتی نمی‌کنند و تلاشی ندارند) به اجر و ثوابی بزرگ برتری داده است. (قرآن کریم سوره نسا، آیه ۹۵)

وزیرمحترم کشور

جناب آقای وحیدی

با عرض سلام و ادب و احترام

ما مردمان سرچشمه از دیار زارچ، این شهر کهن از استان یزد؛ شهری که ۳۰ شهید تقدیم انقلاب کرد و اندیشمندان و طلاب و فضلای زیادی را پرورش داد. ما مردم سرچشمه از شما و مسئولان محترم درخواست پاسخگویی شفاف و صریح داشته و در این ایام محرم از شما درخواست می‌نماییم همگام با استاندار محترم یزد و نماینده مردم یزد جناب آقای جوکار، همت نموده و مردم سرچشمه را دریابید و اقدام عادلانه در نام سرچشمه از زارچ استان یزد نمایید.

پرسش ما مردم سرچشمه این است که چرا نام سرچشمه در نامه‌های اداری شهرستان زارچ محو شده است؟ مگر می‌شود شهری با چند صد سال سابقه به ناگاه برای یکپارچه شدن زارچ گمنام شده و نام زادگاه حداقل ۱۲.۰۰۰ نفر نادیده گرفته شود؟ چرا در بعضی سازمان‌ها و در نقشه‌های هوایی، نام سرچشمه را حذف و نام دهستان الله‌آباد بر روی آن گذاشته‌اند؟ چرا ماهیت سرچشمه نادیده گرفته شده؟ چرا جمعیت همت‌آباد و عسکرآباد به نفع جای دیگر مصادره شده، اما وقت استفاده از مزایای روستایی که می‌شود بحث خارج از محدوده بودن پیش می‌آید؟ مگر می‌شود نام شهری که با تقدیم ۳۰ شهید، نقشی ماندگار در دفاع مقدس را داشته نادیده گرفت؟ اگر قرار بر حذف است چرا نام سرچشمه؟ البته ما خواستار حذف نام هیچ شهری نیستیم، اما اجازه نخواهیم داد نام شهری که از آبا و اجدادی در آن ساکن بوده‌ایم حذف شود و اگر تا الان صبوری شده است صبوری جهت حل و فصل این مشکل بوده است.

از قدیم زارچ از سه منطقه بزرگ و قابل احترام توده و سرچشمه و الله‌آباد تشکیل شده بوده و مثل روز بر همه روشن است. چرا امروز توده خود را کل زارچ می‌داند و نام سرچشمه که از قدیم بوده الان در هیچ‌جا برده نمی‌شود و هیچ ارزیابی برای نام سرچشمه در شهرستان زارچ نشده است؟

چرا طبق جلسه فرمانداری مبنی بر تعیین حدود جغرافیایی سرچشمه و توده و الله‌آباد، بعد از گذشت چند ماه شورای شهر به دستور آقای جوکار رسیدگی نکرده و تعیین محدوده سرچشمه و توده و الله‌آباد انجام نشده است؟ آقای جوکار به عنوان نماینده مردم، مطالبه مردم را بیان کردند. متاسفانه شورای شهر زارچ پاسخی به نماینده نداده‌اند. آیا جمعیت ۱۲۰۰۰ نفری سرچشمه حق دفاع از نام سرچشمه را ندارند و نباید به‌عنوان شهری با قدمت و کهن تاریخی، مطالبه نام سرچشمه کنند؟
فلسفه نماینده مجلس بیان مطالبات مردم و پیگیری و احقاق حقوق مردم است. با توجه به اینکه شورای شهر پاسخ نماینده استان یزد جناب جوکار را نداده‌اند و ازبردن نام سرچشمه امتناع می‌ورزند، ما مردم سرچشمه با توجه نگرفتن پاسخ از مسئولین زارچ، مطالبه‌گری را به سطح بالای کشوری ارجاع داده و از شما وزیرم حترم کشور درخواست رسیدگی و حل عادلانه داریم. لطفا نام سرچشمه را زنده و جاوید نگه دارید.

مردم شریف و نجیب سرچشمه ضمن تجدید بیعت با قیام اباعبدالله الحسین و شهدا و امام شهدا و رهبری، پایبندی خود را به میهن عزیز اسلامی اعلام و در محیط آرام و امن، صرفاً خواستار پاسخگویی صریح و شفاف مسئولین بوده و از شما وزیر محترم کشور درخواست رسیدگی بر اساس عدل و عدالت برای مردم نجیب و شریف سرچشمه زارچ با توجه به قدمت کهن و تاریخی بودن با مردمانی انقلابی برای شهر سرچشمه و نام سرچشمه هستیم.

و من الله التوفیق

رونوشت:
دفتر مقام معظم رهبری
رئیس جمهور محترم
نماینده محترم مردم یزد جناب آقای جوکار
دفتر امام جمعه محترم شهرستان زارچ
استاندار محترم استان یزد جناب آقای فاطمی
فرماندار محترم شهرستان زارچ جناب آقای زیباییان

 

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 1263 نفر

  • محمدرضا دارا

  • یدالله عباسی

  • محمد حسین نادی

  • احمد ترابی زارچی

  • ابوالقاسم سلطانی زارچ

  • محمد مهدی کریمی

  • ابوالفضل بابایی

  • امیرمحمد علیزاده

  • غلامحسین نادی

  • محمود شرافت

  • حمید رضا انتظاری

  • فائزه اقبالی

  • احمد اسدی زارچ

  • محمد صادق کلانتری سرچشمه

  • علیرضا سرداری

  • ابراهیم باقرنژاد سرچشمه

  • سعیدرضانقدی‌ زارچی

  • محمود وکیلی

  • احمد سلطانی زارچ

  • حسین دارا

  • علی محمد دهستانی زارچ

  • مجید دهستانی زارچ

  • حمیدرضا شریفی

  • ریحانه نقدی

  • محمد حسن سرداری مقدم

  • علی ‌کریمی

  • محمد شریفی

  • ش، ق

  • محمد حسین توصیفیان

  • محمد عرب زاده

بحث و گفتگو

محمد زندی : لطفا کارزار استان زاگرس به مرکزیت بروجرد را درگوگل جستجو وامضا فرمایید متشکرم محمد زندی بروجرد
💬 پاسخ
ابوالقاسم عباسی سرچشمه : جهت ممانعت از این بی عدالتی و نتیتجا ایجاد بدبینی مردم نست به مسیولین محلی تصمیم گیرنده و نهایتا دولت و نظام خواهشمند است جهت رفع ان اقدام عاجل صورت گیرد.
💬 پاسخ
محمدرضا دارا : درود خدا بر مردم شریف ونجیب وفهیم شهرسرچشمه گاهی ناخواسته یا خداسته ازطرف افرادی باعث حق و ناحقی می شوند‌.لذا باتوجه به شهرستان شدن زارچ ونادیده گرفتن مردم فهیم سرچشمه،ودست از پا درازترحتی نام سرچشمه را هم نادیده گرفته وازهمه جا حذف نموده اند وچنان اله اباد را برجسته کرده اند وزمینهای سرچشمه را وحریم سرچشمه را اله اباد نامیده اند.سوالی ذهن مردم سرچشمه،رادرگیرنموده وان اینکه مگر میشود زمین سندشده صداق همسرتان را بدون اطلاع همسرتان به نام دیگری بزنند.این عمل اتفاق افتاده توسط،تعدادی طراحان شهرستان زارچ واین حق زنان وفرزندان ومردان سرچشمه آست که این کار وعمل ناپسند را پیگیری،وحق خودرا بازپس بگیرند شهرسرچشمه شهری کهن وقدیمی بوده ونام شهر سرچشمه باید به جایگاه خود برگردد .هدف این کارزار پیگیری،مسالمت آمیز وآرام بدون هیچ بحث وجدال می باشد ‌.ایام محرم امام شهید فرمود هیهات من الذله واین فریاد درسی است به تمام مردمان تاریخ که هرگز زیربار ظلم وذلت نروند.انشاالله باپیگیری مردمی مطالبه به حق مردم سرچشمه توسط مسئولین بزرگوار با درایت وهمفکری حل وفصل نموده واتحاد مردمی شهرستان زارچ بارقم خوردن نام شهر سرچشمه در تمام نقشه ها وتابلوها مجددا حفظ شده وهمگی باهم درکنار هم به زندگی با آرامش درپیشرفت شهرستان زارچ تلاش نماییم باتشکر
💬 پاسخ
ابوالقاسم کلانتری : مسکن ملی که از مطالبات جوانان مردم سرچشمه زارچ بوده و قرار بود بموازات فاز1و2در ادامه نیز در محدوده جنوب سرچشمه چندین هکتار تثبیت کاربری مسکونی شود و500تا1000واحد مسکن200متری ویلایی طرح ملی مسکن نهایی شود که متاسفانه این مهم تاکنون محقق نشده!!ضمن اینکه ایجاد دهستان همت آباد با دهیاری و شورای روستا مستقل که کاملا کارشناسی و ابتدایی ترین اقدام برای برقراری توازن و عدالت در تقسیمات شهری و روستایی شهرستان زارچ و قول نخست مسئولین بوده,تاکنون محقق نشده!!! و این تعللها و بی مدیریتی ها که حریم و محدوده شهری و روستایی و حوزه خدمتی اداراتی چون راه و شهرسازی و منابع طبیعی و شهرداری و دهیاری ها مشخص نشده!!! عده ای زمین خوار با سواستفاده از این سرگردانی ادارات اقدام به تصرف اراضی ملی مشخصا" جنوب سرچشمه و تحت عنوان توسعه گاوداری(که اصل زمین گاوداری نیز اجاره ای بوده و بایستی از این محدوده جمع شود!بجهت جمع آوری تمامی گاوداری ها در حوزه شهری و واگذاری زمین معوض از سوی اداره مربوطه در مجتمع های گاوداری جاده طبس و چرخاب زارچ به صاحب آن گاوداری)در اردیبهشت ماه سالجاری طی اقدامی کاملا غیرقانونی و عجیب چندین هکتار زمین جنوب گاوداری ئی که میبایست جمع شود!در روزهای روشن توسط آن مستاجر(گاوداری که زمینهای معوض از اداره راه و شهرسازی بابت جمع آوری گاوداری گرفته است) به گاکداری الحاق و محصور کرد!!!-؟؟؟؟ اقدامات قانونی علیه این متصرف توسط ادارات مربوطه با مماشات و تعللات همراه است که قاطعیت بیشتر و عاجل خواسنه و مطالبه مردم و جوانانی است که چشم انتظار تثبیت کاربری مسکونی بر روی همین زمینها و جلوگیری از زمیخواری با برخورد قاطع مدیذان راه و شهرسازی و منابع طبیعی و دستگاه عدلیه هستند.
💬 پاسخ
جعفر بابایی زارچ : با عرض سلام خدمت اهالی محترم سرچشمه زارچ.به نظر میرسد که بعضی افراد سرچشمه دچار بیماری خود بزرگ بینی شده اند این هم بصورت افراطی آن . بیش از انچه که حقشان است مطالبه دارند.و برای رسیدن به آن هر کاری را توجیه مینمایند.در این برهه از زمان که بیش از هر چیز وفاق ملی و وحدت و همدلی انتظار میرود بر طبل نفاق میکوبند و میان ان همه آیات الهی در سر فصل نامه خود از آرم گروهک منافقین بهره میگیرند....خداوند همگان را به راه راست هدایت واز گمراهی نجات دهد .انشاالله ومن الله التوفیق.بابایی
💬 پاسخ
محمدرضا دارا در پاسخ به جعفر بابایی زارچ: درود وسپاس انشاالله ازتمام آیه های قرآن بهره ببریم سطح مطالبه نام سرچشمه است وحق طبیعی مردم سرچشمه است .باتشکر
💬 پاسخ
زهرا السادات حسینی : با سلام عزاداری هاتون قبول درگاه حق باشه لطفا با نام شهدا شروع نکنید به بحث درباره منافع خودتون کدوم یکی از شماهایی که امضا کردید الان حاضرید صف اول بایستید و به جنگ دشمنان دین برید الان سرچشمه پر شده از افرادی که ذره ای به خونی که این شهدا ریختند احترام نمی‌گذراند بی حجابی و آزادی دختران و پسران سرچشمه رو‌کی جوابگو خواهد بود
💬 پاسخ
محمدرضا دارا در پاسخ به زهرا السادات حسینی: درود ازنام شهید استفاده نشده بلکه ازشهدا اقتدارسرچشمه بیان شده هیچ نفع شخصی درکار نیست بلکه صحبت ازنام شهرسرچشمه با یک اجتماع عظیم ازدارا وندار می باشد ‌.انشاالله نام سرچشمه ماندگار بوده وخواهدبودباتشکر
💬 پاسخ
فاطمه اخوان : حمایت شد گروه کوچکی هستیم نگران سلامتی شما برای حفظ سلامت غذایی خود و خانوادهایتان و کاهش هزینه های دارو و درمان بیماری های مرتبط باغذا، نیاز به چارچوب گذاری مسیول فنی و کنترل کیفی داریم . لطفا از کارزار 55829 و مسیولین فنی و کنترل کیفی حمایت کنید تاشاید باهم بتوانیم جلوی کارفرمای سودجو و مسیولین فنی و کنترل کیفی خاطی را بگیریم. https://www.karzar.net/55829
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: