بسمه تعالی
ریاست محترم آموزش و پرورش استان اردبیل
با سلام؛
اینجانبان جمعی از دانشآموزان استان اردبیل، درخواست خود را برای تعطیلی حداقل دو روزه مدارس به علت آلودگی هوا و آنفلوانزا به سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام میداریم.
از شما خواهشمندیم به فکر سلامتی دانشآموزان و دانشجویان باشید؛ زیرا آینده این مملکت به دستان ماست.

بحث و گفتگو