مردم ایران بیایید نان بیکیفیت نخریم تا مجبور به دوباره خریدن آن نشویم. این موضوع از اسراف آرد جلوگیری میکند و دیگر دچار کمبود آرد نمیشویم تا مجبور به واردات آرد از گندمهای تراریخته شویم.
یک جستجوی کوتاه در صفحات اینترنتی میتواند عوارض مصرف مواد تراریخته، از جمله کمترین آن ایجاد مشکلات گوارشی و متأسفانه در سطوح بالاتر ایجاد جهشهای ژنتیکی که منجر به شکلگیری جنینهای با نقص شده که یا منجر به سقط میشوند و یا در صورت جلوگیری از سقط بار روانی و اقتصادی زیادی را بر خانوادهها و اجتماع تحمیل خواهند کرد.

بحث و گفتگو