به نام خدا
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
وزیر محترم آموزشوپرورش
باسلام؛
در جنگ اخیر، بسیاری از دانشآموزان با وجود اینکه از نظر جسمی سالم هستند، به خاطر استرس اینکه نکند خانهشان مورد اصابت موشک قرار گیرد، دچار بیماریهای اضطرابی مزمن شدهاند. خود من یکی از همین دانشآموزان هستم که هنوز هم تحت درمانم. خدا شاهد است که این اضطراب، توان تمرکز را از ما گرفته است. شما خود پزشک هستید و تجربه کنکور را دارید و میدانید این امتحان نیاز به تمرکز بسیار بالا دارد.
چرا ما باید با دانشآموزانی رقابت کنیم که در مناطقی زندگی میکردند که شدت حملات بسیار کمتر بوده است؟
از شما خواهشمندم با توجه به شرایط جنگزده کشور، لااقل فرصت بیشتری به ما بدهید تا بتوانیم خود را برای مهمترین آزمون زندگیمان آماده کنیم. امتحانات را به بعد از نیمه مرداد و کنکور را در اوایل مهرماه برگزار کنید.
با تشکر از شما

بحث و گفتگو