وزیر محترم راه و شهرسازی کشور
وزیر محترم آموزش و پرورش کشور
ریاست محترم اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان
سلام علیکم
ما، جمعی از فرهنگیان شاغل در این استان، با ثبتنام در پروژه مسکن فرهنگیان شهرستان چابهار و زاهدان، چند سالی است که در انتظار تکمیل و تحویل این منازل مسکونی برای خروج از مسکن اجارهای هستیم.
همانگونه که مستحضرید، با شرایط حقوقی پایین و تورم بالا در کشور، دیگر توان پرداخت اجارهبها با مبالغ ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان و پیشپرداختهای ۳۰۰ میلیونی را نداریم و این حقوق دریافتی به هیچ عنوان پاسخگوی زندگیمان نیست. ما شرمنده خانواده و فرزندان خود هستیم زیرا توانایی فراهم نمودن سادهترین شرایط رفاهی را برای آنها نداریم و به امید خانهدار شدن، طی چند مرحله، مبالغ درخواستی از سوی پیمانکار پروژه را با سختی وامهای بانکی پرداخت نمودهایم. اما تاکنون این پروژه که قرار بود ظرف یک سال تحویل شود، با گذشت ۷ سال بهصورت نیمهکاره رها گردیده و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی پاسخگوی ما نیست.
از شما درخواست داریم این موضوع را پیگیری فرمایید. ما نیازمند نظارت و پشتیبانی شما عزیزان هستیم.
با تشکر
معلمان در حال خدمترسانی به دانشآموزان در نقاط صعبالعبور و صعبالمعیشه استان سیستان و بلوچستان

بحث و گفتگو