⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ اعتراض به ترک فعل مسئولین در مراقبت از میلیون‌ها نهال کاشته شده سال‌های پیش در سراسر کشور
◻️ درخواست تعریض جاده چرام - بلدان - شیخ حسین - موگرم - دوکوهک - کورسا
◻️ درخواست تذکر به گوگل‌مپ به علت استفاده از نام جعلی خلیج عربی

درخواست حمایت از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

#دکتر_بهراملو_جهادکشاورزی_همدان

درخواست حمایت از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

با نام و یاد خداوند خالق هستی

اعلام حمایت همه‌جانبه از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، دکتر رضا بهراملو

در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق جهاد تبیین به منظور روشنگری و بیان دستاوردهای نظام مقدس و همچنین عمل به شعارهای دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت ا..رئیسی، امضا کنندگان این متن بر خود لازم می‌دانیم ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و اقدامات حوزه جهاد کشاورزی استان همدان که طی دو سال اخیر با برنامه‌ریزی علمی و محور قرار دادن دانش بومی و بکار بستن تجربیات گران‌بهای خبرگان و تولید کنندکان برتر این بخش، قدم‌های موثر و هدفمندی برداشته که نمونه عینی آن محورهای ذیل می‌باشد:

۱- رئیس سازمان فردی است کشاورز زاده و آشنا به مسائل کشاورزی با درک امورات کشاورزی و با علاقه به این کار تحصیلات کارشناسی تا دکترا در دانشکده‌های کشاورزی دانشگاه‌های معتبر، علم را با تجربه عجین نموده است. طبق بررسی‌ها ارائه خدمت به بخش کشاورزی را از پائین‌ترین رده کارشناسی در امور آب و خاک کار شروع و کار اجرایی را با تحقیق و مدیریت بخش، معاونت و رئیس مرکز تحقیقات و اکنون رئیس سازمان، با اقتدار، دست پاکی، صادقانه، شفاف و بی ریا ادامه داده است.

۲- مدیر مردمی که با ایجاد وفاق و همدلی و محیط دوستانه و عملی بین همه بخش‌های دولتی و خصوصی مرتبط با کشاورزی، خانواده بزرگی تحت عنوان "مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی" را نامگذاری نموده است. این مجموعه بزرگ شامل تولیدکنندگان بخش‌های دام، طیور، شیلات، زراعت و باغبانی، صنایع تبدیلی، ادوات آبیاری و مکانیزاسیون و سازمان جهاد کشاورزی، ادارات کل، تشکل‌های بخش کشاورزی، تولیدکنندگان، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان، ادارات کل، تشکل‌های بخش کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی، بسیج مهندسین کشاورزی می‌باشد.

۳- توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب از طریق برگزاری باشکوه مراسمات و توصیه به مدل‌سازی آن در شرایط فعلی جامعه کشاورزی استان

۴- داشتن نگاه ویژه به حفظ بستر تولید برای همیشه به عنوان انفال و امانت برای نسل‌های آینده، همانند آب، خاک زراعی، محیط زیست و تاکید همیشگی بر افزایش تولید با نهاده کمتر جهت تثبیت امنیت غذایی و خودکفائی در تامین غذای مردم در حال حاضر و نسل‌های آینده.

۵- توسعه فرهنگ حمایت از اقشار ضعیف در بخش‌های اداری و واحدهای تولیدی و کشاورزان

۶- توسعه فرهنگ کار و تلاش صادفانه و سخت کوشی با حضور در محل کار از اول سحر تا پاسی از شب

۷- توسعه فرهنگ عبور از منافع شخصی برای دستیابی به هدف

۸- توسعه فرهنگ انتقادپذیری برای تعالی سازمانی از طریق امکان برقراری ارتباط مستقیم و مداوم برای پرسنل و تولیدکنندگان

۹- مدیریت میدانی و برقراری ارتباط سازنده و دوستانه با کشاورزان و تولیدکنندگان از طریق حضور مرتب و برنامه ریزی شده به همراه معاونین و مدیران و کارشناسان در معیت نمایندگان شریف مردم و فرمانداران و بخشداران در واحدهای تولیدی و بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و تلاش در راستای تحقق شعارهای دولت کریمه سیزدهم در زمینه تأمین امنیت غذایی و پیگیری مطالبات و خواسته‌های تولید کنندگان در این عرصه

۱۰- برخورد انسانی و حفظ کرامت کشاورزان و تولیدکنندگان به معنای واقعی کلمه

۱۱- اعتقاد به کار گروهی و هم‌افزا و استفاده از خرد جمعی برای دستیابی به اهداف. در این راستا در ۲۱ تخصص گره‌های تیمی تشکیل و شیوه تولید به روش علمی و مطابق نقشه راه در حال انجام است.

۱۲- برقراری تعامل سازنده و برقراری اتحاد و همدلی با همه بخش‌ها برای توسعه کشاورزی دانش بنیان.

۱۳- شناسایی و استفاده بهینه از پتانسیل‌های انسانی ارزشمند در مجموعه

۱۴- شناسایی اراضی مستعد و پتانسیل‌های تولیدی در سطحی بیش از ۵۰۰۰ هکتار در سایر دستگاه‌های غیر کشاورزی و فعال‌سازی اثربخش آن‌ها در تولیدات کشاورزی استان.

۱۵- داشتن روحیه فسادستیزی و مبارزه با رانتخواری و محافظت از انفال و بیت المال

لذا امضاکنندگان این کارزار شامل کشاورزان، دامداران، باغداران، تشکل‌ها، انجمن‌ها و تمام بهره‌برداران این عرصه مقدس، کارشناسان، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، علمی و دانشگاهی حمایت همه جانبه خود را از مدیریت مردمی، سالم، کارآمد و اثربخش در حیطه تولیدات کشاورزی استان همدان، آقای دکتر بهراملو ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان و مجموعه معاونین و مدیران و کارکنان و کارشناسان را اعلام نموده و با تاسی به جمله شریف من لم یشکرالمخلوق لم یشکر الخالق، ضمن تشکر و تقدیر از زحمات بعمل آمده خواستار مساعدت و همراهی مقامات و مسئولین در راستای تسهیل و ترویج اینگونه مدیریت کارآمد در سطح کشور را می‌باشیم.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 1611 نفر

  • AMIR RAHIMIAN

  • وحید علمی

  • امید رحیمیان

  • صدرا آوینی

  • صفت الله مرادی

  • یوسف کاکاوند

  • ولی الله شعبانی موثقی

  • جواد سلیمانی

  • جلال کوکبی مسعود

  • علی احسان نصرتی

  • امین کرمی

  • حسین بیاض فر

  • علی اصغر عسگری

  • حسن نایبی صفا

  • اوین نوشاد

  • سجاد طاهری

  • علی سرخوش

  • لیلا اسمعیلی

  • مصطفی جورلی

  • داریوش نوشاد

  • رضا عسگری

  • امین رضایی دولت

  • امیرحسین نقی پور

  • مهدی زارعی

  • روح اله یوسفی

  • مصطفی علیجانی

  • اعظم بدرحداد

  • علیرضا زنگنه

  • ابوالفضل ستوده

  • حسین ده ده خانی

بحث و گفتگو

امیر حسام عبدلی پور : دوستان فراموش نکنید بالاترین نیاز جامعه امروز ما رسیدن به امنیت غذایی پایدار است.تا از وابستگی به خارج و کشورهای دیگر نجات پیدا کنیم.اگر ما زمین‌های حاصلخیز کشور را از دست بدهیم در تامین محصولات کشاورزی دچار مشکل می‌شویم.حمایت از دکتر بهراملو در اصل حمایت از استقلال کشور و عدم وابستگی است وظیفه همه است که ازتصمیم شجاعانه و درست ایشان در عدم از دست رفتن زمین‌های حاصلخیز بدست عده ای سودجو و رانت‌خوار دفاع کنیم.
💬 پاسخ
علی ابراهیم زاده : با سلام بنده تولید کننده هستم به جرأت میگم مدیر کل جهاد از بهترین مدیرانی بوده که جهاد تا به الان داشته هر وقت که دچار مشکل میشیم به جهاد مراجعه میکنیم آقای دکتر می‌بینیم وایشون حتما مشکل رو پیگیری میکنندو مدام به ما سر میزنن ومشکل مارو برطرف میکنن تا به حال ۳بار با تیم کامل به واحد ما آمدن قبل ایشان هیچ رئیس سازمانی واحد ما نیامده بود در گذشته اصلا نمیشد مدیرو دیددکتر واقعا برای خدمت آمده بنده که باتولید کننده ها در ارتباط هستم همگی خیلی به دکتر ارادت داریم با تشکر از دکتر وتیم قوی ایشون
💬 پاسخ
فاطمه اخوان : شحمایت شد گروه کوچکی هستیم نگران سلامتی شما برای حفظ سلامت غذایی خود و خانوادهایتان و کاهش هزینه های دارو و درمان بیماری های مرتبط باغذا، نیاز به چارچوب گذاری مسیول فنی و کنترل کیفی داریم . لطفا از کارزار 55829 و مسیولین فنی و کنترل کیفی حمایت کنید تاشاید باهم بتوانیم جلوی کارفرمای سودجو و مسیولین فنی و کنترل کیفی خاطی را بگیریم. https://www.karzar.net/55829
💬 پاسخ
اعظم بهرام لو : حجم سنگین کار ایشان و خدمات فراوانی که به دور از سر و صدای رسانه ای انجام میدهند، ما را به این یقین میرساند، کشور ما مدیران دلسوز دارد ، اما کاش ما مردم حامی مسئولان دلسوز باشیم تا در برابر سودجویان بتوانند همچنان با قدرت بایستند.
💬 پاسخ
علی ابراهیم زاده : -: با سلام بنده تولید کننده هستم به جرأت میگم مدیر کل جهاد از بهترین مدیرانی بوده که جهاد تا به الان داشته هر وقت که دچار مشکل میشیم به جهاد مراجعه میکنیم آقای دکتر می‌بینیم وایشون حتما مشکل رو پیگیری میکنندو مدام به ما سر میزنن ومشکل مارو برطرف میکنن تا به حال ۳بار با تیم کامل به واحد ما آمدن قبل ایشان هیچ رئیس سازمانی واحد ما نیامده بود در گذشته اصلا نمیشد مدیرو دیددکتر واقعا برای خدمت آمده بنده که باتولید کننده ها در ارتباط هستم همگی خیلی به دکتر ارادت داریم با تشکر از دکتر وتیم قوی ایشون
💬 پاسخ
بزرگمهر ملایری : درود بر شما بنده بعنوان یک شهروند و تحصیلکرده رشته کشاورزی که به واسطه نیاز به مشاوره و پیگیری تسهیلات چندین بار به ریاست سازمان و یکی از معاونتهای مجموعه جهادکشاورزی مراجعه کردم از رییس سازمان و همکارانش برخورد انسانی همراه با ادب و راهنمایی درست و پیگیری دلسوزانه مشاهده کردم و به زعم بنده اگر تمام ادارات دولتی مانند دکتر بهراملو و مجموعه تحت امر ایشان دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند قطعا خیلی از گرفتاریها و نابسامانیهای سیستم اداری رفع خواهد شد..نکته بعدی خطاب به عزیزانی که مشکل مسکن را متوجه رییس سازمان جهاد کشاورزی نموده اند .دوستان عزیز بنده چند روز هست که در این زمینه مطالعه و تحقیق کرده ام. لذا اولا جهادکشاورزی متولی تامین امنیت غذایی جامعه می باشد .دوما بنابر نص صریح قانون تغییر کاربری اراضی درجه ۱و۲ جرم محسوب میشود و این موضوع در قانون جهش مسکن نیز تصریح شده است..و نکته آخر اینکه به نظرم خوب است ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان جلسه ای با حضور عزیزان منتقد مانند آقای اکبری و خزایی وسایرین برگزار نماید و نظرات این افراد را بشنود.. و در راستای بر طرف نمودن ذهنیات مخالفان و حل مشکلات در حد مقدورات و در چارچوب قوانین چاره اندیشی گردد.
💬 پاسخ
مژگان طیبی : آقای دکتر بهراملو تو دانشگاه استاد من بودن ایشون یکی از اساتید برجسته در رشته خودشون بودن ومحققی معروف در کشور بودن از سراسر دنیا مقاله برای ایشون میفرستادن برای داوری ایشون ۱۷تا سد انحرافی طراحی و اجرا کرده ودر کارشون بسیار دقیق وفنی عمل مکنن ایشون کارشناس دادگستری هم بودن وخیلی هم معروف بودن به اینکه هیچ توصیه ای رو قبول نمیکنن .استاد بسیار با اخلاق ومتواضع بودن با سطح دانش بالا واقعا ایشون باعث افتخار همدان وجهاد هستن .
💬 پاسخ
مهران جلیل وند تویسرکان : عرض سلام بنده با ایشان چندباری برخورد داشته ام ، از ایشان چیزی جز حسن اخلاق، تکریم ارباب رجوع، وراهنمایی تخصصی ندیدم، بنظر بنده بسیار حیف است مدیری با این سطح سواد و اخلاق را ازدست بدهیم..
💬 پاسخ
مهدی عبدل : با سلام بنده چندین سال هست که آشنا با دکتر بهراملو هستم که از اندک مدیران کاربلد، علمی و متعهد هست که بودن ایشان فرصت غنیمتی برای استان و مجموعه جهاد کشاورزی هست که از وجود ایشان استفاده کنه، آرزوی موفقیت لرای ایشان دارم.
💬 پاسخ
شیخعلی ویسی همدانی : خدا خیرتون نده خدا ازتون نگذر ای مسولین از خدا بی خبر چه رای ؟چه نظری؟ فقط به فکر خودتون هستید اصلا حال روز مارو درک نمیکنید. این چه وضع نظر سنجی هست؟ به خدا خودتون هم میدونید چقدر حق الناس پشت سرتون هست تقصیر خودمون هست که به خاطر گرفتن بذر مجبوریم از شما خدا بی خبران حمایت کنیم وقتی مجبور میکنید ازتون حمایت کنیم تا بهمون بذر بدید. وقتی به خاطر
💬 پاسخ
صدرا آوینی در پاسخ به شیخعلی ویسی همدانی: شما که کلا ناسزا گفتید بجز درخواستی که دارید؟ به کدام مرکز برای دریافت بذر مراجعه کردید که نداشت؟
💬 پاسخ
شاه رضا غلامی : سلام کشاورزان عزیر ،الان بالای ۱۷ نفر به من گفتن برای گرفتن خدمات ، بذر و .... اونها رو مجبور کردن رای حمایت و موافقت بدن ،این چه نظر سنجی است .به اجبار رای موافق گرفتن اسمش چیه ؟ لابد نظرسنجی . هنوز کارمندان و کارکنان ارگان مربوطه تعریف درستی از نظرسنجی ندارن . واقعا جای تاسفه که بعضی ها برای گرفتن ترفع و چاپلوسی از این دست رفتارهای غیر اخلاقی انجام میدن
💬 پاسخ
شاه رضا غلامی : 📢📢📢 باسلام و خسته نباشید ، امروز از مرکز خدمات با من تماس گرفته ام که دادن رای موافق برای گرفتن خدمات اجباری میباشد .مگر سربازیه که اجباری باشه .شما می‌خواهید برای گرفتن پست و مقام پاچه خواری کنید ماباید هزینه اشو بدیم .خیلی حرکت زشت و زننده ایه که دیگران را مجبور به حمایت از رئیستون میکنید
💬 پاسخ
شایان امیری در پاسخ به شاه رضا غلامی: آقای محترم برای چی دروغ به این آشکاری میزنی. من یک تولیدکننده هستم و شخصیت وارسته و دلسوزی و پیگیری دکتر بهراملو را با چند بار برخورد شناخته ام که هیچ چیز بجز خدمت برایش ارزش ندارد و یک مدیر مردمی، شجاع و مقتدر است که تابحال در کشاورزی استان نظیر نداشته و هیچ منافع شخصی و نیاز به کارها ندارد. خدا را هیچوقت فراموش نکنید و در جهاد تبیین واقعیتهارا بیان کنید.
💬 پاسخ
جواد مصلحی در پاسخ به شاه رضا غلامی: دروغ تا کجا شما اگه راست میگی اسم مرکز واسم شخص رو میگفتی اگه شجاعت نداری برو سازمان صندوق پیشنهاد وانتقاد دارن بنداز اونجا مستقیم خود دکتر رسیدگی میکنه دکتر بهراملو یکی از بهترین وقانونمندترین وسالم ترین مدیره مخالفاش کسایی هستند که دکترجلوی کار غیر قانونیشونو گرفته مطمئنا یه جا هم جلوی خلاف شمارو گرفته که به هر دروغ وتهمتی دست میزنی زنده باد دکتر بهراملو فساد ستیز
💬 پاسخ
علی اکبر اکبری : سلام مدیری که با امضا و زوری و اجباری بمونه مفتم گرونه آخه حقارت تا کجا؟؟؟؟؟؟؟ رفتیم امروز برای هماهنگی حواله بذر مدیر شهرستان با بیش از ۵۰ سال سن میگه اول امضا کنید بعد بیاید برای کارتون بدبختای حقیر
💬 پاسخ
احمد علی محبی در پاسخ به علی اکبر اکبری: اندک صبر سحر نزدیک است
💬 پاسخ
صدرا آوینی در پاسخ به علی اکبر اکبری: ‌کدام مدیر این رو گفته؟
💬 پاسخ
مسعود ابراهیمی نیا : سلام و ارادت لطفا غلط املایی ""اجین"" را اصلاح فرمایید.. بند ۱ - علم را با تجربه عجین...
💬 پاسخ
شایان امیری در پاسخ به مسعود ابراهیمی نیا: آقای علی اکبر اکبری! شما فرد شناخته شده ای هستی که حتی اسم واقعی خودت را جرات نداری واقعی بنویسی چون حرفهای غیرواقع میزنی، همانند دلالان زمین‌های کشاورزی که به قیمت مفت از کشاورز می‌خرند و با یکسری عملیات غیرمجاز به اسم باغ به مردم میفروشند که از اقتدار و شجاعت دکتر بهراملو در برخورد با اینگونه سودجویی و اجرای قانون، منافع خود را در خطر می بینند در حالیکه تولیدکنندگان واقعی از اینگونه برخوردها حمایت می‌کنند و خودشان این کارزار را ایجاد کرده اند.
💬 پاسخ
محمد خزایی : با سلام اقای بهرام لو واقعا مدیر ضعیفی هستن من دو سه بار با ایشان صحبت کردم ممکنه ادم خوبی باشه ولی به شدت مدیر ضعیفی هستن
💬 پاسخ
جواد مصلحی در پاسخ به محمد خزایی: بله مدیر خوبی نیستن چون خیلی متواضعن چون فساد ستیزن واهل هیچ رانت وباندی نیستن وما به همچین مدیری عادت نداریم
💬 پاسخ
شایان امیری در پاسخ به محمد خزایی: شما با دوسه بار صحبت قوی یا ضعیف بودن مدیر را تشخیص می‌دهید؟! عجب نبوغی. پیشنهاد دهید در وزارتخانه کمیته متخصصین انتصاب مدیران و شاخصهای عملکردی جمع شوند و از قدرت تشخیص شما استفاده شود، میدانی که سازمان جهاد استان همدان با مدیریت قوی و سالم دکتر بهراملو هفته پیش دستگاه برتر تولیدی استان شد، همچنین در سطح کشور از استان‌های پیشرو در مدیریت فنی و علمی میباشد؟ در اظهارنظرها انصاف داشته باشیم و عدالت را رعایت کنیم.
💬 پاسخ
احمد علی محبی در پاسخ به جواد مصلحی: اتفاقا تمامی مدیران این مجموعه با باند بازی مدیر شدن همه این مدیران هیچ کدام انتخاب بهراملو نیست برین تحقیق کنید یونس حاتمی کیه فقط همین ؟؟
💬 پاسخ
احمد علی محبی در پاسخ به شایان امیری: بله سال ۱۴۰۲ زحمات مدیران قبل هست نه اقای بهراملو
💬 پاسخ
سعید حیدری : جناب آقای بهراملو یاد شما هیچ وقت از ذهن مستاجران و جوانان بی خانه فراموش نخواهد شد. جنابعالی مانع خانه دار شدن ما هستید. امیدوارم استاندار محترم سریعا جنابعالی را به جایی که اومدید برگرداند. جایگاه سازمان را بسیار پایین آوردید ن پرستیژ ن جایگاه این پست را دارید.
💬 پاسخ
جواد مصلحی در پاسخ به سعید حیدری: من نمیدنم این اطلاعات غلط رو کی به شما داده آقای دکتر به شدت دنبال جهش تولید مسکن هستن منتهی طبق قانون در اراضی کشاورزی وخاک مرغوب نه اگه ایشونم با ساخت مسکن در خاک حاصلخیز موافقت کنن دوباره ناظر میفرستن از تهران برای آزمایش خاک اصلا از دست آقای دکتر خارجه از اول مسکن وشهر سازی نباید سراغ زمین های کشاورزی غیر قانونیه واقعا در این مورد اطلاع رسانی خوب نشده
💬 پاسخ
صدرا آوینی در پاسخ به سعید حیدری: جناب حیدری ،جهاد کشاورزی متولی مسکن نیست متولی تولید غذاست. شما بهتره مطالبه مسکن رو از اداره (مسکن و شهرسازی)مربوطه که به شما آدرس اشتباهی داده مراجعه کنید.
💬 پاسخ
اعظم بهرام لو در پاسخ به سعید حیدری: سلام ، برای خانه دار شدن تا آنجا که اطلاع دارم باید سراغ نهاد دیگری بروید ، مطالبه خانه از وزارت جهاد کشاورزی یعنی زمین کشاورزی را به مسکونی تبدیل کنند ؟؟؟؟ در همه‌ی کشورها ، وظایف مشخصی برای هر نهاد تعریف شده ، آگاهی ما مردم تاثیر زیادی در پیشبرد اهداف دارد.
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: