درخواست برکناری شهردار تهران

#شهردار_خوب_کجاست

درخواست برکناری شهردار تهران

به نام خدا

اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران

با سلام

همانطور که مستحضرید در مخالفت با اقدام اخیر شهردار تهران جناب آقای زاکانی جهت بنای مسجدی در پارک قیطریه کارزاری به راه افتاده که تا کنون از مرز یکصد و چهل هزار امضا گذشته و این عدد مدام‌ در حال افزایش است.
شهروندان تهرانی محق به داشتن شهرداری هستند که توانایی ساختن پارک‌های جدید و افزایش سرانه فضای سبز را داشته باشد. آن‌هم در کلانشهری که در بیشتر روزهای سال از هوای آلوده و بمباران شیمیایی ناشی از بنزین غیر استاندارد پتروشیمی و خودروهای فرسوده و بی کیفیت داخلی رنج می برد و هر ساله هزاران نفر بر اثر بیماری‌های تنفسی و قلبی جان می دهند و تعداد زیادتری مخصوصا از جامعه زنان کشور بر اثر بی‌تحرکی ناشی از کمبود و نبود فضای سبز کافی و پیست دوچرخه‌سواری دچار انواع بیماری‌های جسمی و روحی و اضافه وزن و افسردگی می‌شوند؛ در حالیکه مسئولین شهری و کشوری هیج عزم و تدبیری برای حل این معظلات بزرگ زیست محیطی و خسارت‌های مادی و جانی ندارند و شهردار تهران به جای توسعه فضای سبز پارک‌ها میل وافری به تراکم‌فروشی و پارک‌خواری و تغییر کاربری فضای سبز پارک‌های موجود به مسجد و هتل و برج و رستوران و شهربازی و فضاهای اداری و تجاری و کسب درآمد از پارک‌ها دارد.
زبان حال مردم تهران خطاب به ایشان این است که ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان! اگر نمی‌توانی پارک‌های جدیدی برای رفاه مردم بسازی و سرانه ناچیز فضای سبز را توسعه دهی، لااقل دست از سر پارک‌های موجود بردار و به فضای سبز آنها دست‌درازی و درختان را قطع نکن.
‏مسجد سازی کار مومنان و افراد متقی و دارای نیت پاک و خالص و با مال طیب و حلال و بدون شبهه است. در زمین غصبی و با نیت بهره‌برداری سیاسی و تجاری و گنج‌یابی نمی‌توان مسجد ساخت.
تغییر کاربری پارک و فضای سبز به مسجد به نوعی غصب است و مورد رضایت شهروندان نیست و مسجدی که بنای آن از ابتدا مبتنی بر قطع درختان و غصب زمین متعلق به عموم شهروندان و آسیب رساندن به فضای سبز و تخریب محیط زیست و بر خلاف میل و رضایت اهالی و شهروندان و با زور و قلدری و کاربرد قوه قهریه باشد به نوعی مسجد ضرار است که بنایش مخالف دین است. ‏مسجدسازی کار مردم است نه دولت‌ها و شهرداری‌ها.
‏آقای شهردار اگر توانایی دارد پارک‌های جدیدی بسازد و در آن‌ها مسجد هم بسازد و مساجد خوب هم بسازد! اما در پارکی که وقفی است و برای کاربری فضای سبز وقف شده نمی‌توان مسجد خوب ساخت.
‏شهردار خوب شهرداری است که خادم مردم و تابع خواست اکثریت شهروندان باشد، نه شهرداری که برای مردم شمشیر از رو ببندد و با آن‌ها از موضع لجبازی و قلدری برخورد و بر خلاف میل آن‌ها عمل کند.
‏تهران کلانشهری پر مسئله است و اداره آن مسئولیتی سنگین است که شهرداری دانشمند و توانمند و با فکر و با تجریه می‌طلبد که از عهده و توان آقای زاکانی خارج است. ایشان به تجربه ثابت کرده که مرد این میدان نیست و از عهده این مسئولیت سنگین بر نمی‌آید.‌
‏لذا از آن شورای محترم انتظار می‌رود تا بار این مسئولیت سنگین را از روی دوش ایشان برداشته و بر دوش اهلش بگذارد. تهران پس از انقلاب شهرداران و مدیران شایسته و توانمندی به خود دیده که همگی حی و حاضر برای خدمت به شهر و شهروندان‌اند. مملکت قحط‌الرجال نیست و با وجود افراد صالح و شایسته گذاشتن افراد ناتوان در مسئولیت‌های بزرگ به مثابه خیانت در امانت و ایراد خسارت به کشور و مردم و باعث مدیونی و خسران دنیا و آخرت است‌.

این مطالبه به خاطر استقبال بالا در لیست پیگیری‌های ویژه کارزار قرار گرفته است. نتایج پیگیری را از طریق تب پیگیری در همین صفحه دنبال کنید..
تعداد بیشتر امضا و تبلیغ این کارزار به ما برای پیگیری جدی‌تر کمک خواهد کرد و توجه رسانه‌های بیشتری به موضوع جلب می‌شود.

[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 40479 نفر

  • مسعود عسگری

  • یحیی وفایی نژاد

  • سنبل رشیدی

  • حیدر نجارلو

  • یوسف قاسم زاده سرچشمه

  • رضا طاهرخانی

  • الهه نوروزی

  • حسین حبیبی

  • فروزین تقوی نژاد

  • کیاوش نوروز

  • محمد علیخانی

  • زهره داروگری

  • فوآد شعبانی

  • مصطفی علی محمدی

  • احمد ابراهیمی

  • رضا شریف‌زاده

  • میلاد سالاری جوبنی

  • احمد کریمی

  • مرضیه نیک خواه

  • حسین ارغوانی

  • علی عبدی

  • مژگان خانزاده

  • زهره محققی

  • رسول رحمانی نجف آبادی

  • شبنم خان مصدق

  • فرزانه ابراهیمی

  • علیرضا صباغ

  • علیرضا نجفی زاده

  • هادی حبیبی

  • مصطفی آشوری

بحث و گفتگو

حمید معصومی : با سلام و احترام ؛ از کارزار با عنوان «لزوم احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری و خیابان ۱۹۶ غربی» حمایت فرمایید https://www.karzar.net/112294 با به اشتراک گذاری این لینک و ارسال آن برای دیگران، این کارزار را اطلاع‌رسانی کنید و از آنها برای جمع‌آوری امضا کمک بگیرید.
💬 پاسخ
مهرناز رستگار : اینکه درخت چندین ساله رو قطع کنی و مسجد بسازی کاریه که از حرام هم حرامتره اگر آباد نمیکنید لااقل خراب نکنید
💬 پاسخ
رضا خورشیدی : واقعا این گونه کارزار ها در مخالف با دین و مذهب اکثریت مردم و شبهه ایجاد کردن باعث تأسف است
💬 پاسخ
محمدرضا بابایی پور : اساس نقد به شهردار فعلی تهران سیاسی بوده و تناسبی با نیاز واقعی ایجاد کننده کارزار ندارد ... با توجه به تغییرات و تحولاتی که در شهرداری تهران رخ داده اتفاقاً بهترین عملکرد رو شاهد بودیم و اینکه معضلات همیشگی و هر ساله آلودگی هوا رو به گردن شهرداری بندازیم اونم در حالی که میدونیم ارگان ها و وزارت خانه های مختلفی سهم در رفع مشکلات این حوزه دارند بی انصافی است.
💬 پاسخ
ن حصارکی : بس کنید این هوچی بازیها رو شما از مسئولین شهرداری سابق بی خاصیتی دم میزنید که نه برای شهر و نه برای جناح افساد طلب و نه برای خودشان آبرو نزاشتن حالا شما از توانمندی آنها دم میزنید... وقاحتم خوب چیزی هست بخدا
💬 پاسخ
مسعود شهباری : متاسفانه شهردار تهران منصبی سیاسی ست و معمولا ناچار است برای طیف سیاسی خود قدم بردارد ،حداقل شاهد خشک شدن درختان در معابر عمومی بواسطه عدم آبیاری هستم و بنر ها و پلاکاردهای سیاسی که سوهان روح و روان مردم است ....چهره شهر تهران مثل سال‌های بعد از اتمام جنگ در سال
💬 پاسخ
فاطمه قریشی : واقعا چقدر مضحکه خواستتون
💬 پاسخ
ندا رضایی : جناب آقای زاکانی با رشته پزشکی اتمی، فردی لمپن و بیسواد هست که تهران را به اسلام آباد ۲ تبدیل کرده است. نبود فضای سبز و الودگی روز افزون از یک طرف و هر روز محوز ساختمان هایی که مصداق بارز زمین خواری است از طرف دیگر. هر روز شاهد فرسودگی بیشتر ناواگان حمل و نقل عمومی و کثیفی معابریم اونوقت ایشون در هپروته!
💬 پاسخ
عباس دُرتاج : سلام ایرانیان، وقتی که بجای دکترای شهرسازی (یا حداقل یکی زیرمجموعه‌های رشته عمران) پزشک شهردار میشود همین وضع پیش میاد بزرگراه شهید همت(پر ترددترین اتوبان شهری کشور) پر از چاله و دست انداز، خیابانهای اصلی و فرعی تهران که نابود شدند به خدا قسم که تو این بیش از ۵ دهه عمرم وضعیتی بدتر از این در امور شهری تهران ندیده‌ام
💬 پاسخ
مریم نظری : لطفا از کارزار «درخواست کاهش کمیسیون و تخصیص سهمیه بنزین به رانندگان تاکسی اینترنتی» حمایت کنید https://www.karzar.net/110723 با به اشتراک گذاری این لینک و ارسال آن برای دیگران، این کارزار را اطلاع‌رسانی کنید
💬 پاسخ
فوآد شعبانی : هوالبصیر. عدم توفیق ایشان در ثبت عملکردی مثبت بعنوان شهردار کلان شهر تهران در کنار دنیایی از ناکارآمدی در زوایای مختلف مدیریتی، اثبات نمود وی در جایگاه شهرداری تهران به هیچ وجه لایق تصدی بر این پست نبوده و نیست. کاش «چشم بیدار محافظ ایران اسلامی» از این همه کوتاهی چشم پوشی نکند.
💬 پاسخ
مهناز شعاعی : با سلام بنظرم شهردار باید هم دانش مرتبط داشته باشد و هم مدیریت و‌ تعهد و مسئولیت ، درختان با این قدمت که نباید قطع شوند ، اگر چه درختان چنار زیبای خیابان ولیعصر را هم در فاصله نیایش و پارک وی و جاهای دیگه را هم قطع کرده اند!! در واقع کشته اند !! این درختان بیس از ۵۰ تا ۱۰۰ ساله هستند ، چرا به جای آبادی دارید شهرها و کشور را نابود میکنید ؟!!
💬 پاسخ
مجید رحیمی : سلام، لطفا یک کارزار که در آن تمام مواردیکه در دوره مدیریتی زاکانی در شهرداری تهران برخلاف قوانین اقدام شده تهیه شود متاسفانه شهرداری تهران به محل کارهای جناحی و فامیل بازی تبدیل شده است.
💬 پاسخ
سجاد حاجی طیبی : با سلام، در خصوص کارزار برکناری شهردار تهران آقای زاکانی و امضای آن متن مورد نظر اشکال دارد. همچنین شما به دلیل یه کاری که حتی هنوز انجام نشده دارید داد میکنید در صورتی که برای این کارزار که برکناری شهردار تهران باشه حداقل یه مقداری تحقیق کنید تا تمام کارهای مدیریتی غلط ایشان را پوشش بدهید. شما چشمانتان را بر روی خیل عظیمی از کارهای فاجعه بار بسته و به صورت کاملا بچگانه در حال اعتراض هستید. اگر کاری را می خواهید انجام بدهید آن هم با امضا و پشتوانه مردمی درست انجام بدهید.
💬 پاسخ
سعید مهرایی : درود هموطن گرامی! کارزار شما امضا شد. خواهشمندم کارزار 59586 با موضوع درخواست بازنگری در پرونده ساخت و ساز غیر قانونی در بافت تاریخی تجریش و همچنین کارزار 75954 با موضوع درخواست تدریس ورزش باستانی به عنوان ورزش ملی در مدارس را حمایت نمایید.
💬 پاسخ
فاطمه رحمانی : دوستان عزیز با آرزوی موفقیت و ایجاد تغییر، کارزار را امضا نمودم.. لطفا از کارزار امتیاز کرونا برای کادر درمان حمایت کنید.. https://www.karzar.net/110572
💬 پاسخ
فاطمه زهرا احمدی : https://www.karzar.net/111214 لطفا از این کار زار حمایت کنید مرسیی
💬 پاسخ
اکرم مصطفائيان : سپاس از کار زار که سبب دیده شدن نظرات می شود
💬 پاسخ
صمد سلمانی : سلام جناب زاکانی شهردار دانشمند تهران است تهران هم باید شایسته جمهوری اسلامی بنا شود هم وجود فضای سبز لازم است وهم مسجد،اما اینکه یکی باشد وان یکی نباشد فکر کنم شایسته و زیبنده تهران و ایران نباشد تدبیری اندیشیده شود بجای سیاسی بازی وجناح گرایی به هر دو یعنی فضای سبز وزیبایی ظاهری شهر تهران وهم تمهیدات لازم برای توسعه فرهنگی این شهر قدم‌های مثبتی برداشته شود چنانچه شایسته ان هستیم و درفضای صمیمی نه با گردوخاک کردن که زمانه این را اقتضا نمیکند
💬 پاسخ
رضا کریمی در پاسخ به صمد سلمانی: تو همون محله قیطریه و اطراف دستکم شش هفت تا مسجد وجود داره .آیا اینقدر که شهرداری روی ساخت مسجد در پارک پافشاری میکنه علاقه ای به توسعه مترو یا سیستم حمل و نقل عمومی شهر داره؟
💬 پاسخ
سیمین موسوی : امضا میکنیم ولی آیا تغییری ایجاد میکنه؟کارزار حذف معدل فقط مورد توجه مسئولین قرار میگیره اینهمه امضا در عرض ۲۴ ساعت نشون میده چقدر عملکرد شهردار ضعیفه ولی مطمئن هستم عوض نمیشه
💬 پاسخ
علی احمدی : در بین کلی از مسولین یک شهردار غیر رانتی و یک تابعیتی دارید اینم از دست بدهید که نشان از خط و خط بازی عده ای ایست ، اصولاً این روشها باید نابع ضوابتیباشد وفرصتی به مخالفین چنین کارزارهایی بدهد البته میتوان گفت باقی شهروندان مخالف کارزار هستند
💬 پاسخ
جاوید مرسل نژاد : لطفا" برای پرداخت ( حمایت مالی) شماره کارت بدهید واریز کنیم، به این نوع درگاه های پرداختی که cvu کارت رو میخوان اعتمادی نیست، روش دیگری برای حمایت مالی اعلام کنید.
💬 پاسخ
حسین. علی : متاسفم برا شما امضا کنندگان شما کسی میخای که تشنه خدمت نباشه تشنه دزدی باشه. واقعا متاسفم برایتان یکم سری به وضعیت بازسازی و نوسازی شهر بزنید نگران ساخت مسجد نباشید.
💬 پاسخ
علیرضا فرخی در پاسخ به حسین. علی: بنده هم مثل شما به این کارزار ایجاد شده معترضم چرا که تقریبا چیزی نمانده که زاکانی خراب نکرده باشه از دستاورد های فسادی ایشون ننوشتن و بلواقع خیلی لطف داشتند به زاکانی ! ما خواستار نه تنها برکناری بلکه محکومیت ایشان هستیم
💬 پاسخ
محمد ربیعی در پاسخ به حسین. علی: یک فرد وقتی داره کارهای اشتباه می کنه و بر فرض اینکه از شب تا صبح هم نخوابه و 24 ساعته هم کار کنه چه فایده ای داره؟ تراکم فروشی یعنی ضایع کردن حق ساکنین. قطع درخت یعنی قطع تنفس انسان ها. ساخت مسجد در فاصله 300 متری دو مسجد دیگر که دائما خالی هستند یعنی لجاجت با حقوق شهروندی. ساخت ورزشگاه 120 هزار نفری یعنی نابود کردن یک میلیارد دلار. لطفا از کارزار نه به ساخت ورزشگاه 120 هزار نفری حمایت کنید. https://www.karzar.net/112172
💬 پاسخ
سامان راحلی در پاسخ به حسین. علی: واقعا زاکانی بی عرضه ترین شهردار تهران
💬 پاسخ
سید محمد : چرا از طرف مردم تهران کارزار برگزار می کنید.کدامیک از امضاء کنندگان کارزار اصالت تهرانی دارند؟؟
💬 پاسخ
عیسی پور : ای کاش درخواست برکناری شهردار رو به ساخت مسجد ربط نمی دادید اینطوری تعداد بیشتری امضا جمع می شد چون به هر حال عده ای هستند که مسجد رو مقدس می دونن و فکر می کنن اگه الان این کارزار رو امضا کنند خدا قهرش می گیره. شهردار تهران بسیار ناکارآمدند و در هر صورت مناسب پست به این مهمی نیستند
💬 پاسخ
مهدی ولی زاده : بنده راننده تاکسی هستم درآذرماه ۱۴۰۲مبلغ ۲۳۲میلیون تومان به حساب ایران خودروپول واریزکردم و۱۵۰میلیون وام گرفتم تاخودروتاکسی فرسوده رابدهیم تایک خودروسمندصفربگیرم قرارتحویل سه ماه بودولی متاسفانه ازخودروخبری نيست بعدازچهارماه فقط دوپیام ازایرانخودروآمدومعذرت خواهی کرد که خودروتحویل نشدالبته فقط بنده نیستم ۳هزارنفرپول واریزکردن به قول خودشون طرح کلید به کلیدتاکسی فرسود اگرآقای ذاکانی خیلی مدیرت داردبه فکرشرکت تاکسیرانی باشدکه درچه وضعیتی است به لطف خداوهمت مردم شریف مسجدزیادداریم یکم به فکرکارهای مدیریتی خودشان باشد
💬 پاسخ
زینب کوچک پور حسن کیاده : https://www.karzar.net/105438 #صدای_شروین_صدای_ماست!
💬 پاسخ
ناصر تقدس : 5274 با مفاد نامه کاملا موافقم
💬 پاسخ
علی نمازی : املای کلمه معضلات رو درست کنید
💬 پاسخ
نگار هادی : سلام ، در حق این شهردار خدمتگزار نامردی نکنید. انسان پاک و خدمتگزاری ست. خدا می داند هدف شوم شما ز این کارچیست و چه منافع نامشروعی از شما به خطر افتاده است. مطمتنا صادق نیستید
💬 پاسخ
محمد حسین شریفی پور : به نظرم سازمان یک پارک به اماکن و تجهیزات خاص نیاز دارد ، به طور مثال راه ، چمن، وسایل بازی، وسایل ورزشی، آب نما، روشنایی، سرویس بهداشتی، آب آشامیدنی و.. خوب چه اشکال دارد یک نماز خانه( نه مسجد) ساخته شود و لذا به متن این پیشنهاد اضافه شود
💬 پاسخ
صهبا حسینی در پاسخ به محمد حسین شریفی پور: نمازخونه داره توش نماز جماعت و مراسم هم برگزار میشه پیشنهاد میکنم یه سری بزنید وسط پارکه نه بر خیابون موقعیت تجاری
💬 پاسخ
شکوفه محمدی : شنیدم صندلی ایستگاه مترو رو برداشته و حذف کرده آخه بجای اینکه صندلی اضافه کنه تا مردم خسته و بیمار و مسن تا اومدن مترو بنشینند گرفته صندلی ها رو برداشته این آدم لایق مدیریت نیست
💬 پاسخ
فرید رضایی : واقعا در حیرتم که چرا اینقدر از روی تعصب و جهل نظر میدیم مگر غیر از اینه که اگر ما فضای سبز یا هرجای دیگه ای میریم مساجد امکانات رفاهی مردم هستند ما هر مسجدی بین راه یا هرجای دیگه ای میریم می‌بینیم عده ای نماز میخونن،عده ای استراحت میکنن،عده ای گوشیاشونو زدن توی شارژ و عده ای از سرویس بهداشتی استفاده میکنن و بماند که یکسری از مساجد ایستگاه صلواتی راه میندازن و از چایی و آب‌جوش و آش و غذا و.. به مردم خدمات میدن
💬 پاسخ
امیر حصاری : جلوی ورود سگ و دختران نیمه عریان به پارک را بگیرید.
💬 پاسخ
گلبن ملتجی : آقای زاکانی با دادن مجوز به بلند مرتبه سازی در منطقه یک شمیرانات را مجددا تبدیل به جولانگاه زمین خواران و پول شویان کرده و بجای رسیدگی به امور اجتماعی (که از جانب رییس جمهور حکم دریافت کرده اند), آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی و مدیریت پسماند روزی یکبار مصاحبه می کند و با غیض به مردم تحکم می کند که دوست دارد مرکز تجاری و آموزشی وسط پارک بسازد.‌برادر شما از سمت شهردار پایین بیا و دنبال مجوز ساخت وساز از برو. کار شهرداری ا بسپار به کسی که تحصیلاتش را دارد، دغدغه اش را دارد و از همه مهتر اصلا اهل تهران است!!!!!!🤌
💬 پاسخ
حسن حسینی : آدم حسودی نیستم ولی الان به آقای زاکانی حسادت شدیدی دارم!چقدر زیباست مرد در راهی مورد تاخت قرار بگیرد که آن راه راه بدنامی و بی غیرتی نباشه!! اگه مقدور بود وآقای زاکانی مخالفتی نداشتند نام بنده حقیر را هم در آن قرار دهید،،
💬 پاسخ
مصطفی گلداد : بهترین شهردار تهران زاکانی
💬 پاسخ
نرگس بدرخانی : سلام واقعا این شهردار باید برکنار شود تا تهران را بیشتر نابود نکرده واقعا بی خود و بدترین شهردار تهران همین زاکانی بوده و انشالله آخرین هم هست
💬 پاسخ
فرانک سپهری : اینکه 7هزار و 900 امضاست چطور میگید از 140هزار امضا گذشته
💬 پاسخ
مهدی ادهم : فعلا که شهردار تهران از قبلی ها بهتر عمل کرده. خدا قوت و تشکر از زحمات شهردار تهران
💬 پاسخ
علی گرایلی : پارک قیطریه زیرش آثار باستانی در نتیجه مایه مباهات کشوره لذا خواهشمندم بحث خاکبرداری قطعه به قطعه انجام بشه تا مخالفان خودشون با چشم خودشون ببینند و لذت ببرند بعد از اتمام اکتشاف دوباره بازسازیش کنند
💬 پاسخ
علی اقازاده : باسلام ،مسجد به اندازه کافی داریم ،فقط درهایشان بسته است ،کلید هایشان را هم خودشان دارن ،در راباز می‌کنند، نمازشان را می‌خوانند، بعدش می‌بندند ومیروند ،به جای ساختن مسجد ،درهای مساجد را باز بگذارند ویک نفر را مسئول استخدام کنند ،تا مردم در هر زمان ومکان به عبادت بپردازد. این میشه به فکر مردم بودن ،نه اینکه تو پارکها مسجد بسازن دوباره درهایش بسته باشد.
💬 پاسخ
محمد امین : ضمن عرض سلام به استحضار مردم و همشهری های عزیز می رسانم، شهر تهران تاکنون شهردار با این پرتلاشی نداشته است. شما می توانید مقایسه کنید: - خیابان های اضافه شده - فضای سبز - خدمات شهری - تسریع و تشویق نوسازی بافت فرسوده - زیبا سازی خیابانها و معابر شهری - مراسمات فرهنگی و اجتماعی و... چطور افرادی که هیچ تلاشی برای آبادی شهر تهران نکرده اند امروز به دنبال سیاه نمایی هستند.
💬 پاسخ
محمدمسعود نجفی : اگربه امضا باشد،یاران مسجدومومنین برای حمایت ازمسجدسازی صدهاهزارامضاخواهند
💬 پاسخ
علی حسین جابری : باسلام چرا ما همیشه به فکر جسم خودمان بیشتر از روح مان هستیم آن همه فضای زیاد که برای تقویت جسم است استفاده می کنیم حالا برای آن یک درصدی که برای روح مان الزامی است این‌قدر بی توجهی می‌کنیم
💬 پاسخ
امید سپاهان فرد : ساکن تهران نیستم ولی چون شهردار کلان شهر تهران به نوعی الگوی سایر کلان شهر ها و شهرهای دیگر کشور به چشم می آید این کارزار را امضا میکنم
💬 پاسخ
محمد امینی : هر کسی که این متن را نوشته واقعا آدم ناشی بوده و دارای سواد حداقلی و به نظر من آقای زاکانی بسیار کار عاقلانه ای انجام میدهد اگر خیلی دل نویسنده به حال درخت ها میسوزد برید سراغ انبوه سازان ساختمان که درختان 100ساله رو قطع کردند.و 20طبقه ساختمان ساختند و یک تومنشون رو 100تومن کردن
💬 پاسخ
سعید احمدی : چرا برای شهردار نجفی قاتل وشهوتران خفه خون گرفته بودید.
💬 پاسخ
مرضیه الله دادی : اصلا موافق این کارزار نیستم فضای پارک جای کار خلاف عفت و سگ گردانیه؟؟؟؟ 👎
💬 پاسخ
رضا عامری : شما شهردار سکه پخش کن ویا هفتیر کش را میخواهید اگر واقعا" صادق هستید چرا درقبال شهردارهفتیر کش سکوت کردید
💬 پاسخ
نمایش نظر های بیشتر

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


دیده‌بان ایران

بازتاب در دیده‌بان ایران:

کارزار برای تغییر شهردار تهران

پیگیری ویژه کارزار

با استقبال بی‌نظیر شهروندان، این کارزار در فهرست پیگیری‌های ویژه قرار گرفت.

انتشار پوستر دعوت به امضا در اینستاگرام

انتشار پوستر در اینستاگرام

با توجه به اهمیت این کارزار پوستر آن در اینستاگرام منتشر شد.

مشاهده پست دانلود پوستر
روزنامه جهان صنعت

بازتاب در جهان صنعت:

شهردار خوب کجاست؟!

بازتاب در باغستان نیوز:

ماجرای کارزار برکناری زاکانی چیست؟

ارسال برای رسانه‌ها

با استقبال ۵ هزار نفری، خبر این کارزار مهم برای رسانه‌ها ارسال شد

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: