⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست اصلاح ماده ۹۶ قانون اجرای احکام مدنی
◻️ درخواست تشکیل استان زند (ملایر و شهرهای همجوار)
◻️ درخواست ایجاد پل هوایی برای روستای بیشه استان لرستان

تغییر سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان

#دانشگاه_صنعتی_اصفهان

تغییر سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان

جناب آقای دکتر زلفی‌گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

اعضای محترم هیئت امنای دانشگاه صنعتی اصفهان

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند با توجه به تغییر سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان و منصوب کردن جناب آقای دکتر سید علی محمد میرمحمدی میبدی به مشکلاتی برخورده‌ایم که توجه شما را به آنها جلب می‌نماییم.

بیش از یک سال از انتصاب دکتر سید علی محمد میرمحمدی میبدی می‌گذرد و در طی این یک سال، با سیاست های مدیریتی ایشان شاهد بیشترین بی نظمی و بی کیفیتی در تمام عمر این دانشگاه بوده‌ایم که بیشترین فشار را به دانشجویان غیربومی متحمل می‌کنند. در ذیل این بند به بعضی از مواردی اشاره خواهیم کرد که سلامت جسمانی، روحی و روانی و کیفیت تحصیلی دانشجویان را مورد هدف قرار داده است.

الف) تغذیه

- کاهش و افت کیفی و کمی قابل توجه تغذیه

- خرابی سامانه رزرو

- حذف غیرمنطقی و غیرکارشناسی بسیاری از عناوین غذا از منوی سلف و رستوران های مکملی دانشگاه

- کاهش و تقریباً حذف مواردی از جمله میوه، لبنیات، دورچین غذا و...

به گونه‌ای که نیاز های حیاتی تغذیه ای دانشجویان به خصوص دانشجویان غیربومی تأمین نمی‌شود و با ادامه این روند دچار سوء تغذیه خواهند شد.

ب) نقلیه

- بی نظمی

- حذف تعداد قابل توجهی از سرویس ها

- افزایش قیمت ۲۳۳ درصدی در بخش سرویس های دانشجویی

پ) عزل و یا انتقال بدون توجیه و منطق عوامل تأثیرگذار دانشگاه

- در یکی از موارد ایشان دستور جابه‌جایی جناب آقای علیرضا آزادی کارشناسی کانون های فرهنگی دانشگاه با سابقه طلایی و بسیار مفید را صادر کردند که منجر به اعتراض تمامی کانون ها و تشکل های دانشجویی و بسیاری از دانشجویان شد.

ایشان کمترین توجهی به نظرات، پیشنهادات و انتقادات دانشجویان نداشته و با بی سلیقگی تمام عمل می‌کنند که گویا رسالت مدیریت خویش و عنوان خدمتگزار را فراموش کرده‌اند.

ت) عدم درک درست ایشان از اولویت های دانشگاه

- درحالی که خوابگاه ها و سکونتگاه های دانشگاه دچار کمبود و اشکال در بخش های تأسیسات و زیر ساخت های معیشتی هستند ایشان بیت‌المال را در موادی همچون ساخت حصاری بزرگ در اطراف خوابگاه خواهران که در ۴۴ سال عمر این دانشگاه چنین کاری بی سابقه بوده خرج کرده اند.

ث) افت کیفی، کمی و حذف فعالیت های فوق برنامه آموزشی و فرهنگی که به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر دانشگاه‌های کشور نیست.

موارد فوق تنها چکیدۀ بخشی از ایرادات حیاتی دانشگاه هستند که در یک سال اخیر ایجاد شدند. تمامی این موارد و موارد دیگر به دفعاتی که شمارش آن ها از دستمان خارج شده اند به ایشان و دیگر مسئولان دانشگاه اعلام گردیده و متأسفانه جز بی توجهی و بی احترامی چیز دیگری مشاهده نکردیم.

لذا ما دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، امضا کنندگان این کارزار، از شما به عنوان مقام مافوق خواستار تغییر سریع ریاست و سیستم مدیریتی دانشگاهمان هستیم.

امید است دیگر شاهد آن نباشیم که آینده سازان این مرز و بوم، به جای تمرکز بر رشد، برنامه ریزی و پیشرفت، درگیر چنین مسائل پیش پا افتاده ای باشند.

⚠️ در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 5279 نفر

  • حیدر نجارلو

  • رهام کناری

  • ایلیا هراتی

  • محمد هادی مردانی

  • پریسا سادات طباییان

  • نیما زارع

  • فائزه محمودی

  • سپهر آذری

  • Reihaneh T

  • محمد حسین رحیمی

  • علیرضا رضاعلی

  • امیرحسین عبدی

  • کیمیا م

  • مهشید باقری

  • سید علی خلیلی

  • محمد صالح عبدالعظیمی

  • مریم محمدباقری

  • مهسا مرادی

  • مجید نیکفر

  • علی محمدی

  • نازنین حق پناه

  • محمدعلی مهدوی

  • سبحان سپهر

  • مهران باقرزاده

  • مهلا خدابخشی

  • هستی صفری

  • محمدمهدی مهره کش

  • Mehregan Gogina

  • علی اصلانی

  • زهرا نیک نژادی

بحث و گفتگو

حیدر نجارلو : سلام و احترام خواهشمندیم با شرکت در کارزار https://www.karzar.net/63843 در دستور توقف کارخانه سیمان فرداد روستای ویدر مشارکت بفرمائید  . سیمان فرداد فاجعه محیط‌زیستی کشور . در ارسال این پیام کوشا باشیم
💬 پاسخ
فاطمه اخوان : حمایت شد سلام هموطن عزیز برای حفظ سلامت غذایی و سلامت خود و خانوادهایتان و کاهش هزینه های دارو و درمان بیماری های مرتبط باغذا، از کارزار 55829 و مسیولین فنی و کنترل کیفی نگران سلامت غذای جامعه حمایت کنید تاشاید باهم بتوانیم جلوی کارفرمای سودجو و مسیولین فنی و کنترل کیفی خاطی را بگیریم.
💬 پاسخ
گلرخ گلبان : درود بر شما برای داشتن ایرانی بهتر ، کمیت را فدای کیفیت نکنیم ! لطفا با امضای خود از کارزار ما حمایت کنید 🌹🙏🏻 WWW.karzar.Net/35267 سپاسگزار مهرتان هستیم.💚
💬 پاسخ
شهربانو شیرزاد : سلام ❤❤❤❤ 🌹🌹🌹🌹 #حذف کارت پایان خدمت برای گرفتن جوازکسب (((جواز کسب آسان)))🛑🛑✌ 《《《 ممنون میشم امضا و همکاری کنید》》 🙏🏻✌❤❤❤❤ https://www.karzar.net/61602
💬 پاسخ
من میگم : دکتر میبدی در دانشگاه صنعتی اصفهان با رانت برادر خود به استاد تمامی و ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شده . ایشان شبانه روزی در محوطه دانشگاه مشغول پرسه زنی ، غذا خوردن در سلف، گیر دادن به حجاب و حتی لاک ناخن خانم ها، گیر دادن به ماشین های پارک شده در دانشگاه و ... هستند .تنها کاری که ایشان انجام نمیدهند وظایف ریاست است و تنها جایی که ایشان هیچ وقت حضور ندارد، دفتر ریاست است. ایشان علاقه شدیدی به حصار کشی خوابگاه بانوان، نصب چند ده عدد دوربین مداربسته اضافی برای کنترل دانشجویان و سرکوب آنها دارد. ضمنا به طور مدام نزدیک خوابگاه خواهران پرسه زنی کرده و با مسئول آنها به گفت و گو میپردازد که موجب اذیت و آزار خانم ها و نداشتن حق آزادی و معذوریت شان شده است. ‌‌‌‌
💬 پاسخ
بهروز کازرونی در پاسخ به من میگم: فقط همین؟؟! حالا گفتیم چی شده
💬 پاسخ
وی افزود : این بنده خدا کلاس رو هم نمیتونست اراده کنه و وقتی تو دانشکده کشاورزی کلاس ۴۰-۵۰ نفره پرجمعیت بهش میدادن، جلسه دوم به بعد بچه ها مدل تدریس رو میدیدند دیگه تا اخر سال ۳-۴ نفر بیشتر نمی‌اومدن سرکلاس‌ها. تهش هم نصف بچه‌ها میفتادن باید ترم بعدم دوباره با خودش برمیداشتن😐 بعدشم خبر اومد با اون اوضاع استاد نمونه شده و بعدشم سرپرست دانشگاه! چطور ممکنه مثل شوخی هست!! این هم نتیجش!
💬 پاسخ
آبی کمرنگانی در پاسخ به وی افزود: چگونه ای اِی وِی از دیرین دیرین چه برایمان آورده ای
💬 پاسخ
محمود بهمنی : سلام عزیزان وزحمت کشان دانشگاه اصبهان حال رییس خوبه.. خوب بلاخره یوقت یه نفر بدشانسی به چشم 15نفر جالب نیادبه مرور میزارنش سینه آفتاب.. نمیدونم چکار کرده دزدی مزدی یانکنه زبونم لال شیطونک اوخلوت ملوتا خوب بلاخره هر غلطی کرده گناه داره بیرون نکنید یه مدت دو سه سال بزاریید مسول مستراب ادب میشه
💬 پاسخ
سپهر خدادادی در پاسخ به محمود بهمنی: عزیزم دانشگاه صنعتی اصفهانه با دانشگاه اصفهان فرق داره.
💬 پاسخ
فارغ التحصیل دانشگاه یزد : این میبدی دیوونس و هیچی حالیش نیس بوخدا، هفت سال رییس دانشگاه یزد بود و به هیچدردی نمیخورد خوله به حضرت عباس
💬 پاسخ
امیر کَلمَتی : سلام بر زلفی گل...وقتی کار به کارزار رسیده است باید سرپرست دانشگاه را تغییر دهند.
💬 پاسخ
سده فهیمه موسوی : چندین بار برای مشکلم در دانشگاه به دفتر ایشان مراجعه کردم حل نشد و از طریق وزارت علوم پیگیری کردم هنوز بعد از ۶ ماه به وزارت پاسخ ندادند.
💬 پاسخ
مجتبی خرم آبادی آرانی : ای کاش یه مورد خیلی مهم دیگه رو هم مینوشتن اینجا اونم واگذاری غیر قانونی دو طبقه از مرکز کارآفرینی دانشگاهه. با این کار، آقای میبدی چند صد میلیون میز و صندلی که اونجا بود رو تلف کرده و خیلی به هسته های علمی که تشکیل می‌شد ضرر زده و عملا دیگه فضایی برای این کارا نیست
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


ثبت رسمی در دبیرخانه

نامه تأیید امضاهای این کارزار جهت ثبت و پیگیری صادر شد.

ارسال برای رسانه‌ها

با استقبال ۵ هزار نفری، خبر این کارزار مهم برای رسانه‌ها ارسال شد

سلب مسئولیت

در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: