جناب آقای رئیسی
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای مراد صحرایی
وزیر محترم آموزش و پرورش
سرکار خانم انیسه خزعلی
معاونت محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری
سلام علیکم؛
احتراما با توجه به اصل یکصد و بیست سوم (۱۲۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مطابق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی که با عنوان طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده است، و با توجه به منویات مقام معظم رهبری در جهت تحکیم بنیان خانواده، برای حفظ ارکان خانواده در کشور و حفظ منزلت مادری، کارمندان(معلم) زن که هم مادر هستند و هم همسر و باری خیلی بیشتر از کارمندان دیگر به دوش میکشند و سختی کارشان دو چندان است و دوری از خانواده به علت مسافت زیاد از محل کار، و هزینههای گزاف دیگر از جمله هزینه رفت و آمد و اجاره محل زندگی در شهر محل کار و... را باید تحمل کنند.
در این میان از نظر امتیازات نقل و انتقالات آموزش و پرورش؛ یک کارمند مجرد با یک زن متاهل دارای فرزند و همسر و یا حتی یک مادر کارمند دارای فرزند معلول امتیاز کمتری برخوردار است و به گونهای غیر مستقیم در حال رواج مجردگرایی در بین جوانان میباشد؛ همچنین ملاک انتقال معلمان مادر بر اساس تعداد فرزندان نمیتواند ملاک درستی باشد، چرا که هر کدام از این فرزندان بخشی از نسل آینده ما هستند.
عنایت شما در تغییر بخشنامه آتی میتواند باعث امنیت یک زندگی و فرزندان آنان و جلوگیری از طلاقهای بسیار و کاهش فرزندان طلاق شود. لذا از جنابعالیان خواهشمندیم در جهت حمایت از این قشر و جلوگیری از آسیبهایی که در آینده گریبانگیر خانوادههایشان خواهد شد، در امتیازدهی آینده تجدید نظر بفرمایید.

بحث و گفتگو