معلمان، هنرآموزان، آموزگاران و کارکنان آموزش و پرورش عزیز!
سلام
در نظام مقدس جمهوری اسلامی، معلمان به عنوان الگوهای نخستین و معتبرترین مربیان نسل آینده، نقشی بیبدیل در تربیت دانشآموزان ایفا میکنند. با این حال، دریافتی حقوق زیر خط فقر و قرارگیری در پایینترین رده شغلی، انگیزه و توان معلمان را برای ساختن آیندهای حرفهای برای دانشآموزان سلب کرده است.
ما از بیتفاوتی وزیر آموزش و پرورش گلایهمندیم و با پافشاری بر حقوق حداقلی خود، سکوت را میشکنیم تا ناامیدی را از چهره جوانان این مرز و بوم پاک کنیم. صراحتاً اعلام میداریم: تا پای جان وفادار به انقلاب و ارزشهای آن هستیم و تنها به عدالت و حقوق حقه خود قانعیم.
به این کارزار بپیوندید و امضا کنید! عدالت برای معلم، آینده برای ایران.
در جنگ مختار، یار ایرانیاش کیان بدون اسب و به دلیل تفرقه، با یارانش به میدان رفت و همه کشته شدند.
شباهت به ما معلمان (ما را کیان ایرانی نکنید): ما را بدون حقوق کافی (اسب معیشت) به جبهه تربیت میفرستند؛ با جان و دل میجنگیم، اما عدالت را فریاد بزنیم تا جوانانمان قربانی نشوند.

بحث و گفتگو