مجلس شورای اسلامی ایران
ریاست و نمایندگان عزیز ملت در صحنه
با فوریت و اهمیت
ما مردم مطالبهای داریم که مهمترین اقدام پیشگیرانه و بازدارنده از جنگ بعدی خواهد بود.
این مطالبه قدرت، امنیت، پیشرفت و آرامش را به جامعه تزریق میکند.
پیشنهاد چیست؟
این مطالبه کدام است؟
لطفاً توجه کنید، در اوایل انقلاب، فرمانده کل قوا رئیسجمهور بود نه رهبر؛ با بیلیاقتی بنیصدر در جنگ، رهبری انقلاب فرمانده کل قوا شد و مسئله حل شد.
امروز تا دیر نشده، در بحبوحه مذاکرات که دشمن چشم به نابودی و تعطیلی فناوری انرژی هستهای ما دارد، و بعد از دههها کمتوجهی و سهلانگاری برخی رئیسجمهورها در مدیریت و نظارت بر سازمان انرژی اتمی، این نهاد باید با فوریت از وزارت نیرو جدا شود و مستقیماً زیر نظر رهبری جامعه قرار گیرد، تا از آسیبهای قریبالوقوع پیشرو جلوگیری شود.
نشر گسترده این مطالبه مردمی:
سازمان انرژی اتمی باید زیر نظر رهبری برود.
منتظر پیگیری به حق شما هستیم.
از طرف مردم ایران اسلامی
این کارزار مهم را با فوریت نشر دهید.

بحث و گفتگو