به نام خداوند جان و خرد
ریاست محترم شورای عالی امنیت ملی
ریاست محترم جمهور
وزارت محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات
نظر به این که مدتی طولانی است اینترنت بینالمللی کشور تحت تأثیر شدید فیلترینگ گرفته است، خواهشمندیم هر چه زودتر اینترنت به دوران بدون فیلترینگ یا با فیلترینگ خیلی محدود بازگردد.
در این دوران سخت که اقتصاد کشور وابستگی زیادی به اینترنت دارد، فیلترینگ اینترنت باعث شده است که وضعیت کسب و کارهای زیادی که از اینترنت استفاده میکردند سختتر شود. این موضوع صرفا محدود به کسب و کارهای اینترنتی نیست و کسبوکارهای سنتی هم که از اینترنت برای تبلیغ خود استفاده میکردند زیان زیادی دیدهاند. ما مردم ایران به خاطر بهبود فضای کسب و کارهایمان، خواهان رفع فیلترینگ اینترنت در کشور هستیم.
با تشکر

بحث و گفتگو