بسمه تعالی
پروژه سارینا ۲ کیش که یکی از پروژههای بسیار چشمنواز و منحصر بهفرد در جزیره کیش است، از سال ۱۳۹۱ شروع به احداث گردید. متأسفانه پس از گذشت ۱۵ سال، هنوز این پروژه به سرمایهگذاران و خریداران آن که پیشخرید انجام دادهاند، تحویل داده نشده است.
خواهشمندیم با امضا و اطلاعرسانی این پویش به نهادها و ارگانها و مجموعههای نظارتی و اجرایی مرتبط با این پروژه اعم از سازمان بازرسی کشور، دیوان عدالت اداری، سازمان منطقه آزاد کیش و همچنین اطلاعرسانی به عموم مردم ایران درباره سرمایهگذاری در مناطق آزاد، به ویژه جزیره کیش، کمک نمایید تا از سرمایههای خود محافظت نمایند.
والسلام

بحث و گفتگو