ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
ریاست و اعضای محترم تیم مذاکرهکننده ایران
سلام
احتراما با توجه به شرایط کشور که همه دشمنان کوچک و بزرگ منتظر سوءاستفاده و ضربه زدن به ایران هستند و همچنین شرایط اقتصادی بعد از جنگ (تورم بالای هفتاد درصد) که اکثر مردم آن را با گوشت و پوست خود لمس کرده و زیر فشار آن کمر خم نمودهاند، خواهشمند است ضمن حفظ عزت ایران و مردم عزیز با قدرت مذاکره کرده و به لفاظیهای گروهی قلیل و پر سر و صدا که کشور را همیشه ملتهب و در حال جنگ میخواهند توجه ننموده و به فکر اکثریت مردم باشید که مطمئنا در هنگام خطر همین اکثریت وطندوست هستند که پای کار ایرانند، نه آن اقلیت پر سر و صدا.
لذا خواهشمند است ضمن حفظ حقوق مردم ایران به یک توافق جامع دست یابید تا این مردم شریف و نجیب طعم آرامش را چشیده و پای کار ایران بمانند.
موفق و پیروز باشید.

بحث و گفتگو