درخواست درج نام مادر در کنار نام پدر در اوراق هویتی:

نام من کجاست؟

موضوع نام نبردن از مادر در هیچ کدام از مدارک و اوراق بحث‌های زیادی را ایجاد کرد و این سوال مطرح شد که چرا نباید هیچ نامی از مادر در مدارک یک شخص برده شود، مگر نه اینکه هر انسان فرزند دو نفر است؟

دیدبان کارزار در گزارشی به مصاحبه‌ با سارا حمزه‌زاده(نویسنده این کارزار)، معاون پیشین رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و یک وکیل دادگستری پرداخته و با توجه به استقبال گسترده از این کارزار و اهمیت این موضوع در جامعه، جوانب مختلف این مطالبه را مورد بررسی قرار داده است.

همچنین می‌توانید برای حمایت از «درخواست درج نام مادر در کنار نام پدر در اوراق هویتی و تمامی فرم‌های اداری و غیر‌اداری» که تا کنون موفق به جذب بیش از ۳۸هزار امضا شده، اینجا کلیک کنید.

 

بحث و گفتگو

رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 14,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ

سایر تجربه‌ها

تجربه‌های بیشتر