بسمه تعالی
جناب سرهنگ محمد پورشمس
رئیس محترم پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اراک
با سلام و احترام،
بدینوسیله اعتراض و نگرانی خود را نسبت به افزایش آمار فوتیهای عابران پیاده در تصادفات درونشهری اراک اعلام میدارم. کمبود سرعتگیرهای استاندارد و تجهیزات کنترل سرعت در بسیاری از معابر، جان شهروندان، بهویژه کودکان و سالمندان را در معرض خطر قرار داده است. خواهشمند است دستور فرمایید نقاط حادثهخیز شهر بررسی و نسبت به نصب سرعتگیر، تقویت علائم هشداردهنده و افزایش نظارت بر سرعت خودروها اقدام لازم صورت گیرد تا از تکرار این حوادث ناگوار جلوگیری شود.
با احترام

بحث و گفتگو