درخواست رسیدگی به مشکلات اعضای هیئت علمی، کارکنان اداری و دانشجویان دانشگاه پیام نور

#هیات_علمی_دانشگاه_پیام_نور

درخواست رسیدگی به مشکلات اعضای هیئت علمی، کارکنان اداری و دانشجویان دانشگاه پیام نور

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری

سلام علیکم؛

با احترام، همانگونه که مستحضرید دانشگاه مردم‌نهاد پیام نور به عنوان یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حدود ۳ هزار نفر عضو هیئت علمی و ۷ هزار کارمند اداری داشته و ۳۵۰ هزار دانشجوی فعال در ۳۵۰ مرکز و واحد دانشگاهی کل کشور مشغول تحصیل هستند و در عمر پربرکت خود زمینه خدمات علمی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی متنوع و ارزشمندی را برای اقشار مختلف جامعه اسلامی در داخل و خارج از کشور و بویژه در مناطق محروم کشور برای بیشتر خانواده‌های بی‌بضاعت فراهم نموده است و همواره در بزنگاه‌های تاریخی کشور پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بوده و اغلب قبول شدگان آزمون‌های مختلف استخدامی و تحصیلات تکمیلی در از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند و اکثر اعضای هیئت علمی این دانشگاه در دوران سخت هشت ساله دفاع مقدس بهمراه خانواده‌هایشان پشتیبان تمام در برابر ارزشهای دفاع مقدس بوده و حتی عضو علمی ایثارگر در این مجموعه مشغول تدریس و پرورش فرزندان ایران اسلامی هستند.

متاسفانه از حدود دو سال قبل تا کنون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به بهانه اجرای طرح آمایش مراکز دانشگاهی و علی‌رغم مخالفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدام به تغییر اساسنامه این دانشگاه و حذف بیش از ۸۰ درصد رشته‌ها در مقطع کارشناسی و رشته‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری آن نموده است.

مسئولین دانشگاه در راستای همراهی با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حالی اقدام به تغییر هولناک اساسنامه دانشگاه نموده و اعضای هیئت علمی این مراکز علمی را که بیش از دو دهه از عمر خود را صادقانه صرف آموزش و پرورش فرزندان ایران اسلامی کرده‌اند؛ با وضعیت بغرنج ناامنی شغلی مواجه نموده و آنها را به اجبار برای جایابی از دیگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی وا داشته ­اند که متأسفانه موضوع جایابی با بن بست مواجه شده و عملاً امنیت شغلی خود را توسط تصمیم گیران دانشگاه پیام نور از دست داده‌اند، این در حالیست که اغلب اعضای هیئت علمی در شرف ورود به دهه پنجم زندگی خود هستند یا یا بالای پنجاه سال سن داشته و با سابقه تدریس نزدیک به دو دهه و بیشتر؛ در مرحله اخراج از کار شده‌اند بطوری که تمام فرصت‌های استخدامی این عزیزان به فنا رفته و عملاً هیچ ارگان دولتی پذیرای این عزیزان نمی‌شود.

کارکنان این مجموعه آموزشی کشور در کسوت هیئت علمی با بحران فزاینده قوانین غیر آیین‌نامه استخدامی هیئت علمی، مدیران ارشد این سازمان و وزارت متبوع مواجه شده‌اند که با کمترین حقوق دریافتی ماه را بسر می‌کنند و این در حالی است که بحران زایی مدیران این مجموعه هر آن بر التهاب روانی این قشر خدوم جامعه افزوده و در این بحران­های سیاسی، اقتصادی و هجمه ­هایی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران بر کشورمان وارد می‌کنند؛ اعضای هیئت علمی این مجموعه دست تظلم و دادخواهی به سوی رهبری عزیز را آخرین ملجا و پناهگاه امن می‌دانند تا با نگاه باریک بین آن رهبر فرزانه امنیت شغلی‌شان تثبیت شده و به کار پژوهش و تولیدات علمی بپردازند.

با توجه به وضعیت بحرانی و بغرنجی که برای این اعضای هیئت علمی حدود ۳ هزار نفری پیام نور کل کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان مرکزی پیام نور پیش آمده است اهمّ مشکلات را در سطور زیر نوشته و در آخر پیشنهادات خود را معروض می‌داریم:

الف- مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور و اعضای هیئت علمی این مجموعه در سراسر کشور

۱- مخالفت با تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور که مغایر با اهداف آموزشی تعریف شده در اساسنامه است و تغییر در این اساسنامه به ضرر خانواده‌های بی‌بضاعت بوده و مغایر با قانون اساسی شناخته می‌شود و دسترسی فرزندان مستضعف جامعه ایران اسلامی را برای آموزش با مشکل مواجه می‌نماید و این در حالی صورت می‌گیرد که دانشگاه پیام نور از لحاظ علمی از دیگر مراکز و موسسات دانشگاهی غیرانتفاعی و... گوی سبقت را ربوده و با اخذ شهریه کمتر نسبت به دیگر موسسات آموزشی، خدمات آموزشی ارزنده‌ای را در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه نموده است.

۲-صدور و اجرای احکام تبدیل وضعیت، ارتقا و حتی ترفیع اعضای هیئت علمی بسیاری از رشته‌ها از سوی دانشگاه که به‌صورت غیرقانونی متوقف گردیده و آنرا منوط به جایابی از سوی عضو هیئت علمی نموده‌اند که این موضوع در نهایت منجر به عدم تبدیل وضعیت در زمان مقرر در آیین‌نامه و عدم دریافت پایه سالانه و در نهایت ورود به ماندگاری و سپس با برچسب رکود علمی، قطع حقوق و سپس خاتمه خدمت اعضا خواهد شد.

۳-اعمال فشار حداکثری با قطع حقوق، بهمراه قطع بیمه درمانی و ممانعت از اخذ تمام امتیازات قانونی، بطوری که عضو علمی را با اجبار به جایابی در دیگر دانشگاه‌ها؛ مورد آزار و اذیت روحی و روانی قرار داده‌اند، در صورتی که اگر قرار بر جایابی اعضای علمی دانشگاه باشد امر انتقال محترمانه اعضای علمی دانشگاه پیام نور با حفظ‌شان و مقام باید به دانشگاه بالاتر یا همتراز با این دانشگاه و هماهنگ با وزارت علوم، تحقیقات فناوری صورت پذیرد.

۴- عدم صدور احکام اعضای هیئت علمی‌ها بطوریکه تعداد زیادی از اعضای هیئت علمی با احکام سال‌های گذشته حقوق دریافت می‌کنند و فاقد احکام سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ بوده و با مشکلات عدیده معیشتی مواجه هستند.

۵- منوط کردن صدور احکام ۱۴۰۳ اعضای علمی ماده ۱۱ به امضای تعهدنامه برای عدم دریافت پایه ترفیع و جهش علمی تا بطور خودکار اخراج شوند.

۶- اعمال فشار با قطع حقوق و جلوگیری از اخذ تمام امتیازات، عدم صدور پایه‌های سالانه، مشروط نمودن تبدیل وضعیت استخدامی برای اعضای هیئت علمی گروه علوم پایه، علوم انسانی و کشاورزی به اخذ اعلام نیاز از مقصد توسط عضو و انتقال اجباری به آموزش و پرورش یا دانشگاه فرهنگیان و سازمان تحقیقات کشاورزی.

۷-احتساب سنوات ماموریت آموزشی و دیگر مرخصی‌ها که بدون پرداخت بیمه و حقوق از طرف سازمان مذکور بوده و این اقدام سازمان مرکزی پیام نور در راستای اخراج هیئت علمی‌های این مجموعه، در حال انجام است؛ و این اقدام مغایر و خلاف آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی است.

۸- طولانی شدن روند تبدیل وضعیت استخدامی در پیام نور، سبب تضییع حق بسیاری از افراد و کارکنان پیام نور گردیده است.

بسیاری از اعضای هیئت علمی این مجموعه قبل از ورود به سنوات ماندگاری سال شش، هفت و هشت؛ به بهانه اخذ نکردن ترفیع سالانه از کار معلق شده و ده ماه است که با قطع تمامی حقوق و مزایا از سازمان پیام نور مذکور مواجه شده‌اند این در حالیست که بیشتر این عزیزان دارای تمام امتیازات علمی، پژوهشی و... هستند و از کمیسیون تخصصی مربوطه تمام امتیازات را اخذ کرده‌اند، هیئت ممیزه سازمان مذکور رسیدگی به این درخواستها را مسکوت گذاشته است.

۹- شانه خالی کردن، نپذیرفتن و حل نکردن این مشکل اعضای هیئت علمی پیام نور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که باعث آشفتگی اوضاع، در حوزه فعالیت علمی و معیشتی اعضای هیئت علمی را فراهم نموده و مزید بر تمام مصائب شده است.

ب- پیشنهادات

۱- اجرای طرح آمایش پیام نور کل کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان مرکزی پیام نور برای تمام مراکز و واحدهای دانشگاهی این مجموعه باید به‌صورت مدوّن و علمی توسط کارگروه ویژه با مسئولیت مستقیم شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به نمایندگی چند نفر از اعضای هیئت علمی پیام نور از مراکز استان‌ها تشکیل شود.

۲- در طرح آمایش پیام نور کوچکترین خلل و تغییر بنیادین در اساسنامه دانشگاه نباید صورت پذیرد که مغایر با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران شناخته خواهد شد.

۳- در طرح آمایش پیام نور توسط شورای مربوطه تا حصول نتیجه مطمئن باید شأن و حرمت اعضای علمی حفظ شده و سازمان مرکزی پیام نور باید اقدام به صدور احکام سالانه مالی همتراز با دیگر دانشگاه‌ها نموده و با برقراری حقوق، بیمه و جبران ماوقع و برگشت اعضای علمی معلق از کار (به بهانه رکود علمی محرز نشده) در مراکز آموزشی شده و مجدداً این اعضا شروع به پژوهش، آموزش و تدریس نموده و با حذف قوانین غیرآیین نامه‌ای استخدام اعضای هیئت علمی در احتساب سنوات مرخصی آموزشی و... جبران ماوقع را ترمیم نموده و روند رو به جلو در پیشرفت کشور را با همکاری این اعضای هیئت علمی فراهم نمایند.

۴- این شورای مربوطه در طرح آمایش پیام نور ادغام مراکز و واحدهای پیام نور را در دانشگاه‌های مادر استان‌ها بررسی نمایند به طوریکه ساختمانهای آموزشی، گلخانه‌ها، سالن‌های ورزشی دارای تجهیزات، آزمایشگاه‌ها و زیرساخت‌های آموزش مجازی در دانشگاه پیام نور بسیار قوی‌تر از دانشگاه‌های مادر استان‌هاست و این پتانسیل قوی و خوبی در ادغام دانشگاه پیام نور با دانشگاه‌های مادر محسوب می‌شود.

۵- با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور در دو دهه اخیر با رشد چشمگیر علمی با تولیدات پژوهشی خود عامل تحول مهم علمی و پژوهشی در کشور و جهان بوده و اعضای علمی این مرکز آموزشی جزء ۲ درصد دانشمندان برتر جهان شناخته شده‌اند در صورت انتقال به دیگر دانشگاه‌ها باید به دانشگاه علمی بالاتر یا همتراز با پیام نور منتقل شده و به ادامه سنوات خدمت خود در راستای تولیدات علمی بپردازند.

بلاشک همه اعضای هیئت علمی دانشگاه پبام نور اذعان دارند و در حافظه تاریخی این ملت بافرهنگ ثبت شده است که در طول تاریخ معاصر ایران اسلامی علما و مرجعیت دینی ملجأ و پناهگاه أمنی برای حل اختلافات و مناقشات طرفین درگیر بوده‌اند و حضرت عالی به‌عنوان رهبر عالی مردم ایران اسلامی در طول مدت زعامت سیاسی خود حجّت را بر همگان آشکار نموده‌اید و ما اعضای هیئت علمی پیام نور غیر از حضرتعالی ملجأ و پناهگاه أمنی برای حل مشکل پیش آمده توسط نهادهای مربوطه را نیافتیم و انتظار داریم با درایت و تدبیر دوراندیشانه و پدرانه خود به مسئولین مربوطه دستور نمایند تا گره کوری که توسط آنها به پای اعضای هیئت علمی این مجموعه بسته‌اند؛ بازگردد.

از خداوند متعال ظهور و فرج مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا الفداء و طول عمر باعزت حضرت عالی و اقتدار نظام مقدس جمهورس اسلامی ایران را مسآلت می‌نماییم.

فرزندان هیئت علمی شما دردانشگاه پیام نور کل کشور

رونوشت:
- دفتر مقام معظم رهبری دامه برکاته
-وزارت کشور
-شورای عالی انقلاب فرهنگی
-سازمان بازرسی کل کشور
-وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
-سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کل کشور

72%
28 درصد مانده تا ارسال به رسانه‌ها و پیگیری از مسئولین
[اطلاعات بیشتر]

امضاکنندگان: 3618 نفر

  • فرشید وظیفه دوست

  • مهلا افسری نژاد

  • لادن حسینی

  • جلیل رشیدی

  • اناهید قادری

  • یاسر جلالی فر

  • احمد اسدی

  • مهدیه مهدوی مقدم

  • شکوفه فیض جانی

  • بهزاد کریمی

  • طیبه وطن پرست

  • یگانه سارانی

  • هدیه میرکی

  • آذین آزادتبار

  • محسن میرزاحسینی

  • زهرا توحیدی

  • ف شهری

  • فرحناز داوری

  • علیرضا قادری

  • حدیث جلیلیان

  • زهرا اسکندری نسب

  • ندا بهرامجردی

  • یاسمن آقامیرلو

  • پونه شیبانی تذرجی

  • مهین رستم نژاد

  • فائزه سلیمانی

  • بهرام سرشاری

  • ناصر منوری

  • امیدمحمدی

  • نگار نجفیان کهن

بحث و گفتگو

علی آرگینی : سلام . می دونم یه امضا کمترین کار برای کمک به شما هست ولی کارزارتون رو امضا کردم ، به امید رسیدن صدای شما دانشجو عزیز . ما متاسفانه به جز هم کسیو نداریم در این کشور برای شنیده شدن صدامون . لطفا کارزار ما را هم در مورد مقابله با آلودگی نوری که اثرات بسیار بدی روی سلامتی و طبیعت آسمان شب می گذارد امضا بفرمایید . یه امضا چیزی نیست ممنونم https://www.karzar.net/118160
💬 پاسخ
فرشید وظیفه دوست : با سلام و احترام از کارزار شما حمایت شد لطفاً با وارد کردن کد کارزار ما : 114970 در باکس بالای صفحه ی جستجوی کارزارها ، یا جستجوی لینک کامل کارزار ما : https://www.karzar.net/114970 از درخواست ما دانشجویان حمایت فرمایید. با سپاس.
💬 پاسخ
دانا دانایی : همکاران محترم جهت لغو امضای کارزار دروغین ‼️اقدامات زیر را انجام دهید ؛ ▫️وارد منوی پنل کاربری شوید ▫️ شماره همراهی که با آن کارزار امضا شده را وارد کنید ▫️رمز دریافتی را وارد نمائید ▫️گزینه امضای من را انتخاب کنید ▫️امضا را لغو کنید. اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور
💬 پاسخ
شهناز خیوطی در پاسخ به دانا دانایی: از این کارهای خاله زنک بازی می کنید و ابرو ریزی می کنیدبرای خودتان کارزار هیات علمی های پیام نور دقیق مطرح شده و هیات علمی ها دنبال حق طلبی ها هستند شما پاتو بکش کنار
💬 پاسخ
فرشید وظیفه دوست : با سلام و احترام از کارزار شما حمایت شد لطفاً با وارد کردن کد کارزار ما : 114970 در باکس بالای صفحه ی جستجوی کارزارها ، یا جستجوی لینک کامل کارزار ما : https://www.karzar.net/114970 از درخواست ما دانشجویان برای دفاع غیرحضوری حمایت فرمایید. با سپاس.
💬 پاسخ
الیاس نادران : ماجرای تیم مدیریتی پیام نور مثل ماجرای چایی دبش صدا خواهد کرد و مقامات بلند پایه ای از عرش به فرش خواهند آمد.إن شاءالله
💬 پاسخ
فاطمه علیزاده : سلام..برای چی هسته چطوری باید لغوش کرد این امضا رو
💬 پاسخ
دانا دانایی در پاسخ به فاطمه علیزاده: همکاران محترم جهت لغو امضای کارزار دروغین ‼️اقدامات زیر را انجام دهید ؛ ▫️وارد منوی پنل کاربری شوید ▫️ شماره همراهی که با آن کارزار امضا شده را وارد کنید ▫️رمز دریافتی را وارد نمائید ▫️گزینه امضای من را انتخاب کنید ▫️امضا را لغو کنید. اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور
💬 پاسخ
امیرسامان ایرانی : در عجبم چرا از این کارزار برخی مسوولین و کارکنان سازمان ترس و واهمه دارند و بهشان فشار میاد!!! مسوولین کاری کنند که مخاطبانشان کارزار تقدیر به جای کارزار شکایت راه بیاندازند!! آنهایی که مسوول این وضعیت دانشگاه هستند بایستی پاسخ شایسته ای به موارد مطرح شده ارائه دهند! خانواده هایی که دوست دارید فرزندتان جلو چشمتان تحصیلات دانشگاهی را تجربه کند؛ خانواده هایی که تامین هزینه رفت و آمد و خوابگاهی برای دانشگاه های دوردست برایتان مشکل است؛ شاغلینی که مایلید در کنار کار، تحصیلات دانشگاهی را هم تجربه کنید؛ برای رساندن پیام این کارزار به گوش مسوولین محترم و برای حمایت از موجودیت پیام نور به این کارزار بپیوندید.
💬 پاسخ
امین ط در پاسخ به امیرسامان ایرانی: کار نباید به همینجا متوقف شود. درخواست ورود سازمان بازرسی به برخی مراکز بایستی پیگیری شود. برخی خیلی کارها کرده اند و الان از آن ترس دارند!!!
💬 پاسخ
آیا انسان نمی داند که خداوند او را می بیند!!! : با سلام و احترام در کشوری زندگی می کنیم که ادعای فرهنگ غنی داریم. بعضی هامون چطور به خودمون اجازه میدیم چنین قضاوت هایی و اون هم انقدر با بی ادبی در خصوص دیگران داشته باشیم! هیات علمی دانشگاه پیام نور هستم، امروز ۶ ساعت تدریس داشتم از ساعت ۴ بعد از ظهرم که نشستم پای کارهای پژوهشیم تقریبا وسطش یک ساعت استراحت کردم و تازه الآن کامپیوتر را خاموش کردم. اگر هر کدوم ما خدا را شاهد و ناظر خودمون ببینیم هم حواسمون هست که کارها و وظایفمون را درست انجام بدیم هم حواسمون هست هر حرفی به این سادگی از دهنمون در نیاد. والله دنیا برای همه ما تمام خواهد شد و روزی خواهد رسید که در محضر خداوند باید پاسخ گو باشیم. برای همگی ارزوی عاقبت بخیری دارم.
💬 پاسخ
سیدجواد موسوی : دانشگاهی که در آن دختر و پسر باهم درس می‌خوانند هیچ خیر و برکتی ندارد و موجب فساد در جامعه می‌شود، چنین دانشگاهی در ابتدا نهاد خانواده را دچار گسست می‌کند و در نهایت خانواده را به ورطه نابودی می‌کشاند، دانشگاه چه دولتی چه پیام نور و... باید تفکیک جنسیتی بشود تا جامعه ایرانی اسلامی دوباره سالم شود.
💬 پاسخ
الیاس نادران در پاسخ به سیدجواد موسوی: یعنی دانشگاهی که در سال ۱۳۶۷بدست مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آقا درست شده است را زیر سوال می برید .یعنی شما درک و فهمت در مسائل کلان کشوری از امام و رهبری بیشتر است.
💬 پاسخ
امید دهقانی پور : دوستان بدانید که تمامی دانشگاه‌ های دولتی مثل دانشگاه شهید باهنر کرمان دارن از ضعف مدیریتی دانشگاه پیام نور نهایت سوءاستفاده رو میکنند و اهداف خودشون رو دنبال میکنند. مسئولان و دانشجویان دانشگاه های دولتی عاشق این هستند که دانشگاه پیام نور از نظر علمی بی سر و سامان باشه و دخالت های بی‌وقفه باعث بی نظمی در پیام نور بشه و سیستم پیام نور رو از مسیر کارآمد خارج کنه لذا دشمن اصلی مجموعه پیام نور (از هئیت علمی گرفته تا دانشجوی پیام نور) دانشگاه های دولتی هستند که به صورت متحد درحال ضربه زدن به پیام نور هستند. همیشه به این فکر کنید که سودی که آنها از انحطاط پیام نور میبرند فراوان است. دقیقا شده مثل فوتبال ایران که یه تعداد نمیخان در خلاف جهت خواسته شون جلو بره و پیشرفت کنه. یک لیگ برتر وجود داره و سایر دانشگاه‌ها میخان پیام نور رو حذف کنن تا از لیگ سقوط کنه به دسته یک و...؛ دانشگاه پیام نور باید خودش مشکلات و ضعف های مدیریتی رو حل کنه و به دانشگاه های دولتی اجازه نده که از این فرصت ها استفاده بکنند.
💬 پاسخ
علی محمدی : ویکی پدیا: دانشگاه پیام‌نور صاحب امتیاز و ناشر ۲۰ مجله تخصصی است. منابع درسی دانشجویان شامل کتب انتشارات خود دانشگاه پیام‌نور می‌باشد.[۱۷][۱۸] بر اساس رتبه‌بندی تایمز دانشگاه پیام‌نور جزو ۱۵۰۰ دانشگاه برتر جهان می‌باشد.[۱۹] بر اساس آخرین رتبه‌بندی اعلام شده در آبان ماه ۱۴۰۱ توسط پایگاه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، دانشگاه پیام‌نور در سال تحصیلی ۱۳۹۹–۱۴۰۰ رتبه اول را در بین دانشگاه‌های ایران کسب کرد.[۲۰] در رتبه‌بندی دیگر، دانشگاه پیام‌نور رتبه ۱۸۴۲ بهترین دانشگاه‌های جهان و رتبه ۷۲۳ بهترین دانشگاه‌های آسیا را دارد.[۲۱] همچنین بر اساس نظام رتبه‌بندی جهانی کیو اس (QS) دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه نیمه‌دولتی ایران در جمع برترین دانشگاه‌های آسیا قرار گرفته‌است.[۲۲]
💬 پاسخ
پیام عدالتجو : تمام این کارزار و این نظرات سفارشی مجموعه وزارت علوم برای ضربه زدن به دانشگاه پیام نور هست. خدا لعنت کنه مجموعه وزرت علوم رو که مردمی ترین دانشگاهی که کم هزینه ترین و گسترده ترین دانشگاه در مناطق محروم هست رو داره نابود میکنه... آقای وزیر علوم مدیون خون شهدایی ....خدا ازتون نگذره..یه مشت مدیر غربزده در پوسته انقلابی اومدن عقده شون رو سر پیام نور خالی کنن. تمام مراکز و احد های پیام نوربا درخواست مردم مسئولین شهرها و استان ها ایجاد شد و کاملا در چارت وزارت علوم و با سیستم آزمون و ارزشیابی استاندارد فعالیت می کنند. چرابه دانشگاه پولی آزاد گیر نمیدین... چرا غیر انتفاعی هایی که همه مدیران وزارت در اونها سهیم هستند رو کاری ندارند.. چرا به بهانه تجهیز دانشگاه فرهنگیان دارین امکاناتی رو که با خون دل کارکنان و مسئولین شهرها ایجاد شده حراج و بعضا تعطیل میکنید. ضعیف ترین مدیریت دولت ضعیف آقای رئیسی رو در وزارت علم شاهد هستیم...خدا به این مملکت رحم کنه ..واز شر مدیران لیبرال عقده ای قالب شده به بدنه وزارت علوم حفظشون کنه...
💬 پاسخ
سهراب معاذالهی در پاسخ به پیام عدالتجو: نکنه ویکی‌پدیا هم داره از طرف وزارت علوم درمورد دانشگاه پیام نور واقعیت رو مینویسه؟!! نه عزیز همه دیگه فهمیدن پیام نور شده چوب دوسر نجس، لطفا توهم توطئه نداشته باشین.
💬 پاسخ
مهران قاسمی در پاسخ به سهراب معاذالهی: آقای پروفسور ویکی پدیا که همه میتونند ویرایش کنن. دم خروس بیرون زد... این قدر ضایع توطئه نجینید برای پیام نور....
💬 پاسخ
سهراب معاذالهی در پاسخ به مهران قاسمی: باشه حرف من دروغه! تو که راست میگی همین الان برو توی ویکیپدیا و صفحه دانشگاه پیام نور رو ویرایش کن!
💬 پاسخ
دکتر کریمی : ‼️همکاران محترم علمی، اداری و شرکتی دانشگاه پیام نور با سلام و احترام ؛ 🔺️کارزاری در فضای مجازی به قصد شیطنت علیه موجودیت و تمامیت دانشگاه پیام نور در حال جمع آوری امضا ست که بطور تلویحی با سیاه نشان دادن اوضاع دانشگاه میخواهند فضایی در جهت ناکارآمد نشان دادن تیم مدیریتی کنونی شکل داده و بوسیله آن فرد خاصی را بعنوان رئیس از خارج دانشگاه زمینه سازی و معرفی کنند. لذا همکاران گرانقدر ضمن هوشیاری کامل، از امضای این کارزار جداً خودداری نموده و به سایر همکاران عزیز نیز اطلاع رسانی نمایند. اداره کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور فکر کنم خیلی فشار اومده بهشون
💬 پاسخ
ماشاءاله قاسمی در پاسخ به دکتر کریمی: کدام کارزار؟! همین کارزار؟!
💬 پاسخ
فضل اله لک (لع) در پاسخ به دکتر کریمی: با گرگ دنبه خوردن با میش مویه کردن
💬 پاسخ
دانشجو دولتی : ما دانشجویان معتبرترین دانشگاه‌های دولتی ایران داریم درس میخونیم و پژوهش میکنیم اونوقت پیام نوری های دوزاری چه هیئت علمیشون چه استادشون دارن فرت فرت به یه تعداد به ظاهر دانشجو مدرک میدن و کار ما رو خراب میکنن. دولت محترم لطفا پیام نور ببندید تا کسایی مثل پیام نوریا چه دانشجوشون چه هیئت علمیشون نتونه کار ما دانشجویان واقعی رو خراب کنه. با تشکر
💬 پاسخ
جوادی زاده در پاسخ به دانشجو دولتی: کار شما دقیقا چی هست اون وقت....؟؟!! برو.... فیلم بازی نکن عزیییز
💬 پاسخ
دانشجوی پیام نور در پاسخ به دانشجو دولتی: اینکه شما با عنوان دانشجوی دولتی چنین ادبیاتی بی ادبانه و وقیحانه ای دارید، نشان دهنده سبک مغزی شماست... داشتن تحصیلات حق همه جوانان ایران زمین هست و دانشگاه پیام نور با رسالت آموزش برای همه این مسیر را برای خیلی از جوانان فراهم کرده است، بهتر است به جای این همه کبر و غرور کاذب، سطح سوادت را افزایش بدهی ... اگر در بهترین دانشگاه هم درس بخوانی ولی به سطح شعور و ادبا چیزی اضافه نشده، مصداق همان مدرکی هست که باید قاب کنی بگذاری لب طاقچه
💬 پاسخ
فرهادی فرهادی در پاسخ به جوادی زاده: کارش حتما رل زدن با همکلاسیای سینگلش توی کلاسای دانشگاه دولتی هست.
💬 پاسخ
دانشجو دولتی در پاسخ به دانشجوی پیام نور: اینقدر به ما دانشجویان دولتی حسودی نکن، شما اگه خودتون رو بکشید هم به گرد پای ما نمی‌رسید چون ما از نظر فرهنگی و کلاس از شما بالاتر هستیم شما پیام نوری ها کلاس و پردیس دانشگاه رو از نزدیک دیدید؟! اصلا میدونید رابطه خوب با جنس مخالف چی هست؟! آداب معاشرت بلد هستید؟! شما هیچی نیستید.
💬 پاسخ
سارا رستم آبادی : قالَ ویکی پدیا: دانشگاه پیام‌نور سامانه دانشگاهی نیمه‌دولتی در ایران است. دانشگاه پیام‌نور شهریه بسیار بالایی دارد و این شهریه در هر ترم تحصیلی افزایش نجومی دارد. مشکلات فراوان این دانشگاه مانند عدم کیفیت آموزشی، پایین بودن سطح علمی اساتید و هیئت علمی، کمبود دانشجو، شهریه سنگین و... باعث شده این دانشگاه ناکارآمد شود و دولت سیزدهم طرح‌هایی را در‌جهت ادغام این دانشگاه با سایر دانشگاه‌های دولتی کشور به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
💬 پاسخ
محبوبه سلیمانی : تو رو خدا پیام پول رو برای همیشه ادغام کنید تا جمع بشه چون شده کارخانه تولید مدرک و جمع‌آوری پول گزاف از مردم. این دانشکاه به هیچ دردی نمیخوره کسانی هم که دارن این کارزار رو امضا میکنن هدفی جز جیب مبارک خودشون ندارن. #دانشکاه پیام نور تعطیل باید گردد. #دانشکاه پیام نور ادغام باید گردد.
💬 پاسخ
طاهره نجفی : با سلام قطعاً همه کارکنان دانشگاه پیام نور اعضای یک خانواده هستیم و لازم می دانیم از یک دیگر در برابر بی تدبیری ها و غرض ورزی ها حمایت کنیم. بنابراین فرقی نمی کند که جزء کارکنان اداری یا هیات علمی یا دانشجو باشیم و حمایت از این کارزار را وظیفه خود می دانیم.
💬 پاسخ
علی ب در پاسخ به طاهره نجفی: احسنت به این دیدگاه 👏👏👏
💬 پاسخ
احسان : دانشگاه عالی بود واقعا.
💬 پاسخ
علیرضا گوشه : دانشگاه های خصوصی و آزاد تصمیم گرفتند دانشگاه مردمی پیام نور نباشه تا بیشتر منفعت بدست بیارند
💬 پاسخ
علی محمدی در پاسخ به علیرضا گوشه: دقیقا پیام نور نباشه تا بیسوادی و نمره های الکی و بنگاه های صدور مدرک بیشتر رواج پیدا کنه تنها دانشگاه کشور که سیستم مشخص و استانداردی را دنبال می کنه پیام نور هست
💬 پاسخ
علی طارمی : از همین نطرات و دیدگاههای برخی کارمندان اداری که از سر عقده و طبق هماهنگی از پیش انجام شده ؛ راجع به اعضای هیات علمی دارن ،میشه فهمید که درون دانشگاه پیام نور چه آشوبی هست وچه اجحافی در حق اعضای مظلوم هیات علمی داره صورت میگیره. هرچند نیاز به توضیح نیست امابایک سرچ ساده میشه فهمید که اساتید دانشگاه پیام نور سهم بزرگی در تولید علم و ارتقا سطح علمی جامعه علمی کشور دارن واین نشان از لیاقت وسطح علمی بالای اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور داره. البته که کسی روکه خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار کرد. اماکارمند گرامی بدان که اگر استاد در دانشگاه نباشه ،دانشجو هم نیست وقطعا کارمند هم نخواهد بود.کاش میفهمیدیدکه اساتید و کارکنان دوبال دانشگاه هستن که باید با هم تعامل داشته باشن و فقط اعتلای دانشگاه رو هدف مشترکشون بدونن. کاش کمی در بیان عقده ها جانب انصاف روداشتین.
💬 پاسخ
علی سالاری در پاسخ به علی طارمی: طبق گفته شما رفتیم سرچ کردیم! توی ویکی‌پدیا نوشته بود: دانشگاه پیام نور ناکارآمد و بد هست.
💬 پاسخ
کارمند بدون حق در پاسخ به علی طارمی: اعضای مظلوم هیات علمی؟ با یک سرچ ساده میشه فهمید که اساتید دانشگاه پیام نور سهم بزرگی در تولید علم و ارتقا سطح علمی جامعه علمی کشور دارن؟ اگر استاد در دانشگاه نباشه ،دانشجو هم نیست و قطعا کارمند هم نخواهد بود؟ ببخشید من متوجه نشدم! جدی میفرمایید یا قصد مزاح دارید! فعلا که از این دو بال فقط منافع اعضای هیات علمی مهمه بدون در نظر گرفتن کوچکترین حق برای کارمند، حتی زحمت ندادند اسم کارمند رو بیارند داخل متن، شما هم برای منافعتون این حرفارو زدید و کارمندارو کوبیدید.
💬 پاسخ
شرفیان زادهphd در پاسخ به علی سالاری: معلومه یک سرچ ساده علمی هم بلد نیستی دوست عزیز. شما اطلاعاتت رو از ویکی پیدیا میگیری؟؟!!ویکی پیدیا رو میشه هرمور خواستی خودت ویرایش کنی. شما باید بری توی گوگل اسکولار و رنکین‌ دانشگاه و اساتید رو اونجا سرچ کنی. شما هنوز فرق یک مقاله علمی و یک مقاله در روزنامه رو تشخیص نمیدی ،میای راجع به اعتیار علمی اساتیددانشگاه افاضات ! ارایه میدی😄
💬 پاسخ
علی سالاری در پاسخ به شرفیان زادهphd: نه خیر جناب، مقالات مهم ویکی‌پدیا قفل هستند و هرکسی نمی‌تواند آنها را ویرایش کند مثلاً همین مقاله دانشگاه پیام نور توی ویکی‌پدیا قفل هست و فقط مدیران رده بالای ویکی پدیا می‌توانند آنرا ویرایش کنند.
💬 پاسخ
جلیل برکه ای جاز : در ستم وارده بر اعضای علمی پیام نور همین بس که در آنجا افرادی که به اسم کارمند با انواع رانت و تبعیض و مدارک جعلی و تحصیل غیر قانونی همزمان با خدمت بی کیفیت، به حیف و میل بودجه مشغولند، در نتیجه ضعف مدیریت شدید گردانندگان دانشگاه، فرصت یافته اند که با نخبگان این کشور، چنین گستاخی کنند. همین کافی است تا هر عاقلی متوجه شود در این دانشگاه چه خبر است.
💬 پاسخ
مانا پویا در پاسخ به جلیل برکه ای جاز: آه آه از دست صرافان گوهر ناشناس هر زمان خرمهره را با در برابر می کنند ضمن احترام و تقدیر و تشکر ویژه از آن دسته از کارمندان با شعور و زحمتکش و وظیفه شناس دانشگاه پیام نور که صرفا مشغول انجام وظایف خود هستند و حاشیه سازی نکرده و نمی کنند و در مسیر رسالت شغلی خود حرکت می کنند باید بگیم که یارو با معدل ۱۲ و چند ترم مشروطی به زود لیسانس و یا فوق لیسانس در بی اعتبار ترین دانشگاه ها گرفته و حتی برخی هاشون پایان نامه ارشد را دادن بیرون براشون انجام دادن چون سواد کافی و توان علمی لازم را نداشته و نمیدونه مقاله و پژوهش چطوری نوشته میشه!! ‌ بعد خودشو هم ردیف و هم شان اعضای هیات علمی که در بهترین دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند میدونه !! باید به این دسته از کارمند نماها که حاشیه سازی می کنند گفت سرتون توی کار خودتون باشه تازه بعضی هاشون هیچ آزمونی ندادن و استخدام شدن
💬 پاسخ
دانشجوی پیام پول : الهی حقوقی که از دانشگاه پیام پول میگیرید براتون هیچ خیری نکنه و خرج دوا و دکترتون بشه. حقوق و پاداش‌هایی که دارید از گران کردن هر ترم شهریه ما به دست می‌آورید از خون سگ نجس‌تر هست و به هیج وجه حلال نیست. الهی از گلوتون پایین نره.
💬 پاسخ
رضا کیانی در پاسخ به دانشجوی پیام پول: برات متاسفم. اینا که گفتی همه سهم خودت باشه. بیشتر درس میخوندی و دانشگاه تهران قبول میشدی . بیسوادی خودت رو گردن کس دیگه ای ننداز
💬 پاسخ
مهران قادری نژاد در پاسخ به رضا کیانی: اگه دانشجوهاتون بیسوادن پس شما هم که مسئولشونین بیسواد هستید. دکان و سفره پیام پولتون رو جمع کنید و برای کشور و مردم هزینه‌تراشی نکنید.
💬 پاسخ
نازیلا قاسمی در پاسخ به دانشجوی پیام پول: پول شما میره تو جیب دولت نه کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد میرفتی ۳ برابر باید می دادی
💬 پاسخ
آزاد مرد در پاسخ به مهران قادری نژاد: وجدانن خودت فعمیدی چی گفتی؟؟ اولا همه اعضای هیات علمی وزارت علوم از فیلتر های بسیار سخت و سنگین علمی رد شدن ثانیا خیلی از قبول شدگان مقطع ارشد از دانش آموخته های پیام نور هستن چون کتاب و تدریس در آنجا استاندارد تعریف شده.ثالثا اگر دانشجویی تنبل و درس نخون باشه مثل شما،مقصر استادشه؟؟
💬 پاسخ
دکتر محمدزُهَری : با درود و آرزوی موفقیت شما. از کارزار شما حمایت شده است. لطفا با وارد کردن کد کارزار ما : 107786 در باکس بالای صفحه ی جستجوی کارزارها ، یا جستجوی لینک کامل کارزار ما : https://www.karzar.net/107786 از تلاش های ما و همکارانمان در خصوص درخواست به حق شامل شدن کادر بهداشت و درمان از طرح تعطیلات ۲ روزه ( همچون سایر کارکنان دولت ) حمایت فرمایید. با سپاس.
💬 پاسخ
پیمان بیاتی : شهریه گزاف رو از ما میگیرین و حقوق‌های کلان و نجومی خودتون رو همش بیشتر از قبل می‌کنید، هر ترم شهریه ما و حقوق شما داره زیاد میشه بازم دارید کارزار میسازید و اعتراض می‌کنید؟!! برید از خدا بترسید، توی قیامت باید تاوان شهریه سنگین ما دانشجویان بدبخت را شما بپردازید.
💬 پاسخ
بهنام شاه‌ولی : به جای این کارزار برید کارزار تقاضای بازگشت طرح ادغام دانشگاه پیام نور با دانشگاه‌های دولتی رو ایجاد کنید، تمامی مشکلات اعضای هیئت علمی و... فقط با ادغام شدن پیام نور در دانشگاه‌های دولتی حل میشه.
💬 پاسخ
پدیده نو : این اتفاقات میگه دنبال درس نخواندن نباید بود اینها افرادی هستند که دکتری از دانشگاه های خوب داشتند و در فرایند جذب و گزینش هیدت علمی شدن
💬 پاسخ
کارمند دانشگاه پیام نور : من به عنوان کارمند دانشگاه پیام نور از این کمپین حمایت نمیکنم، اینکه همشششش هیات علمیه! حتی برای حفظ ظاهر هم که شده دوتا مطالبه از کارمندا نزدند بعد توقع دارند حمایت هم بشن، واقعا خودخواه و زیاده خواه هستند. فقط در حد عنوان زدند که تو تبلیغات بگن ما همه با هم هستیم نه برادر من، با ما نیستید شما. سواره از حال پیاده خبر نداره.
💬 پاسخ
شادان پناهی در پاسخ به کارمند دانشگاه پیام نور: مگه ما حقوق شما را پرداخت می کنیم که درباره اساتید اینقدر جبهه می گیرید
💬 پاسخ
حسام حنایی : https://www.karzar.net/113502 سلام لطفا از کارزار ما نسبت به آزاد کردن سگ گردانی به شروط خاص دیدن و امضا کنید باتشکر.
💬 پاسخ
امیر صیادی نژاد : هیات علمیهای پیام نور ریشه کارکنان درآوردند.خدا کنه این کارزار به جایی نرسه یاوران علمی سه ساله فوق العاده ویژه نگرفتن
💬 پاسخ
لادن حسینی در پاسخ به امیر صیادی نژاد: این کارزار به نتیجه برسد یا نرسد جیب شما را پر از پول نخواهد کرد بجای اینهمه تنگ نظری و بخیل دیگران بودن دنبال راهکار بر ای حل مشکل خودتان باشید البته گفته باشم من علمی نیستم و کارمندم در این مجموعه
💬 پاسخ
علی ناصری زاده در پاسخ به امیر صیادی نژاد: یاوران علمی دیگه چه اسم من در آوردیه؟ اصلا دانشگاه به کارمند نیاز نداره .به هیات علمی ها اضافه کار بدن روزی یک ساعت همه کارهای کارمندها روانجام میدن اینجوری دانشگاه چابکتر هم خواهد شد
💬 پاسخ
جعفر مقدم : تیترشو عوض کنید بزنید هیات علمی و برادران بغیر از کارکنان اداری! موقع گرفتن حق میشه اسم کارکنان فقط میاد که فضا رو تلطیف کرده باشه در همین حد. کل مطالبات هم مربوط به برادران خدوم و محروم هیات علمی میشه، کارکنان هم هستن این وسط برای خودشون. اگر قرار بر درست شدن مطالبات بود که باید فوق العاده ویژه و همسان سازی کارکنان مطرح میشدف البته حواسم نبود که هیات علمیمون جهش کرده و نیاز به این چیزا نداره.
💬 پاسخ
مهدی مهدی : اینجا فقط نوشته هیات علمی تیتر میرنین کارکنان بعد نامه به کام هیات علمیهاست
💬 پاسخ
علی کیان : امضا نمیکنیم .اعضای علمی باید به یک چهارم کاهش یابند . تمام بودجه دانشگاه را با حقوقهای نجومی می‌بلعند . هفته ای یک روز هم کار نمی‌کنند . با. علمی صفر
💬 پاسخ
ژاله کورکی نژاد در پاسخ به علی کیان: شما بیا جاشون کار کن با سواد صد!!!!بخل و حسادت چشماتونو کور کرده...
💬 پاسخ
Elsa m. در پاسخ به علی کیان: شما خودت رو با هم رتبه خودت مقایسه کن تا اینقدر زجر نکشی برادر
💬 پاسخ
لادن حسینی در پاسخ به علی کیان: من علمی نیستم اداری مجموعه هستم با این طرز تفکر و حسادت نسبت باهمدیگر بجایی نخواهیم رسید متاسفم بر شعور و آگاهی شما
💬 پاسخ
پیام نوری : خودتونم خوب میدونید که 90 درصدتون نه به این نظام اعتقاد دارید و نه از نظر علمی بالا هستید و ترس اینو دارید که در جای دیگه باید کار کنید و حضور داشنه باشید و پیام نور را که برای شما حکم هتل را داشته ترک کنید اعضای علمی که حتی یک روز در ماه در محل خدمت حضور ندارد و از طرف ریاست مربوطه حضور کامل در محل خدمت برایشان ثبت میشود واقعا با چه اعتماد به نفسی اینهمه از خودتون تعریف کردید؟؟؟؟حتی 1 درصد شبیه این متنی که نوشتید نیستید حداقل با 50 نفر از اعضای علمی پیام نور روزانه ارتباط دارم و شناخت کامل دارم و با اطمینان کامل میگم که تمام ترس شما از این است که نمیتوانید جز پیام نور در جای دیگری کار کنید چون سواد علمی و توانایی و کارایی شما در حد معلم دبستان هم نیست چه برسد به آموزش عالی
💬 پاسخ
لادن حسینی در پاسخ به پیام نوری: من علمی نیستم کارمند این مجموعه هستم شما و ما از حق خودمان باید دفاع کنیم علمی ها عرضه دفاع از حقوق خودشان را داشتند که اقدام کردند
💬 پاسخ
آیدا رحیمی در پاسخ به پیام نوری: شما خودت رو قضاوت کن توهین نکن خیلی از اعصای هیات علمی پیام نور از لحاظ علمی بالاتر از اعضای علمی سایر دانشگاهها هستند. برداشت شما کاملا غلط و ناصحیح هست به عبارتی دیگر درک درستی ندارید
💬 پاسخ
Elsa m. در پاسخ به پیام نوری: این همه آمار دقیق از کجا اوردین؟؟فردای قیامت پاسخگو باشید
💬 پاسخ
مریم علیدوستی : اولا که این همش مشکلات علمی های این دانشگاه بود نه اعضای اداری ثانیا انقدر رشته های بدون دانشجو ایجاد کردید باید هم دنبال حرفه دیگه باشید ثالثا حقوقهای شما تا دو سال گذشته بالاتر از عرف زیاد شده و واقعا جای تعجب داره از پزشک متخصص بیشتر حقوق میگیرید برای رشته های بی دانشجو رابعا با وجود رشته های جدید و کاربردی دیگه کی رشته های قدیمی و اکسپایر شده این دانشگاه انتخاب میکنه ؟؟!!! خواهشا این دانشگاه سیاست زده رو تعطیل کنید من دانشجوی پیام نور رشته کشاورزی هستم و بیکار
💬 پاسخ
احمد حیدری : اینکه همه درباره هیات علمی نوشتن پس کارمندان چی؟
💬 پاسخ
لادن حسینی در پاسخ به احمد حیدری: کارمندان اداری هم باید کارزار راه بندازند برای احقاق حق شان مسولین کارزار در عنون نامه از نام کارمند و دانشجو استفاده کردند علمی ها خبر ندارید و بی تقصیر
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


ثبت رسمی در دبیرخانه

نامه تأیید امضاهای این کارزار جهت ثبت و پیگیری صادر شد.

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: