صحبت‌های جانشین رئیس پلیس راهور ناجا و همچنین عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در مورد طرح ممنوعیت تردد شبانه:

آیا بالاخره طرح ممنوعیت تردد شبانه لغو می‌شود؟

️پس از آنکه مخاطبان کارزار به خصوص امضاکنندگان کارزار  درخواست لغو محدودیت تردد شبانه طی درخواست‌هایی متعدد خواستار لغو طرح ممنوعیت تردد شبانه شدند و همچنین اینکه ستاد مقابله با کرونا چندی پیش، خبر از لغو قطعی این طرح داده بود که با مخالفت برخی نهادها مواجه شد و سرانجام این طرح به شکلی شگفت‌آور ادامه پیدا کرد، #دیدبان_کارزار به سراغ جانشین رئیس پلیس راهور ناجا و همچنین عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا رفت تا ضمن سوال از آن‌ها درباره چرایی اصرار به اجرای این طرح، این موضوع را از دید کارشناسان و مسئولین بررسی کند.

حال باید دید آیا سرانجام این بار با دستور اخیر رئیس جمهور این طرح به صورت واقعی لغو خواهد شد یا همچنان محدودیت‌هایی که در مخالفت با نظر کارشناسان اجرا می‌شود ادامه پیدا می‌کند. کارزار طی روزها و هفته‌های آتی پیگیر این موضوع خواهد بود و مخاطبان خود را در جریان جزئیات تحولات قرار خواهد داد.

بحث و گفتگو

رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 14,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ

سایر تجربه‌ها

تجربه‌های بیشتر