ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی
جناب آقای دکتر بیژن رنجبر
با سلام و احترام
با توجه به اینکه این نیمسال بهطور کامل بهصورت مجازی برگزار شده است، ما دانشجویان کارشناسی ارشد (غیرپزشکی) نسبت به برگزاری حضوری امتحانات پایانترم نگرانی داریم.
با توجه به مشکلاتی مانند هزینههای رفتوآمد، اسکان، اشتغال و شرایط دانشجویان غیربومی، تغییر شیوهٔ برگزاری امتحانات در پایان ترم میتواند فشار و دشواری جدی برای دانشجویان ایجاد کند.
لذا خواهشمندیم با در نظر گرفتن شرایط موجود و اصل عدالت آموزشی، در خصوص برگزاری امتحانات بهصورت مجازی تجدیدنظر فرمایید.
با احترام؛
جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد (غیرپزشکی) دانشگاه آزاد اسلامی

بحث و گفتگو