جناب آقای قالیباف
رئیس تیم مذاکرهکننده جمهوری اسلامی ایران،
با سلام؛
لطفاً شما و سایر مسئولین مذاکرات به مطالبه ملت مبعوث شده ایران (که صاحبان این کشور هستند) توجه نمایید.
قطعاً انجام غیر از آن شروط (با هر توجیهی) خیانت است و عمل به آن موجب عزت میشود.
تنها در صورت تحقق شروط ۱۰گانه (اعلام شده رسمی توسط رهبری) و رضایت و موافقت کامل ایشان، اجازه امضای توافقنامه را دارید و فقط در صورت پذیرش آمریکا در متن پیشنویس، امضای توافقنامه صورت پذیرد.
در غیر این صورت، آماده بازگشت به تقابل و انتقام خون عزیزانمان بوده و تا پشیمانی کامل آمریکا، پشت صاحب امر کشور خواهیم بود.

بحث و گفتگو