جناب آقای رئیسی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای قالیباف
رییس محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای دکتر زلفیگل
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری
با سلام
همان گونه که مستحضرید، پس از گذشت بیش از ده ماه از اجرای همسانسازی حقوق استادان وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و علیرغم پیگیریها و مکاتبات بسیار با مسئولین محترم (رئیسجمهور، رئیس مجلس، کمیسیونهای آموزش و برنامهوبودجه در مجلس، رئیس سازمان برنامهوبودجه، وزرای آموزشوپرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و...)، هنوز مشکل دانشگاهها و پژوهشگاههای وابسته به دستگاههای اجرایی، از جمله دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، پژوهشگاه مطالعات آموزشوپرورش، سازمان پژوهش و برخی دیگر از دانشگاههای کشور از جمله دانشگاه تات، شاهد و … حل نشده است.
گمان میرود این تبعیض ناروا و بیعدالتی همچنان در بودجه ۱۴۰۱ نیز ادامه یابد ولی تاکنون کسی پاسخگوی این بحران و آشفتگی نظام پرداخت نبوده است.
اینجانبان اساتید این دانشگاهها از شما مسئولین محترم نظام تقاضا داریم به استناد مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، هر چه سریعتر اقدام لازم جهت اجرایی شدن آن را مبذول فرمایید.
با سپاس

بحث و گفتگو