⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست الزام به اجرای پروژه یک میلیون تنی سیمان خرم آباد بعد از ۱۸ سال
◻️ درخواست طرح شکایت از ورود غیر کارشناسی شده در پروژه پدیده شاندیز
◻️ درخواست پیگیری و پرداخت غرامت جنگی

حمایت از آقای دکتر سید مجید حسینی

#سید_مجید_حسینی

حمایت از آقای دکتر سید مجید حسینی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای رئیسی
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، جناب آقای قالیباف
ریاست محترم قوه قضائیه، جناب آقای اژه‌ای
عموم مردم ایران زمین

با سلام
جناب آقای دکتر سید مجید حسینی، نویسنده، روزنامه‌نگار، فعال رسانه‌ای، استاد علوم سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، سال‌هاست در راستای احقاق حقوق پایمال‌شده اقشار ضعیف جامعه گام برداشته و مخالفت جدی خود را بار ها با تعارض منافع، تبعیض، بی‌عدالتی و نابرابری ابراز کرده‌اند.
همین ثابت‌قدمی ایشان در برابر وضعیت تبعیض‌آمیز موجود در سیستم آموزشی، نظام پزشکی، اقتصاد و مسکن سبب شده تا بارها مورد افترا و توهین مافیا و سودجویان حوزه‌های مذکور قرار گیرند، از ایشان شکایت شود و به دادگاه احضار شوند.
ما امضاکنندگان این بیانیه، تقاضامندیم صدای این منتقد دلسوز را شنیده و راهکارهای ایشان را به عنوان یک فرد متخصص و متعهد به کار گرفته و از ایشان در برابر هجمه‌های ناروای سرمایه‌داران آموزشی و پزشکی که منافع خود را در خطر می‌بینند، حفاظت نمایید.

بخشی از انتقادات دکتر حسینی:
- نابرابری در توزیع امکانات در نظام آموزشی کشور
- وجود شکاف عمیق در کیفیت آموزش مدارس دولتی و خصوصی
- وجود شکاف طبقاتی بین دهک‌های بالا و پایین جامعه
- فرار مالیاتی پزشکان
- پایین بودن حقوق معلمان و کارگران
- کمبود پزشک و پرستار در بیمارستان‌ها (مخصوصاً نبود پزشک در مناطق محروم)
- وجود مافیا در حوزه مسکن (که سبب بالا رفتن سرسام‌آور قیمت‌های مسکن و اجاره‌بها شده است)
- وجود سهمیه‌های تبعیض‌آمیز در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌ها
- عدم توسعه امکاناتی در مناطق محروم
- تعارض منافع در سیاست‌های ابلاغی دولت و مجلس
و ...
حمایت مدنی از افراد متفکر و دلسوز کمترین کاری است که از ما مردم برمی‌آید.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 1060 نفر

  • جاوید حاتمی

  • امین مقدم

  • سیده مریم حسینی

  • سید محمد علی مهیمنی

  • فاروق آفرین

  • عبدالرحمان قاسم زاده

  • فرهاد خزایی

  • حسن محمدی

  • احترام امینی راد

  • سلیمان ایران منش

  • عماد رسایی فرد

  • علیرضا یعقوبی

  • شهرام فولادمنش

  • حسین بنی تمیم

  • مریم زین الدینی میمند

  • نیما ناصری

  • عرفان صفرنژاد

  • محمدمهدی دستوری

  • حسین رحمتی

  • الهام گوهرشاد

  • محمد کمایی

  • یونس داوری

  • علی راد

  • احمد ایرانپور

  • حسام الدین قایدپوری

  • نیکان زارع

  • هژیر خدامراد کاویاری

  • Pouya rafati

  • امیر غفاری نسب

  • حسین عباسی

بحث و گفتگو

سعید مهرایی : درود هموطن گرامی! کارزار شما امضا شد. خواهشمندم کارزار 75954 با موضوع درخواست تدریس ورزش باستانی به عنوان ورزش ملی در مدارس و همچنین کارزار 59586 با موضوع درخواست بازنگری در پرونده ساخت و ساز غیر قانونی در بافت تاریخی تجریش را حمایت نمایید.
💬 پاسخ
حسن میرزابیگی : دکترحسینی تمام قد در مقابل تصمیم های مدیران نابخرد و بیسوادی که در جاهای مختلف سکاندار امور اقتصادی کشور شده اند ایستاده و منتقدی دلسوز است که راه صحیح را توصیه میکند و میگوید که اگر مدیران حواسشون نباشد رانتخواری پیش می آید و زمینه فساد رشد پیدا میکند، ایشان یک بسیجی به تمام معناست ،و همان کاری میکند که رهبری از بسیجیان خواستند یعنی آتش به اختیار،یعنی هر مدیری که هر کجا که کار نمیکند و یاتصمیم اشتباه گرفته که زمینه بی عدالتی در جامعه میشود ایشان شجاعانه آنها را نقد میکند و در فضای مجازی هم حضور دارند تا روشنگری کنندتا فضاهای مخرب از بین بروند. امیدواریم مردم و مسئولین کشور ارزش این چنین افراد خدمتگزار خود را بدانند بحق که ایشان زنگ هشدار خطاهای مدیران و تصمیمات راهبردی اقتصادی کشور است.
💬 پاسخ
احسان ماهروی مقدم : https://www.karzar.net/70094سلام دوستان کار زار شما امضا شد لطفا از کارزار عدالت در پرداخت حمایت بفرمایید ممنون
💬 پاسخ
امین دهقانی : ,این آدم یک سوسیالیست پوپولیست هست که نظراتش صدای مسئولین نظام رو هم درآورده.
💬 پاسخ
سعید مهرایی : درود هموطن گرامی! کارزار شما امضا شد. خواهشمندم کارزار 59586 با موضوع بازنگری در پرونده تخلف ساخت و ساز در بافت تاریخی تجریش را حمایت نمایید.
💬 پاسخ
N psh : کمبود حقوق معلمان و کارگران رو ذکر کردید اما کمبود حقوق پزشکان جوان رو نه!!!! همون دانشجوی فرهنگیان که از ترم یک سه تومن حقوقو میگیره رو در ظاهر کمبود نشون بدید اما دانشجوی پزشکی که بعد پنج سال دانشجویی حقوقش دو تومن شده رو نه! این اقا کارش جز پزشک ستیزی و ایجاد بدبینی اقشار جامعه به پزشکان نیست!!! اون موقع که این اقا سفرهای به ظاهر تحقیقاتیشو تو کشورای مختلف از بودجه نظام میگذرونه اون پزشک از صبح تا شب داشته با مریضا سروکله میزده،خواب و بیداری نداشته! درک کنید!
💬 پاسخ
رضا فاطمی مطلق : سلام فرهیخته گرامی ؛ با امضای پویش طرح اهدا زمین همگانی جهت مسکن ویلای دو طبقه، یکبار برای همیشه به پایداری سرزمین، مسکن، اقتصاد، رفع آلودگی و ترافیک شهرها، پرهیز از آپارتمان نشینی و آسانسور روی در ارتفاع ، و ... کمک کنیم. https://www.karzar.net/64229
💬 پاسخ
جوینده کار : دوستان برای رعایت عدالت استخدامی و شایسته سالاری خواهش می کنم: از کارزار لغو امتیاز تأهل و فرزندآوری در آزمون های استخدامی حمایت کنید. https://www.karzar.net/51109
💬 پاسخ
امین مقدم در پاسخ به جوینده کار: با سلام لطفا در کارزار ایجاد اشتغال برای تمامی جوانان شرکت فرمایید.
💬 پاسخ
سودابه مختاری : متاسفانه ایشون یک پوپولیست واقعیست که تمام قد از سمت بالادستی ها حمایت میشه،هر ماه سر از یک کشور اروپایی دبی یا ترکیه درمیاره و برای کودکان مظلوم سیستان اشک تمساح میریزه جایی دیگه حق مردم رو میخورند و ایشون سر ملت رو با چیزی دیگر گرم کرده!!...ماجرای مجید حسینی برای ایندگان کافیه تا به حجم ساده دلی و جهان سومی بودن ماها پی ببرن
💬 پاسخ
آذین اکرمی در پاسخ به سودابه مختاری: بله. سخنانشان درسته. اما معمولا از گفتن ریشه همه این دردهایی که ملت میکشن چشم پوشی می کنن. ایشون هم به نوعی شاید یک پوپولیست باشن که حرفهاشون واسه عامه جالبه. اما نه برای کسانی که تحلیل می کنن و گرفتار جوسازی ایشون و امثال ایشون نمیشن. اما آقای دکتر حسبنی اگر از حقوق پایین معلمان صحبت می کنین، شما که خودتون هیئت علمی دانشگاه هستین و دردآشنا، چرا هیچ وقت به حقوق اساتید حق التدریس توجه نکردین؟ با سطح علمی بالا و سالها تحقیق و پژوهش بخاطر شرایط مختلف که حکومت گذاشته بعد از ۶ ماه حقوق دریافت می کنن. اونهم بیشتر نمک روی زخمه تا حقوق. حقوق تمام وقت تدریس در دانشگاه میشه ماهی حدودا ۴ میلیون تومان! اگه این درد نیست پس چیه؟؟؟؟ احساس پوچی که به انسان دست می ده وصف ناپذیره. چطور دانشجوی خودم رو تشویق به درس و مطالعه کنم وقتی چنین نتیجه عصف باری رو دارم از یک عمر تحصیل خودم می بینم؟؟ ؟؟ ؟؟ ؟؟ ؟؟ توجه کردین چرا آقای دکتر مجتبی شکوری رو از صدا سیما و برنامه کتاب باز بی سر وصدا حذف و کمرنگ می کنن. با اینکه ایشون هم از دردهای اجتماعی می گن اما خیلی کلی تر و ظاهرا بدون هدف قرار دادن یک ارگان یا بخش خاص. تنها روشنگری می کنن و مردم رو به تفکر فرا می خوانند.
💬 پاسخ
رضا عزیزی : من از بی قربی خار سر دیوار دانستم که ناکس کس نمیگردد ازین بالانشینی ها...
💬 پاسخ
رضا آهنگر : لطفا از کارزار «درخواست افزایش سرعت و کیفیت اینترنت کشور با شکستن انحصار مخابرات» حمایت کنید ✅ 🔸 لینک کارزار : (https://karzar.net/22440) لطفا 5 ثانیه وقت بذارید و امضا کنید ✍ حتما برای دوستان و آشنایان هم ارسال کنید 🙏 امضا کردنش ضرری نداره اما میتونه مفید باشه✌️ ‌بیشتر از 13,000 نفر از این کارزار حمایت کردن‼️ امضا بیشتر = پیگیری سریعتر = نتیجه بهتر🎯
💬 پاسخ
محمدرضا توکلی : آدرس غلط دادن.... مهره مافیای بیمه /// حمال قدرت اگر راست میگه پیگیر این باشه چرا بیمه ها به جای رعایت قانون و پرداختی ۷۰ درصد تنها ۳۰ درصد خدمات بهداشت درمانی پرداخت می‌کنه و ۷۰ درصد از جیب مردم نمیگه چون خودش بلند شده از مافیای بیمه هست.
💬 پاسخ
فاروق آفرین در پاسخ به محمدرضا توکلی: دوست عزیز ایران ما متاسفانه یکی دو تا مشکل سطحی نداره و کلی مشکل ریشه ای عمیق داره.. جناب دکتر همت کردند و انصافا تا جاییکه تونستند از بی عدالتی انتقاد کردند و به درد مردم پرداختند. تا همین حالا هم چندین بار به دادگاه احضار شدند به خاطر نه به نابرابری اجتماعی! مواردی که در کارزار مطرح شده بخشی از انتقادات ایشون بوده و کامل نیست مثلا در مورد انتقاداتشون به نظام بانکی چیزی ننوشتم درحالیکه ایشون به کارهای بانک مرکزی هم انتقاد دارند.
💬 پاسخ
فارون آفرین در پاسخ به فاروق آفرین: از اختلاس هایی که در زمان سمت داشتن این آقای دکترتون در زمانی که تو شهرداری تهران بود خبر داری؟ این که زمین های با ارزش تهران رو با پول های اندک از دست مردم خارج میکرد و به مسئولان هدیه میداد خبر داری؟ اگه قراره از یکی حمایت کنیم باید تمام خصوصیات این فرد رو بشناسیم نه اینکه فقط گول حرفهای قشنگ رو بخوریم ! تو کشور ما خیلی ها حرف قشنگ زدند ولی آخر سر دزد از آب در اومدن بالا بری یا پایین بیای روی سر این آقا قرآن پهن کنی این مرد پوپولیسته
💬 پاسخ
سلیمان ایران منش : امیدی به مسوولا ندارم مگر مجید حسینی بتونه تغییری ایجاد کنه
💬 پاسخ
احترام امینی راد : اجاره بهای خونه و مغازه ها سر به فلک کشیده، با هر کسی که مخالف این وضعیت باشد و کاری در این راستا انجام دهد موافقم!!
💬 پاسخ
حسن محمدی : آقای دکتر صدای واقعی مردم هستند.. حتما حمایت می کنم
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: