جناب آقای موسوی
مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی
با سلام
همانگونه که مستحضرید، با تصویب ماده ۶۹ در سال ۸۵، بین کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان تحت پوشش این سازمان، تبعیض بهوجود آمد. اکنون که ۴ میلیون بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی کنار گذاشته شدهاند، درخواست اجرای ماده ۶۹ برای تمام بازنشستگان تأمین اجتماعی و یا حذف کامل این ماده هستیم تا عدالت بین تمامی بیمه شدگان این سازمان برقرار شود.
با تشکر

بحث و گفتگو