جناب آقای منصوری
استاندار محترم شهر تهران
جناب آقای رضا کارخانه
شهردار محترم شهر جدید پردیس
با سلام
متأسفانه چند روز پیش ساکنان فاز ۱۱ شهر پردیس، متوجه شدند که ناگهان فردی از دکل مخابراتی بزرگی در فاصله حدود صد متری از برجهای مسکونی در حال بالا رفتن است.
با توجه به پیگیریها مشخص شد دکل مزبور مربوط به شرکتهای مخابرات، همراه اول، ایرانسل و شبکههای تلفن همراه میشود که مقرر شده با نصب گیرنده و فرستنده و آنتنهایش، تا چند روز آینده راهاندازی شود.
همان طور که مستحضرید تشعشعات، پرتوها و پارازیتهای منتشرشده از این دکلها، در صورتی که نزدیک به محل سکونت انسانها باشند بسیار مضر و آسیبزننده به سلامت جسمی و روحی افرادند.
با توجه به این موضوع که تنها در برجهای مسکونی ۱۴ طبقه این فاز بیش از سیصد ساکن وجود دارد و برجهای اطراف نیز فاصله چندانی با هم ندارند، بعد بروز مشکلات بسیار وسیع خواهد بود.
جمعی از ساکنان شکایاتی به دادسرای انقلاب پردیس و کلانتری فاز ۱۱، فرمانداری، شهرداری، شرکت عمران و مخابرات شهر پردیس ارائه نمودهایم و تا این زمان نتیجهای حاصل نشده است.
لذا با تنظیم این کارزار بر آن شدیم که صدای خود را به گوش مسئولین فوق برسانیم و امیدواریم به شکایت ما رسیدگی شود.
با سپاس

بحث و گفتگو