⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست پاکسازی برنامه دیوار از آگهی‌های نامناسب
◻️ درخواست مردم پنج گنج جنوب کرمان برای استان شهسواران به مرکزیت کهنوج
◻️ درخواست بازنشستگی برای بانوان شاغل متاهل در حمایت از خانواده

اعتراض به ظلم پترول به سهامداران در بورس

#ظلم_پترول

اعتراض به ظلم پترول به سهامداران در بورس

حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای
رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران

 با سلام و احترام
طی چند سال گذشته بسیاری از مردم سرمایه‌های خود را در بورس سرمایه‌گذاری کردند تا ضمن کمک به تولید در کشور، ارزش سرمایه‌شان حفظ شود. تشویق مسئولین نظام هم مزید علت شد تا مردم تمام دارایی خود را روانه بورس کنند اما اوضاع بورس به گونه‌ای پیش رفته که اکنون فقط تأسف و ناراحتی و از هم پاشیدگی خانواده‌هایی که به مسئولین اعتماد کرده اند باقی مانده است.

اوضاع نابسامان بورس از دولت گذشته آغاز شد و قرار بود در این دولت فوراً به این مشکلات رسیدگی شود اما متأسفانه هنوز هیچ تغییری در وضعیت حاصل نشده است و سهامداران با بی‌توجهی رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد مواجه‌اند و با تأسف فراوان اوضاع بعضی از سهمها بدتر از ریزش دولت قبل شده است و این ضرر ها در عدد و شاخص نشان داده نمی شود. و تنها امید آنان در حال حاضر حضرتعالی هستید؛ لذا بر آن شدیم تا با تهیه و امضای این نامه از شما درخواست کنیم در مسئله بورس ورود کرده و تدابیر لازم را به مسئولان ذیربط گوشزد نمایید.

در میان مشکلات بی‌شمار بورس، برخی سهم‌ها در همین دولت بیشترین ریزش را داشتند که درخواست می‌شود رسیدگی به این سهم‌ها در اولویت کار قرار گیرد. از جمله این سهم‌ها می‌توان به سهم پترول را مثال زد که از سال ۹۹ تا الان ریزش ۷۰ درصدی را دارد. که مسولان این سهم حدود دو سال پیش با انواع تبلیغات و افزایش سرمایه و سود و... هر سهم را به ارزش ۴۷۰ تومان به ملت فروختند. ولی با گذشت دو سال و این همه تورم قیمت امروز یعنی یازدهم بهمن ۴۰۱ قیمت هر سهم ۲۰۸ تومان است و هر روز هم منفی می شود. خلاصه این سهم بنیادین شده محل تاخت و تاز یه عده رانتی و نوسانگیر فرصت طلب که این خلاف اصول سرمایه‌گذاری اصولی در بورس است. اوضاع نابسامان بورس ضمن از دست رفتن سرمایه و پس‌انداز عده زیادی از مردم در این وضعیت اقتصادی و تورم افسارگسیخته، موجب ازهم‌پاشیدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

ای رهبر مردمی انقلاب لطفاً به‌خاطر عدم بدبینی مردم و سهامداران به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضروری است که هرچه سریع‌تر به موضوع بورس رسیدگی شود.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 1 نفر

  • کاوه خلیلی

بحث و گفتگو

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: