گزارش ویدیویی دیدبان کارزار از «کمپین مقابله با آزار روی پل‌های عابر پیاده»:

هم‌صدایی برای امنیت پل‌ها

پل‌های عابر پیاده برای حفظ امنیت و سلامت مردم ساخته شده‌اند، اما با نصب بیلبوردهای تبلیغاتی و پوشیده شدن اطراف پل، مشکلاتی بخصوص در مکان‌ها و ساعات کم رفت و آمد برای بانوان ایجاد می‌شود.
در همین ارتباط چندی پیش کارزاری با عنوان «کمپین مقابله با آزار روی پل‌های عابر پیاده» ثبت شده و همچنان فعال و در حال جمع‌آوری امضاست.
 با توجه به استقبال و اهمیت این موضوع در جامعه، دیدبان کارزار در گزارشی به مصاحبه‌ با نویسنده این کارزار، تعدادی از صدمه‌دیدگان از این موضوع و موافقان این کمپین پرداخته و معضلات، خواسته‌های مطالبه‌گران و راه‌حل‌های پیشنهادی را مورد بررسی قرار داده است.

همچنین می‌توانید برای حمایت از «کمپین مقابله با آزار روی پل‌های عابر پیاده» که تا کنون موفق به جذب بیش از ۶ هزار امضا شده، اینجا کلیک کنید.

 کد این درخواست جهت جستجو در سایت کارزار: ۱۷۱۱۴
*عکس کاور از سابت برترین‌ها

بحث و گفتگو

رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 14,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
محمد رضا حسین : هر جایی محل تبلیغات نیست
💬 پاسخ

سایر تجربه‌ها

تجربه‌های بیشتر