ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
وزیر محترم کار، تعاون و رفاه اجتماعی
با سلام و احترام،
به استحضار میرساند امضاکنندگان این کارزار تقاضای عاجزانه دارند که نسبت به افزایش مبلغ پاداش بازنشستگان حداقل مطابق افزایش قیمت یک نوع خودروی داخلی اقدام گردد.
با عنایت به اینکه ارزش پول ملی شدیداً در چند مرحله در طول سال و میتوان گفت لحظهای کاهش مییابد، لذا محاسبه پاداش این قشر زحمتکش با ریال که جایگاهی در بازار و تجارت ندارد، جز نادیده گرفتن و فراموش نمودن زحمات و کار این عزیزان نیست. عدالت و انصاف حکم میکند که این قبیل کارکنان در پایان خدمت دارای فرزندان جوان دمبخت، عروس، داماد و نوه هستند و احیاناً فاقد مسکن و خودروی مناسباند. همانطور که پیشینیان با این پاداش خانه و خودرویی تهیه میکردند، با توجه به تورم، با این مبلغ پاداش حتی خودروی مدل پایین و بیکیفیت هم نمیتوان تهیه کرد. لذا تقاضای افزایش فوری پاداش به روشی عدالتمحور مورد استدعاست.
جزاکمالله خیراً

بحث و گفتگو