بسمهتعالی
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری
جناب آقای دکتر سیمایی صراف
رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی
جناب آقای دکتر رنجبر
با سلام و احترام؛
اینجانبان، جمعی از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند آن وزارتخانه و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارتقای کیفیت آموزش عالی، خواهشمندیم با توجه به اینکه بخش قابلتوجهی از آموزشها، کلاسها و فرآیند یادگیری در این مقاطع بهصورت مجازی و غیرحضوری برگزار شده است، دستور فرمایید امتحانات پایانترم نیز بهصورت مجازی برگزار شود.
برگزاری مجازی آزمونها، با توجه به تجربه موفق آموزشهای غیرحضوری، علاوه بر ایجاد عدالت آموزشی، موجب کاهش مشکلات ناشی از رفتوآمد، صرفهجویی در زمان و هزینه دانشجویان و فراهم شدن شرایط مناسبتر برای شرکت در آزمونها خواهد شد.
لذا از جنابعالی تقاضا داریم با در نظر گرفتن شرایط موجود و در راستای حمایت از دانشجویان، دستور بررسی و اتخاذ تصمیم مقتضی برای برگزاری مجازی امتحانات مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را صادر فرمایید.
پیشاپیش از حسن توجه و مساعدت حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی را داریم.
با احترام؛
جمعی از دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

بحث و گفتگو