جناب آقای دکتر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای مهندس اوجی
وزیر محترم نفت
با سلام
اینجانبان امضاکنندگان ذیل، قشر کارگر شاغل در صنعت نفت و صنایع نفتی، میباشیم. شاغلین ارکان ثالث پیمانکاری، خواستار حذف پیمانکاران واسطه در این صنایع هستند که بهصورت کاملاً محسوسی درصد بالایی از حقوق این قشر زحمتکش را بهعناوین مختلف کسر کرده و بدون هیچگونه کار و اقدامی و فقط در قبال تأمین پرسنل، به حساب خود واریز میکنند.
از مسئولین ذیرربط درخواست میکنیم در خصوص رفع این معضل اقدامات لازم را مبذول فرمایید تا حقی از پرسنل زحمتکش صنعت نفت و صنایع دیگر ضایع نشود و حقوق دریافتی مستقیم از طرف کارفرمایان محترم به کارکنان پرداخت شود.
با تشکر

بحث و گفتگو