بسم الله الرحمن الرحیم
استاندار محترم هرمزگان
جناب آقای دکتر آشوری
با سلام و احترام،
ضمن عرض تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، به استحضار میرسد ساکنین جزیره شهیدپرور هرمز با جمعیت بیش از ۷۰۰۰ نفر که در همه جبهههای دفاع از کیان اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در صف اول بودهاند، از جمله در جنگ تحمیلی اخیر، با وجود مشکلات فراوان حتی یک نفر هم جزیره را ترک نکرده است.
به دلیل شرایط کاری و همچنین انجام امور روزمره و پیشینه فرهنگی و اجتماعی با مردم شریف جزیره قشم، از دیرباز بین این دو جزیره، قشم و هرمز، تردد برقرار بوده است. مدتی است متأسفانه از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی و تعاونیهای مربوطه این تردد شناوری متوقف شده و مردم برای تردد باید به بندرعباس و از آنجا به قشم عزیمت کنند که هزینه و وقت زیادی را میطلبد. لذا از شما استاندار محترم و دلسوز و بومی، استدعا داریم در خصوص برقراری مجدد شناور مسافری بین جزیره هرمز به سمت قشم و بالعکس، دستورات لازم را صادر فرمایید. منالله التوفیق.

بحث و گفتگو