جناب آقای آشوری
استاندار محترم هرمزگان
با سلام،
مدتی است که متأسفانه شاهد دستفروشی بنزین در نقاط مختلف شهر بندرعباس هستیم. این موضوع، علاوه بر افزایش تقاضا در جایگاههای سوخت، باعث ایجاد شغلی کاذب در شهر شده است که در کمتر جایی از ایران عزیز شاهد آن هستیم. این موضوع، ضمن مخدوشنمودن چهره شهر، احتمال بروز خسارت جانی و مالی برای مردم را نیز در پی دارد.
از جنابعالی بهعنوان بالاترین مقام استان تقاضامندیم با صدور دستور و هماهنگی با ارگانهای انتظامی نسبت به رفع این معضل، رسیدگی لازم را مبذول فرمایید.

بحث و گفتگو