⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست رعایت حق همسایگان و حرمت زندگی آن‌ها توسط ایران‌خودرو
◻️ درخواست حذف آزمون اصلح فرهنگیان
◻️ مطالبه‌ی بازگشت استاد رحیم‌پور ازغدی به نماز جمعه تهران

درخواست جلوگیری از فعالیت و ادامه حضور آقای جعفر آقاملایی در هیئت مدیره بانک مسکن

#کار_جدید_تلاش_جدید_امید_جدید

درخواست جلوگیری از فعالیت و ادامه حضور آقای جعفر آقاملایی در هیئت مدیره بانک مسکن

بسم الله الرحمن الرحیم

وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی

وزیر محترم راه و شهرسازی

رئیس محترم دیوان عدالت اداری

رئیس محترم شورای هماهنگی بانک‌های دولتی

ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور

با سلام

احتراماً همانطور که استحضار دارند عضویت افراد در هیئت مدیره بانکها بیش از مدت ۶ سال خلاف قانون حاکمیت شرکتی بوده و از نظر قانونگذار حضور بیش از ۶ سال افراد در هیئت مدیره بانکها و شرکت‌های دولتی به صرفه و صلاح آن بانکها و شرکتهای متعلق به دولت نمی‌باشد.

لذا با عنایت به این موضوع اعلام می دارد جناب آقای جعفر آقا ملایی از فروردین ۹۴ و به مدت قریب به ۸ سال است که به سمت عضو هیئت مدیره بانک مسکن منصوب شده‌اند. همچنان از تاریخ صدرالاشاره نیز به‌صورت همزمان رئیس یا عضو هیئت مدیره شرکت های زیر مجموعه بانک مسکن بوده و حقوق و پاداش دریافت نموده‌اند.

در ضمن نامبرده از مدیرانی هستند که بدون توجه به معیشت دشوار بازنشستگان و کارکنان از محل سود حاصل از فعالیت صندوق تأمین آتیه کارکنان بانک مسکن (که تمامأ از محل وجوه کارکنان بانک مسکن تشکیل و تأمین سرمایه شده) در هر دوره نسبت به تصویب و دریافت پاداش‌های دوره‌ای و سالیانه، حقوق و مزایا و تصمیم گیری در خصوص وجوه موجود در صندوق فوق بهر نحو که صلاح دانسته‌اند، اقدام نموده‌اند.

لذا کارکنان بانک مسکن استدعا دارند از ادامه فعالیت و حضور جناب آقای جعفر آقاملایی در این بانک جلوگیری بعمل آید. و اگر همچنان نسبت به استفاده از خدمات نامبرده! اصرار وجود دارد، از وجود و خدمات ایشان در سایر بانکهای یا دستگاهها استفاده شود تا موجب شکوفایی و رشد اقتصادی سایر بانکها شده و موجبات بهره‌مندی و خوشبختی کارکنان آن دستگاه ها نیز مانند کارکنان خوشبخت بانک مسکن فراهم گردد.

با احترام

کارکنان بانک مسکن

⚠️ در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

زمان این کارزار به پایان رسیده است.

جهت اطلاع از نتیجه این کارزار و خبرهای مربوط به آن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام کارزار مراجعه نمایید.

امضاکنندگان: 2057 نفر

  • مهرداد پارسا

  • حق با علیست

  • مهرافروز جهادی

  • میراحمد سیدی

  • عماد صالحی

  • آناهیتا خیاط

  • زهرا حسین زاده

  • علی حسینی

  • هاشم عبادی

  • امیر خلیلی

  • کارشناس بانکی

  • امير سليماني

  • محبوبه وحید پور

  • علی مراد

  • عزیز مصر

  • مهدی رهنما

  • فاطمه دشتی

  • مرجان قاسمی

  • علی اصغر صفری لاباری

  • شهناز صالحی

  • رامین جهان سپاس

  • عبداله جوان مهری

  • سپیده بویری

  • اصلان آقازاده

  • عماد یاسر

  • زهره دشتی

  • اکرم ساداتی

  • حسین بویری

  • ملیحه عابدزاده

  • المیرا زمانی

بحث و گفتگو

مسئول باسواد و سالم : فقط یک نفر با هزاران اسم و هزاران ایمیل میشه امضا جمع کرد خودمم جاهای دیگه کارزار امتحان کردم ... هم در این دنیا هم در آن دنیا باید پای نامه اعمالتون هم امضا میکنید اونوقت زیرش نوشته تهمت علنی به یک انسان ، مطمئن باشید ایشون هم ببخشن ما‌نمیبخشیم چون اندازه ایشون قلب بزرگی نداریم!! در دادگاه این دنیا که یه مشت آدم مجازی متوهمه بد سرشت رو نمیشه پای میز محاکمه کشوند ولی در دادگاه الهی که میتونیم! البته مشخصه این متن مضحک از کدوم شخص نشئت گرفته واگذارتون به خدا :)
💬 پاسخ
ندا شبرنگ در پاسخ به مسئول باسواد و سالم: احسنت. اینا کار همون کوتوله و دار و دسته‌ی مفسدش هست. با امضاهای جعلی
💬 پاسخ
رهگذر ....... : بیشرفتر از اونایی که این کارزار رو امضا کردن وجود نداره واقعا لیاقتتون یه مشت مدیر فاسد و بیسواد هست نه اینچنین مدیران مخلص و باسوادی واقعا شماها به اون دنیا اعتقادی دارید؟ چطور میتونید اون دنیا پاسخگوی این اتهامات بی اساس و پایه باشید؟ بله این بانک لیاقت چنین مدیری رو ندارد و باید از ایتعداد و توانایی ایشون در سایر بانک ها و سازمان ها استفاده بشه نه کارکنان بی لیاقت این بانک که با همدستی فرد ملعونی به اسن م.ش دست به این چرندیات زدن برای این مملکت و مردمانش متاسفم ، برای اینهمه قضاوت و تهمت بی روا چقدر بهتون پول دادن بیاید همچین اراجیفی منتشر کنید؟ اصلا هم مشخص نیست از کجا خط گرفتید و از دارو دسته کدوم اجنبی هایی هستید. لیاقتتون همینه فساد همه جارو برداره کثیفتر از این کارزار ندیدم اون دنیا بخاطر این اراجیف جوابگو خواهید بود ، خط به خط تهمت به ایشون! خط به خط.... امیدوارم خدا هم از شما نگذره واقعا این مردم ارزش خدمت کردن و وقت گذاشتن ندارن اوضاع آشفته مملکت بخاطر منفعت جویی امثال شما که زیردستای امثال م.ش هستینه شما رو چه به آدم با سواد و مخلص و پاکی مثل ایشون که سالها خدمات خالصانه و مجاهدانه در بانک و در حق خیلی از کارکنان بانک کردن که اگه ایشون نبودن خیلیا زندگی خانوادگیشون رو هوا میرفت و باید برای ادامه زندگیشون کاسه گدایی به دست میگرفتن و جای اینکه هر روز در کنار زن و بچه هاشون باشن ، هفته ای بچه هاشونو میدیدن.. ولی آدم های پوچ و بی ارزش هیچوقت ارزش انسان های شریف رو نمیفهمن لیاقتتون همینه که بانک بخاطر وجود امثال مدیرعامل سابق به رده های پایین تنزل کنه ۲ سال جنگیدن تا فرد فاسد مدیر عامل قبلی که ضررهای زیادی به بانک زده بودن رو از بانک بیرون کنن اون موقع شماها کجا بودین؟ چرا اون موقع که بانک در حال نابودی بود خبری از کارزارتون نبود؟ با چهار خط تهمت بچگانه و بی اساس جز بیشرفی امضا کنندگان چیزی دیگه ای گفته نمیشه دردتون حقوق و پاداش و مزایاس؟ شما هم تلاش کنید به هئیت مدیره یک بانک بزرگ دولتی بدون پارتی بازی برسید اون وقت اون یک قرونی که بعنوان پاداش کف دستتون میذارن کِیف کنید اگر هم فرضا بگیرن ، حقشون هست ، ایشون پاداش شرعی دریافت میکنن ! شما خیلیاتون جور دیگه برای خودتون پاداش تعیین میکنید با هزارجور کثافتکاری .. مشخصه این کارزار از کدوم آدم ملعونی خط گرفته و امضا کننده هاش که اسامیشونم هست فقط چقدر پول گرفتین تا به بقیه تهمت بزنید؟ ان شاالله حاج اقا سایشون مستدام باشه و از وجود و توانای هاشون استفاده برده بشه
💬 پاسخ
مهرداد پارسا : رای بدهید برای حقوقمان https://www.karzar.net/66943
💬 پاسخ
محمود عزیزی : خب چرا به حضور محمود شایان اعتراض نمی کردید .!!!!!
💬 پاسخ
علی دبیری : سلام نتیجه این کارزارهم صرفاتخلیه هیجانات بوده متاسفانه هیچ نتیجه ای حتی درحدثبت درسازمان هم نداشته لطفا بیش ازاین سرکارمون نگذارید.
💬 پاسخ
خوشنام خوشگو : این کارزار و بازی‌ها حریف رانت و باند نمیشه .کلا فراموش شد .خخخخ . خودمون رو گذاشتیم سر کار ..... میتونن میخورن میبرن .... من کارمند هم بیش ازین لیاقتم نی
💬 پاسخ
خانم سلطان صالح : https://www.karzar.net/63843
💬 پاسخ
انسان باشیم : میخوام یه ترفندی یادتون بدم به نظرات دقت کنید از میزان ادب و نزاکت طرفداران هر شخصی میشه به شخصیت واقعی اون شخص پی برد تا اینجا دقت کنید ببینید طرفداران هر شخص چطوری اظهار نظر کردن خودتون همه چیز رو خواهید فهمید حالا از این به بعد ممکنه این ترفند جواب نده چون لو رفتن شاید بخوان تغییر رویه بدن .
💬 پاسخ
کارمند بانک مسکن در پاسخ به انسان باشیم: به نکته بسیار جالبی اشاره کردید،,,
💬 پاسخ
غروب غیر حماسی : به نظرات خانم سحر حماسی دقت کنید که همه میدونن سحر حماسی همون خانم حسینی هستند که با توصیه آقای نظامی رییس مرکز بازرسی به آقای عسکری پست گرفتن. و البته آقای صفری هم نمیدونم با چه نیتی دنبال ارتقای ایشون بود کاش آقای صفری حداقل ادب و نزاکت ایشون رو هم مورد سنجش قرار می داد . به نوع نگارش خانم حسینی دقت کنید متوجه خواهید شد که متعلق به کدام قشر از جامعه هستن. (حالا اگر بی ادبی های ایشون به هر نام و عنوانی ادامه پیدا کرد توضیحات بیشتر رو در موردشون خواهید شنید )
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به غروب غیر حماسی: 😂😂😂من نظامی رو‌ نمیدونم کیه ولی صفری رو‌ خوب میشناسم این خانم‌ حسینی رو‌هم که میگی از دور میشناسم شناخت من مهم نیست همین که حرص تو رو دراورده دمش گرم 😁😁 باید بیشتر برم بشناسمش شاید با همفکری و همراهی ادمهای این مدلی جلوی یکی مثل تو رو که خدا پیغمبر نمیشناسی بشه گرفت. موفق باشی 🤗
💬 پاسخ
التماس فهم : جالبه حضرات هنوز هم در مورد دلایل تشکیل کارزار ، ساده لوحانه فکر می کنند. و شاید هم نمی خواهند قبول کنند تشکیل کارزار حاصل عملکرد خودشونه . اگر مدیران یک مجموعه احساس کنن هر کاری که دلشون میخواد میتونن انجام بدن و بدنبال قلدری باشند . کارکنان به دنبال راه های نجات از سلطه اونها خواهند بود . بارها با زبان خوش گفتیم انتصابات باید بر اساس شایستگی باشه و خواهش کردیم مدیران صندوق آتیه رو عوض کنید و از حق کارمندا و بازنشسته ها برای خودتون پاداش برندارید. قلدری کردید . اینجا کشور قلدری نیست . اینجا مملکت امام زمانه . قلدر تر از شما الان فراری هستن یا در زندان. دست از بی عدالتی بردارید توبه کنید و از کارکنان و بازنشستگان بانک عذرخواهی کنید و خودتون رو اصلاح کنید . خواهید دید که کارمندان بانک مسکن بزرگوارانه شمارو می بخشند.
💬 پاسخ
محمد صفری : برادران و خواهران عزیزم سلام و درود بر شما. خداوند را شاکرم که پس از توصیه این حقیر امضای این کارزار تقریبا متوقف شده . از اینکه به من اعتماد دارید و برای عرایضم ارزش قائل هستید سپاسگزارم . با احترام - محمد صفری - خدمتگزار سابق شما
💬 پاسخ
کارمند دلسوز : دنیا و آخرت خودتون رو برای افراد نادان تباه نکنید. تمامی این کارزارها برای منحرف کردن فسادهای رخ داده در دو سال اخیر است.
💬 پاسخ
مهرداد پارسا : درود بر همه همراهان .درود و سپاس به امضا شما.نشان دادیم که می‌خواهیم و می توانیم. به زودی آرا را در دبیرخانه ها ثبت و کارزار سوم در جهت احقاق حق همه همکارانم با کار کارشناسی راه اندازی میکنیم.کارزار سوم کارزار معیشت. لطفا با توجه به رسیدن به هدفمان فقط امضا کنید پاسخ کسانی که منافعشان و صندلی‌های خود را با این کارزار از دست داده اند؛ ندهید. اینها همان افرادی هستند که کارزاری با ۱۲۴ رای راه انداخته اند و به اسامی اگر نگاهی بیاندازید متاسفانه همکار حوزه ای هستند که وظیفه شان حفاظت از سرمایه انسانی یعنی ما هست در ظاهر ولی در باطن نقش دیگری را ایفا می نمایند. سپاس از بسترسازان پلتفرم کارزار که در رسیدن به حقوق مدنی جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. اینجانب اگر قلمم را بشکنند اندیشه مبارزه با فساد و گرفتن حق همکارانم از فکرم خارج نمی گردد. خاک پای تک تک همکارانم . نویسنده کارزار
💬 پاسخ
نکته سنج در پاسخ به مهرداد پارسا: خانم پارسا و دیگر ایادی باید به اطلاع برسانم که روال رسیدگی قانونی به کارزار یک فرایند مشخص و شفاف است اینکه هر دفعه ادعا دارید که فلان شد دروغی بیش نیست و عین اربابان دروغگویتان خالی می‌بندید چون امکان ندارد یک قانون یا خواسته داخلی بانک با دو هزار امضای جعلی که توسط لشکر سایبری زده شده است، تغییر یافته یا پیگیری شود در همین کارزاریک نفر بیش از بیست باز از یک آی پی امضا زده است خودتان هم میدانید چه شده و چگونه به این تعداد رسیده اما بدانید با این داستانها هیچ‌غلطی‌نمیتوانید بکنید کارزارهایی‌با بیش از ۵۰ هزار امضا همچنان مسکوت مانده است این کار تقلبی و چرند شما که هیچی حساب نمیشود اتفاقا بنده با ایجاد این کارزارها به شدت موافقم چون بستر خوبی برای افشای کثافت کاریهای اربابانتان و عواملش در بانک ایجاد شده است و باعث میشود که چشم کارمندان بانک به حقایق روشن شود در مورد اربابتان هم به زودی منتظر خبرهای جدید باشید جوری که همه شماها از او تبری می‌جویید و میگویید ما هم ضد او بودیم حتی اونایی هم که ازش امتیاز دریافت کردند حاضر به پشتیبانی از او نخواهند بود
💬 پاسخ
شکرالله قویدل : مژده عزیزان غم ایام به سرآمد، جناب آقای صالحی با آن سابقه درخشان به اعضا هیات عامل پیوست،تبریک ویژه به اعضای باند ایشان
💬 پاسخ
مهرداد پارسا در پاسخ به شکرالله قویدل: سلام همکار گرامی ؛ اندکی صبر سحر نزدیک هست؛ بهترین خدمت برای حذف افراد؛ دادن سمتی هست که در آن هیچ تخصصی ندارند.شاهکار تقسیم مدیریتهای تهران به روش w 😆 را حالا حالا ها در کارنامه درخشان برخی از افراد می بینیم.
💬 پاسخ
احمد ص در پاسخ به شکرالله قویدل: همکار محترم شما هم خواهرزاده وزیر خارجه رو تو یکی از اداراتت بزاری بچره ..حقوق مفت بگیره.براس صبحانه و ناهار و میوه میان وعده از تنخواه سازمان محیا کنی حتما برات پست میدن که هیچ امتيازات دیگه هم میدن
💬 پاسخ
خوشنام خوشگو : دو هزار امضا شد. چرا در دبیر خانه ثبت نشد ؟
💬 پاسخ
مهرداد پارسا در پاسخ به خوشنام خوشگو: سلام سپاس از تلاش و امضا شما باید مجوز از بستر پلتفرم صادر گردد .به روی چشم .همکار گرامی
💬 پاسخ
محمد صفری : خواهران و برادران دینی سلام برشما اگر ما ادعای مسلمانی داریم حتما می دانیم خداوند ستار العیوب است و نمی پسندد آبروی کسی ریخته شود. هدف وسیله را توجیه نمی کند . عزیزان اگر مطالبه ای دارید راهی معقول برای آن پیدا کنید. با احترام برادر کوچک و خدمتگزار سابقتان محمد صفری
💬 پاسخ
اینجوریا هم نیست در پاسخ به محمد صفری: آقای صفری خیلی تابلو هست که پایه گذار و هدایت کننده این کارزارها شما هستید و البته اسنادی هم هست چرا که برخی عوامل شما کودن تشریف دارن و سوتی میدن شما که مدعی بودی بهت معاون وزیری پیشنهاد شده اما قبول نکردی در تعجبم برای یک منصب بی ارزش اداره در بانک مسکن اینقدر خودتان را به آب و آتش میزنید از فرد با خدا!! و موعظه گری مثل شما بعید است اینقدر در پی دنیا و پست و مقام باشید کارزار سوم مشخص کرد که از چه کسانی عقده به دل دارید آب را بریزید همونجایی که میسوزد این راهی که در پیش گرفتید به ناکجا آباد است همه عوامل شایان دیر یا زود به فراموشی سپرده خواهند شد و تمام چون ناحق و ظلم ماندنی نیست مثل کبکی هستی که سرش را در برف فرو کرده و چون خودش هیچی نمی‌بیند فکر میکند که کسی هم اورا نمی‌بیند این راهکارها جواب نمیدهد که اینجا مثل کشیش ها موعظه کنید و برای ایجاد کارزار با عوامل بیرونی و کارمندان بانک جلسه تشکیل دهید حداقل برای تشکیل جلسه مراقبت کنید کسی شماها را با هم نبیند دنیا بی ارزش تر از آن است که اینقدر خودتان را مشغول کنید و به دیگران تهمت بزنید همه ما روزی می‌میریم دیر یا زود یا به مرگ طبیعی یا بیماری حتی اگر برای درمان به بیمارستانهای خارج کشور برویم باز هم از مرگ گریزی نیست پس عبرت بگیریم
💬 پاسخ
رضا صمیمی در پاسخ به محمد صفری: صفری جان خودت این بازی رو شروع کردی خب معلومه همینجوری تموم نمیشه . تو این کارزار که به نتیجه نرسیدی میگم دستور بده خانم ف و ف یه کارزار دیگه برات درست کنند شاید تونستی کاری بکنی و بانک رو به اشوب بکشی مثل شهراشوب مظلوم نمایی و خواهر برادری حرف زدنت جواب نمیده
💬 پاسخ
کارمند بانک مسکن در پاسخ به اینجوریا هم نیست: کارزار یک حرکت مدنی هست پس حق هر کسی است شما اگر موافق نیستید امضا نمیکنید. حداقل صفری شجاعت درج نامش رو داره من و تو همینقدر هم شجاعت نداریم . بعدشم فرمایشات شما هم جز کلی گویی ... نیست حداقل ایشون یک توصیه اخلاقی کرده.
💬 پاسخ
اینجوریا هم نیست در پاسخ به کارمند بانک مسکن: توصیه اخلاقی؟ بقیه رو مثل خودتان احمق فرض نکنید ایشون گفته خدا ستارالعیوب است و اگر کسی عیب دارد ما نباید آن را افشا کنیم خیلی مرده و با اخلاق اینو قبل اینکه کارزار راه بندازه به خودش میگفت این حرف یعنی آهای مردم آقاملایی این مشکلها رو داره اما شما نگید و افشا نکنید این یعنی دقیقا ضد اخلاق یعنی همه کارزار را تایید کرده و بعد دیده که این کارزار اصلا هیچ دستاورد حقوقی ندارد و شده محلی برای افشاگری، با نیرنگ داره جمعش میکنه ایشون از آیات و روایات هم استفاده های غیر اخلاقی میکند ایشون اگر اخلاق داشت بعد رفتنش کلا بیخیال میشد به هر حال این کارزارها فقط به اتحاد و همدلی بانک ضربه میزند و باعث میشود کسانی که از بانک اخراج شدند دلشان خنک شود که گویا داره اوضاع بی ریخت تر میشود با افشاگری‌هایی که هست وگرنه هیچ ارزش حقوقی ندارد
💬 پاسخ
م حسين پور : سلام همكاران عزيز فقط عرض كنم بريد ببينيد و بررسي كنيد اقاملايي در شركت مسكن گستر به اتفاق اقاي علمداري چيكار كردن ،چي خريدن و كي فروختن كجا؟ با منابع اعتباري خود بانك همين و بس
💬 پاسخ
نکته سنج : خیلی جالبه برخی نظرات که پته شایان و کثافت کاریهای عواملش رو عیان میکند، اول نمایش داده میشود بعد یکی دو روز این عوامل میفهمن ضایع شده با لابی از قسمت نظرات حذف میشود این کارزار به خوبی نشان داد که شایان و عواملش در بانک چه کارهایی که نکردند موارد مالی یکی از مباحث است همه جوره گندزدن
💬 پاسخ
کارمند بانک مسکن : آقای مشکلانی شما برای چی وکالت جمع میکنید؟مگه شخصا نمی‌تونید اقدام کنید؟ کسی هم بهتون وکالت داده؟
💬 پاسخ
علی دبیری : لطفا امضاکنیدوواردحاشیه نشوید
💬 پاسخ
سیده زهرا گوهری : سلام لطفاً کارزار جانبازان شیمیایی و اعصاب وروان متوفی را شهید اعلام کنید را امضا کنید ما از شما حمایت کردیم
💬 پاسخ
لعنت به فاسد در پاسخ به سیده زهرا گوهری: شما از یک سری رانت خوار و افراد مشکل دار که بانک را به قهقرا بردند حمایت کردید؟ بعد انتظار دارید اینها بیان از جانبازان حمایت کنن؟ اینها سایه هرچی ادم درست و پاکدامن هست با تیر میزنن اینها از جانباز حمایت میکنن؟ اینها فقط از کسی مثل شایان حمایت میکنن
💬 پاسخ
روح الله در پاسخ به لعنت به فاسد: شما لطفا اول اسم شهید و جانباز میاری دهنت رو آب بکش این حاجی و اطرافیان ایشون کاری کردن از یکنفر از فرزندان شهدا توی کادر مدیران نمیبینید....جمع کنید بازارتون رو
💬 پاسخ
خوشنام خوشگو : بیمه تکمیلی نا مشخص که مطمئن باشید درون هم دارن اختلاس میکنن.... فیش حقوقی و حتی پرینت حساب محرمانه هیات مدیره و هیات عامل .... سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری پر از ایراد و مستهلک که اونم مطمئن باشید برای آقا زاده های اعضای هیئت مدیره و هیات عامل هست و رانت و فساد عظیمی توش هست..... ستم مضاعف به کارمند با ندادن حتی افزایش حقوقهای کارمندان دولت .... ندادن وام مسکن مهر و حتی طرح نهضت به کارمندان جز . و در عوض چپاول بانک توسط شرکت‌های اعضای هیئت مدیره و عامل .... استخدام بی ضابطه افراد وابسته بدون طی مراحل قانونی و استخدامی کشور... بریز و بپاشهای شاهانه و دور از تصور توسط مدیران رده بالای بانک.... بی احترامی به کارمندان صف ... به دلیل بی پشتوانه بودن ...
💬 پاسخ
محمد عبدالهی در پاسخ به خوشنام خوشگو: به جای این همه متن و جمله، یک کلمه بگو شایان همه اینها و خیلی مطالب دیگه رو شامل میشه😅
💬 پاسخ
صبا بهادری در پاسخ به محمد عبدالهی: یجوری حرف میزنید انگار قبل از شایان همه اولاد پیامبر بودن این آفت سابهاس در بانک ریشه کرده لطفا اگر خودتون ذینفع نیستید جلوی رفع مشکلات همکاران رو نگیرید اما از نوشته هاتون معلومه شما هم دور سفره ی حرام خوارها نشستید
💬 پاسخ
محمد عبدالهی در پاسخ به صبا بهادری: فساد از ازل بوده تا ابد هم هست اما در دوره شایان به اوج خودش رسید گله ای از آقازاده ها و افراد سفارشی متعلق به باندهای خاص وارد بانک شدند و در این دو سال بانک را دوشیدند بنده طرفداری از کسی نکردم فقط افشاگری در خصوص شایان کردم که میدانم این کارزارها توسط عوامل و ایادی شایان به راه افتاده تا فضای بانک را دوقطبی کند و ثابت کند اگر شایان ها نباشند کار بانک پیش نمی‌رود دقیقا مثل همون موقع که در بانک بود و با اختلاف افکنی بین همکاران و با استراتژی تفرقه بنداز حکومت کن کارش را پیش میبرد و با همین روش بانکیها را حذف و افراد سفارش شده را بر سر کار بیاورد یه مشت آدم ناکارآمد بدرد نخور اما فامیل فلان کس و فلان باند در شش ماهه آخر حکومتش معادل ۵ سال احکام همکاران عوض شد در تاریخ بانک سابقه ندارد همکاران اینقدر رو در روی هم بایستند اینها همش نتیجه عملکرد این فرد و پشتیبانی افرادی مثل شما از این فرد است قطعا ایجاد کنندگان کارزار و شما از رفتن این آدم متضرر شدید که دائم طرفش رو میگیرید اما بدانید اینکار هیچ کمکی به شایان نمیکند چون حتی اونایی هم که پشتش بودن با دیدن دسته گل های ایشان دیگه حاضر به پشتیبانی نیستن و فقط میخوان چند صباحی بگذرد و بازنشسته شود و با سلام صلوات ختم شود اما این فرد میخواهد در بانک ایجاد دو دستگی و آشوب کند که به عواملی نیاز دارد که شماها خود را در اختیارش گذاشتید و از شماها نهایت استفاده را میبرد دود اینکارها فقط در چشم همکاران میرود میدانم نه شما مسیرتان را عوض میکنید نه ما لذا این داستان همچنان ادامه خواهد داشت مطمئن باشید پیروزی با حق است و ماه پشت ابر نمی ماند
💬 پاسخ
مهدی پ در پاسخ به محمد عبدالهی: جهت اطلاع در همین بانک که سنگش رو به سینه میزنید و نگرانش هستید سالهاس جایگزینی ها یا با دست نادر قاسمی بوده یا لاری یا اقامولایی یا صالحی هرکدوم باند خودشون رو دارن مل که بی طرفیم اما شایان هم که از بانک ما نبود خوب یا بد راه غریبه ای نرفته از مدیران‌مناطق تا خیلی رییس شعبه ها دست پرورده های اون اقایون هستن برای مواقع اضطرار..همکار بیچاره هرقدر کار کنه هیچ سمت درست و حسابی نداره چون از یه پستی به بالا کاملا دست نیافتنیه برای یه رییس دایره شدن باید کلی دستمال دستش بگیره...حیف از این بانک که به این روز افتاد کاش همه ما یکم واقع بین باشیم
💬 پاسخ
سحر حماسی : امثال امضا کنندگان این کارزار اینقدر رذل هستند که از اسم شهید حسن طهرانی مقدم هم سو استفاده کردند و با این اسم امضا کردند . اقلا از اسم نتانیاهو اسنفاده میکردید بهتر بتون میومد
💬 پاسخ
خوشنام خوشگو در پاسخ به سحر حماسی: شما چرا ناراحتی ؟ این آقا داره از انقلاب و خون شهدا سو استفاده میکنه .... تو چته ؟ نکنه خودشی با اسم مستعار . خخخخ
💬 پاسخ
خوشنام خوشگو در پاسخ به سحر حماسی: همکار پدر و مادرت نیستن به هر حالت .
💬 پاسخ
خوشنام خوشگو در پاسخ به سحر حماسی: خودت اسم واقعیت چیه ؟ .... خیلی ناراحتی ؟ امیدوارم روزی برسه که ریشه فساد و دورویی و فساد از جا کنده بشه ....
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به خوشنام خوشگو: چون امثال شما خون شهدا برات ارزش نداره حتی اگه خودت هم فرزند شهید باشی خیانتکاری در حق پدرت .امیدوارم خود شهید تهرانی مقدم تو رو به نتیجه خیانت هات برسونه
💬 پاسخ
سحر حماسی : این مهرداد پارسا که همه کارزارها رو‌ راه میندازه و امضا مبکنه نمیدونم خانمه ، اقاست ، کارمنده بانکه یا جیره خوار شایان و شهراشوب و صفری خانم یا اقا یه باز جرات داشته باش با اسم واقعیت کارزار رو امضا کن تا بهت بگم تو این مدت چه کاره بودی ،،😁😁😁
💬 پاسخ
حسین م در پاسخ به سحر حماسی: همکار یا ناهمکار چرا مسایل جمعی رو اینقدر شخصی میکنید انشالله که شما با حاجی قرابت شخصی ندارید ... هرکسی در ارایه نظر خودش نسبت به سازمان و اداره ان ازاد هست ...یکم واقع بین باشید
💬 پاسخ
بنده خدا در پاسخ به سحر حماسی: تو جزو رانت خوارها هستی حقه باز
💬 پاسخ
مهرداد پارسا : تنها با ۳۸ درصد امضا دیگر ؛ منتظر کارزار سوم ما باشید؛ کارزاری با ریز مطالبات با مستندات از بستر پلتفرم مردمی کارزار. با ۳۸ درصد امضا نه بگوییم به کسانی که بانک را خانه ابدی خود کرده اند . به کسانی که اگر در باندشان باشی در عرش و در غیر اینصورت در زمین و روی فرشی.
💬 پاسخ
خوشنام خوشگو در پاسخ به مهرداد پارسا: سپاس از پی گیری هاتون
💬 پاسخ
معمود شیاد لجنی : من اگر رئیس یک بنگاه اقتصادی دولتی شوم سعی میکنم که حسابی پول پارو کنم برای اینکار راههای مختلفی هست که از طبسی و دانیال نژاد و جاسم مکاسب یاد گرفتم البته به اونا هم خیلی چیزا یاد دادم و خیلی خدمت بهشون کردم جوری که بهم میگفتن زبل خان طبسی کار دیگه اینکه میگردم ببینم بچه کدوم شخصیت تأثیرگذاری بیکاره تعداد زیادی آدم اینجوری پیدا میکنم میارم میزارم مدیر مهم نیست هیچی حالیشون نیست مهم اینه که میتونن پول پارو کردن منو پوشش بدن بعد یه سری راننده و آبدارچی و گاگول ماگول میارم سرکار از فامیل و سفارش شدگان مدیرا مهم نیست کار چجوری پیش میره مهم اینه که اونا خوشحال میشن بعد کلی امکانات و پول میدم به نمایندگان و خلاصه حمایت همه رو جلب میکنم اینجا بخور بخور کامل میشه وقتی آدم غذا میخوره یه مقدار غذا از دهان آدم میریزه بیرون اون دور ریزا رو میدم به یه سری که بیان در فضای مجازی حمایتم کنن و پشتم بگن هورا هورا اون آدمها هم خوشحال هستن چون شخصیتشون در حد همین دور ریزا هست خلاصه پول میدم با شخصیت های مختلف عکسهای قشنگ میگیرم و پول میدم به باج نیوزها این عکسها را پخش کنن و همه بگن به‌به چهچه چه عکسهای خوشگلی الان من میتونم ده برابر یاوری بخورم اما مثل یاوری به آلاسکا فرار نکنم چون یاوری احمق بود سهم بقیه رو نمیداد من سهم همه رو میدم تازه مدیر نمونه هم میشم ازم تقدیر تشکر میشه قانون رو به خاطر من عوض میکنن درسته پیرم و حکم بازنشستگی منو دادن دستم اما منو برمیگردونن سرکار اگر منو بخوان مجازات کنن همه اونا که سهم گرفتن نمیزارن چون هم پای خودشون گیره هم اینکه مهره سهم بده از دستشون میره هرچند وقت هم پولی میدم به زارکار که بیاد به کمکم و بر علیه منتقدان من اقدام کنه خلاصه من خودم میدونم چه لجنزاریم اما به همت همینا که گفتم همه منو گلزار میبینن
💬 پاسخ
حبیب داورپناه در پاسخ به معمود شیاد لجنی: تو اسمی که انتخاب کردی کاملا درسته. شیاد لجنی. حرفاتم همین شکلی بی اعتباره
💬 پاسخ
ضد فساد در پاسخ به معمود شیاد لجنی: ای کلک عملکرد شایان رو ازش قصه ساختی 👍😅😅 اگر از زبان حیوانات هم میگفتی هم زیباتر میشد هم به واقعیت نزدیکتر هم میتونستی در کلیله و دمنه ثبت کنی
💬 پاسخ
بنده خدا در پاسخ به معمود شیاد لجنی: آخ آخ فقط اون قسمتش که یاوری سهم همه رو نداده فرار کرده آلاسکا خیلی خوب بود😅😅😅👍👍 یاوری ببینه تازه متوجه اشتباهش میشه😅😅 ای شیطون بلا زبل خان طبسی چقدر تو بلا بودی
💬 پاسخ
معمود شیاد لجنی در پاسخ به حبیب داورپناه: من خودم اعتراف کردم خیلی لجن هستم تازه اون چیزی که شماها فهمیدید ده درصد لجن بودن منه من خیلی خیلی بیشتر لجنم 😅 اما تا احمقهایی هستن که از من دفاع میکنن و به من سواری میدن منم سواری میگیرم من به حدی عوضی هستم که تا سالها بوی تعفن من در جامعه خواهد ماند اما تا احمق ها هستند من میتونم یک تکه نان بندازم جلوشون اونا هم برام دم تکون بدن و بالاسرشون باشم و ازشون سواری بگیرم خلاصه همینجا از احمق هایی که منو حمایت میکنن کمال تشکر را دارم 😅🌹
💬 پاسخ
عزت : با سلام خدمت همکاران همه میدونن آقای جعفر ملایی چکارس بعد از ایشان رییس حراست آقای سجودی هم باید جواب این همه تاییدیه های بدون حق که به این جور افراد و کلی از حراستی های فرصت طلب ومدیران بی وجود و حقه باز و افراد رابطه باز و نالایق میده و اجازه جولون بهشون میده جوابگو باشه الان تن افرادی که با رابطه آقای آقا ملایی پست گرفتن باید بلرزه
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به عزت: اون وقت شما چه کاره اید ؟ فقط کافیه اسم واقعیتون رو بگید تا من بگم چه کاره اید ابروی هر چی کارمند بانک هست شما و امثالهم بردید راحت تهمت بزنید به کسی که نون حرام نخورده ولی حروم خورها رو رسوا کرده
💬 پاسخ
حسین خرمی : متاسفم برای سایت کارزار که عادلانه امضاء جمع اوری نمیکند در همین سایت کارزاری بر علیه شایان مدیرعامل سابق بانک مسکن راه اندازی شده است که مطمئن هستم تعداد بیشتری از عدد نمایش داده شده کارزار را امضاء نموده‌اند اما هر دفعه که من چک میکنم برخی وقتها اعداد کمتر میشوند ولی میدانم کسی امضای خود را پس نگرفته است این یعنی کارزار عددها را دستکاری میکند احتمالا این نظر نمایش داده نمیشود اما حتما این موارد را مستدل افشاگری خواهم نمود متاسفم که هرکسی رانت دارد کارش پیش میرود
💬 پاسخ
زهرا محمدی : لطفا کسانی که در زمان حکومت اقا مولایی در امور شعب برای گرفتن پست سازمانی دست ایشون رو بوسیدن این کارزار رو امضا نکنن ما نمیخوایم این کارزار آلوده بشه اما کسانی که فکر میکنن پس از ۸ سال حکومت اقا مولایی و دارو دسته ایشون بانک در وضعیت خوبی قرار نداره این کارزار رو امضا کنن تا ایشون تشریف ببرند در بانکهای دیگه هم به کارمندای اون بانکها رسیدگی کنن . اگه ایشون متخصص بانکداری هستش پس فرقی نداره کدوم بانک باشن خدا پشت و پناهشون باشه فقط سایشون از سر ما کم بشه که یه نمه بارون بر سر ما چکه کنه .
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به زهرا محمدی: شما برو یه بانک دیگه رو اباد کن اینقدر کار بلدی بانک با وجود شما و امثال شماست که چند ساله عقب گرد داره وگرنه اگر واقعا ادمهای مفت خور بی عار رو‌ از بانک جمع میکردن الان وضعموم خیلی بهتر بود
💬 پاسخ
رعنا م در پاسخ به سحر حماسی: چرا همکارا باید از بانک برن کلی زحمتش رو کشیدن اگه فک میکنید شرایط برای لجن کاریهاتون مساعد نیست شماها جمع کنید بزید مشهد ...جاش خوبه برای امثال شما
💬 پاسخ
حبیب داورپناه در پاسخ به سحر حماسی: سحر حماسی من اسم واقعیتو میدونم. نذار اینجا افشات کنم بگم چه ارتباطا با کیا داری. قشنگ معلومه هم کاسه کیایی. ‌اگه اینجا خانوم نبود میگفتم چه کثافت کاریا کردی و میکنی برای رسیدن به پست و مقام.
💬 پاسخ
ضد فساد در پاسخ به حبیب داورپناه: خانم حبیب داورپناه!! خوب خودت رو لو دادی که چیکاره هستی قطعا اگر جای دیگه به جز بانک کار میکردی خیلی بهتر درآمد داشتی بانک رو با جای دیگه اشتباه گرفتی
💬 پاسخ
محمد عبدالهی : اگر به اقتصاد بیمار ایران معترض هستید اگر به آقازاده سالاری و آقازاده پروری اعتراض دارید اگر به شبکه رانت مدیران منتقد هستید اگر از دادن تسهیلات به افراد خاص و نهادهای خاص خسته شدید اگر به فکر مردم هستید و اگر.... لطفا سی ثانیه وقت خود را به امضاء کارزار زیر اختصاص دهید یک قدم مثبت برای حذف ناکارآمدی و رانت بردارید از اینکه برای مردم یک گام مثبت برمیدارید سپاسگزاریم https://www.karzar.net/64824 #منفعل_نباشیم
💬 پاسخ
شکرالله قویدل : چرا چهره تنها مدیر لایق و انقلابی بانک رو مخدوش میکنید؟این همه زحمتتونا کشید این همه بخاطر حقوق پایینتون جلز و ولز کردن فقط دارن به صف و ستاد بانک فکر میکونن و دغدغه شون مالیات اضافه اخذ شده و زمینای شهریار و آتیه و این چیزاست حالا ایشان هم به نوبه خود از سفره ای که پهن بوده یه کم برداشتن مگه بقیه برنمیدارن؟؟حقش بودس
💬 پاسخ
امید قدری در پاسخ به شکرالله قویدل: خجالت بکش اینهمه دستمال کشیدی کجا رو گرفتی
💬 پاسخ
حبیب داورپناه در پاسخ به امید قدری: تهشو بخون درست گفته، تیکشو انداخته داداشمون
💬 پاسخ
معصومه خلجی : سلام چرا نظرهای مخالف را بارگذاری نمی کنید
💬 پاسخ
مهرافروز جهادی : پاسخ : آقای مشکانی شما از یه طرف میگید که اقامولایی که عضو اصلی هیات امنای صندوق تامین آتیه است امتحانش را پیش بچه ها پس داده و از طرف دیگه شنیدم از بچه ها وکالت میگیرید برای صندوق تامین آتیه همانطور که گفتید بچه های بانک مسکن باهوشند و میفهمند مصداق بارز منافق کسانی هستند که رفیق دزد است و شریک قافله لابد بعد از اینکه وکالت جمع کردی به دستور رئیست که الان مشخص شد کیه میخوای بگی بررسی کردم صندوق کارش درسته . بازی با سرنوشت همکارا و بازنشسته ها برای گرفتن پست سازمانی معامله خوبی نیست برکات کارزار قبلی کاملا واضح مگه قرار نبود وامها تا آخر سال مسدود باشه ؟؟؟؟ چی شد جلو وامهارو باز کردن مگه پرداخت پول برنج رو دوماه طولش ندادن ؟؟؟؟؟؟ چی شد یهو سر کیسه رو شل کردن تند تند پاداش میدن این نتیجه اتحاد همکاراس به رئیستان بگویید : همکارا طعم شیرین اتحاد رو چشیدن و این اتحاد شکسته نخواهد شد . پیگیری های قانونی لازم در خصوص کارزار اول داره انجام میشه و اگر در بین ما منافق وجود نداشت حتما اعلام میشد . ولی چون ممکنه روند انجام کار مختل بشه بهتره فعلا فاش نشه .
💬 پاسخ
مهدی مشکانی در پاسخ به مهرافروز جهادی: آقای جهادی!!! هر اتفاقی رو تو بانک به کارزارتون نسبت ندید!! تنها خروجی که کارزار شما داشت این بود که اشخاصی با چهره های دورو ، چهره واقعی خودشونو نشون دادند و بنده به نوبه خودم از شما ممنونم . ضمناً شما که ادعا میکنید در جایگاه حق نشستید و طرفدار همکاران هستید ،اجازه میدادید این اتفاق میفتاد بعد بنده رو قضاوت میکردید… همونطور که به اون دوستمون جواب دادم به شما هم عرض میکنم عملکرد بنده در آینده پاسخ شما رو خواهد داد. بنده آدم هیچکس نبودم ‌و نیستم و نخواهم بود. رئیس من حقه و هر جا ببینم ناحقی میشه مطمئن باشید اندازه خودم جلوش می ایستم . و دقیقا این کارزار شما یک حرکت غلط و ناحقیست . در پاسخ قبلی هم عرض کردم حاج آقا ملایی یک چهره محبوب بین همکاران بانک مسکنه و محبوبیت ایشون با این حرفای بدون پشتبانه به جایی نمیرسه و قطعاً بدونید نتیجه این کارزار شما از همین الان مشخصه محکوم به شکست … درپایان عرایضم از شما کمال تشکرو دارم که با تماس آخرتون و حمایت از یک آدم معلوم الحال در‌مورد خودتون روشنگری کردید… توصیه میکنم در کارتون توکل کنید به خدا همه چی درست میشه با حیله و نیرنگ به جایی نمیرسید …. ضمناً بنده هم جزو همکاران باهوش بانک مسکن هستم این موضوعو هیچوقت فراموش نکنید !!
💬 پاسخ
فاطمه قنبری کیا در پاسخ به مهدی مشکانی: زرشک آقای خوارج حالی شما نیست که از قبل منکر همین مالیات بودن حالا قسمتیشو دادن؟حالیتون نیست چندماه بی مزایا بود اما اخیر چندتا پرداخت شد؟ آدم ناحسابی تو جلوت علی باشه و معاویه با قرآن سر نیزه، شمشیر روی علی میکشی. چرا پرتی از مرحله اینقدر یا خودتو به خریت زدی؟
💬 پاسخ
مهدی مشکانی در پاسخ به فاطمه قنبری کیا: میگن تا آدم صحبت نکنه نمیفهمی چه کاره س شما با همین لحن صحبتتون کاملا شخصیت خودتونو نشون دادید و بنده‌ به شخصه حتی اگه حرف حق هم بزنید سمت شما نمیام ضمنا خوارج کسانی هستند که عرضه ندارند با اسم و رسم مشخص بیایند کارزار راه بیندازند و نظر بدهند و بدون مستند و مدرک به راحتی تهمت بزنند. شما اگه حق گو هستید و مدارک و مستندات دارید جسارت داشته باشید با اسم و رسم واقعی حرف بزنید !!! همین اسم فیک و نامشخص خودش نشان دهنده دروغگویی دورویی و بزدلی شماست یادتون نره توکل کنید به خدا …
💬 پاسخ
ضد فساد در پاسخ به مهدی مشکانی: صد رحمت به لات های چاله میدان دو سه تا خانم معلوم الحال در ساختمان های مرکزی هستند که بانک را با چاله میدان اشتباه گرفتن هم از نظر حرف زدن هم پوشش هم رفتار و اخلاق . بعد رفتن شایان اینا یتیم شدن و دارن پاچه همه رو میگیرن اما خدا همینجوری که زد پس گردن شایان اینها رو هم رسوا میکنه دنیا دار مکافاته
💬 پاسخ
مهرافروز جهادی : آقای مشکانی شما از یه طرف میگید که اقامولایی که عضو اصلی هیات امنای صندوق تامین آتیه است امتحانش را پیش بچه ها پس داده و از طرف دیگه شنیدم از بچه ها وکالت میگیرید برای صندوق تامین آتیه همانطور که گفتید بچه های بانک مسکن باهوشند و میفهمند مصداق بارز منافق کسانی هستند که رفیق دزد است و شریک قافله لابد بعد از اینکه وکالت جمع کردی به دستور رئیست که الان مشخص شد کیه میخوای بگی بررسی کردم صندوق کارش درسته . بازی با سرنوشت همکارا و بازنشسته ها برای گرفتن پست سازمانی معامله خوبی نیست برکات کارزار قبلی کاملا واضح مگه قرار نبود وامها تا آخر سال مسدود باشه ؟؟؟؟ چی شد جلو وامهارو باز کردن مگه پرداخت پول برنج رو دوماه طولش ندادن ؟؟؟؟؟؟ چی شد یهو سر کیسه رو شل کردن تند تند پاداش میدن این نتیجه اتحاد همکاراس به رئیستان بگویید : همکارا طعم شیرین اتحاد رو چشیدن و این اتحاد شکسته نخواهد شد . پیگیری های قانونی لازم در خصوص کارزار اول داره انجام میشه و اگر در بین ما منافق وجود نداشت حتما اعلام میشد . ولی چون ممکنه روند انجام کار مختل بشه بهتره فعلا فاش نشه .
💬 پاسخ
عسکری پور : باسلام خدمت دوستان عزیز عرض ادب واحترام دارم دین مبین اسلام در مورد آبروی مومن تاکیدات فراوان دارد امام صادق (علیه‌السلام) در روایتی فرمودند: «الْمُؤْمِنُ أَعْظَمُ حُرْمَةً مِنَ الْكَعْبَةِ؛ حرمت مؤمن از حرمت کعبه بالاتر است.» (خصال صدوق، ج1، ص27) باتوجه به شناختی که از آقای آقاملائی دارم (سه سال مدیر یت استان گلستان) 1-نامبرده سعی اگر غالباًافراد شایسته را پست دهد. 2-تمام تلاشش این بود که اولا دغدغه همکاران در تمام رده ها وهر نوعی برطرف گردد دوماًسعی می کرد نهایت اضافه کار را پرداخت کند حتی در ماه هایی که اعتبار اضافه کار نبود ایشان پرداخت می کرد 3-خدمت بزرگی که کرد تمام همکارانی که تا آن موقع (سال88)هنوز قراردادی بودند تغییر وضیعت گردیده و سمی شدند (بعضاً11سال قراردادی بودند). نمی دونم باکدام انگیزه ای چنین مطالبی را می نویسید. قطعاًاگر ناصواب باشد هم از نظر شرع وهم قانون پیگرد دارد. 3-من متحیرم چرا شمابزرگوار تاالان سکوت اختیار کرده ودرگوشه عزلت شاهد وناظر این اعمال بود واحتمالا دوران خوش وخرمی داشته وفارغ از غم‌های دنیوی زندگی به عشرت می گذراندی و صمٌ بکمٌ عمیٌ و... بودی حال که بساط خوش وخرم وعیش وطرب به یکباره ویران گردید کاسه چه کنم به دست گرفته وسودای بازیافت دوران گذشته نموده اید.
💬 پاسخ
فاطمه قنبری کیا در پاسخ به عسکری پور: من از افرادی که از آقای آقاملایی حمایت می‌کنند فقط یک سوال دارم. همه می‌دانیم صندوق تأمین آتیه حق همه رو ضایع کرده، از طرفی هم رئیس هیئت مدیره صندوق تأمین آتیه و صندوقهای دیگه کارکنان‌، ایشان هستند. چه دفاعی از ایشان وجود داره و چطور از ایشون دفاع میکنین وقتی ایشان رئیس هیئت مدیره هستند و حق همکاران در این ابعاد چند هزار میلیاردتومانی ضایع میشه؟چرا ایشان اگر انسان صالحی هستند جلوی این تضییع حقوق رو نمیگیرن؟ حسن سابقه یک نفر دلیل بر خوب بودن ااانش نیست. این آقای جاسوس(علیرضا اکبری) که تازگی اعدام شد اینهمه سوابق خوب داشت نماز شب و نوافلش ترک نمیشد، مشاور شورای امنیت ملی، معاون وزیر دفاع و ... اما یه جایی ریزش کرد، جاسوس شد، خیانت کرد و اعدام شد. این حضرات هم اگر سوابقی داشتند دلیل نمیشه الان خیانت نکنند. به قول امام خمینی میزان حال فعلی هر شخص است. اگر آقای آقاملایی الان خیانت کرده باشند منافقن، حتی اگر قبلا آدمهای خوبی بوده باشند. منافقین هم از کفار بدترند. نمیشه بخاطر حسن سابقه کسی رو بیگناه دونست و گفت دیگه خطایی نمیکنه. باید بازرسی صورت بگیره،اگر بیگناه باشه هم تبرئه میشه. ظاهرا برای خانمش خانم طیبه بهرامی هم وو شهریار از پول صندوق تامین آتیه خرید زمین کرده
💬 پاسخ
موسی رمضان پور در پاسخ به فاطمه قنبری کیا: خانم قتیری آیا شما برای این ادعاهایی که کردید سند و مدرک دارید رو کنید دروغ گفتن و تهمت زدن خیلی راحت است شما از داخل زندگی خودتون خبر ندارید بخدا حالا دارید ادعا میکنید که از داخل نظام و وزارت خارجه و جی و چی اطلاع دارید که فلانی این هست و آن والله نمی‌دانید شوهرتون روز کجا میره و دوست بچه های شما چه کسانی هستند پس لطف کن کمی انسانیت به خرج بدهید قبل از خروج کلام از دهان مبارک اون رو حجی کنید بعد ادعا کنید تهمت و غیبت و دروغ گفتن بسیار ساده ... خدا به شما رحم کند من از خدا میخوام بلا رو به سر خود شما ها نازل کند و تو یقه فرزندان بی گناه شما سرازیر نکند فکر کن فکرکن فکرکن هزینه ای ندارد
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به فاطمه قنبری کیا: شما که در مورد صندوق اتیه به اقای اقا مولایی تهمت میزنید مدرکتون برای اثبات چیه اگر خدا را میشناسید و خودتان از سرکردگان فاسدان قبلی بانک نیستید یک لحظه فکر کنید اگر همه حرفهاتون نسبت دروغ باشه بعدا چطور جواب خدا رو میدید درست در جامعه ما مشکلات و ضعف خیلی از مدیران باعث بی اعتمادی شده ولی تمام خصوصیلت انسانی که از بین نرفته کمی به خودتون بیاید . اگر به اخرت اعتقاد دارید کمی فکر کنید خواهش میکنم تحت تاثیر ادمهای از خدا بی خبر قرار نگیرید
💬 پاسخ
محمد عبدالهی در پاسخ به فاطمه قنبری کیا: شما بدون مدرک بر اساس حدس و گمان اتهام میزنی محاکمه میکنی و رای صادر میکنی بعد ادعای دین و شرف هم داری و بعد میگی اگه بی گناه بود تبرئه میشه؟ در عهد بربریت هم اینگونه قضاوت نمیکردن وجدان و شرف داشته باشیم
💬 پاسخ
فقط خدا رحم کنند : آقای آقا ملایی فقط شخصیت محافظه کاری هستند،ن بدجنسن ن مال مردم خور و درعین حال شخصیتی هستن ک در خیلی موارد چشم امید کارمندا ب ایشونه و پشتوانه کارمندان . افرادی ک بدطینت هستن خیلی فراوون هستن در مدیران بانکی .لطفا سعی در شناسایی اونها داشته باشید .
💬 پاسخ
طرفدار حق : خیلی جالبه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده آقایان معلوم الحال مشخصه شماها از کجا خط میگیرید با اینجور کارزارها و امضاهای فیک به ایم همکاران شریف بانک میکن دنبال چی هستید. بیچاره ها مرد باشید .....داشته باشید وجود داشته باشید اگه یه آدم سالم تو سطح مدیران بانک بخوای نام ببری قطعا و یقینا یکی از اونها حاج آقا ملایی هست. مدیر مدبر دلسوز برید سفره رسوایی تون رو جایی دیگه پهن
💬 پاسخ
حبیب داورپناه در پاسخ به طرفدار حق: آقای طرفدار حق، اگه طرفدار حقی واقعا بگو خانم طیبه بهرامی همسر آقا ملایی چرا باید از جیب من و شما صاحب زمین ۶ میلیارد تومنی تو شهریار بشه؟ این بساط رسوایی نه کارزار
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به طرفدار حق: درسته حرفتون 👏👏👏👌👌👌👌
💬 پاسخ
کارمند بانک مسکن : چیزی که در این کارزارها توجه منو جلب میکنه اسامی مستعاری است که همکاران انتخاب میکنند تا اینجا با مسماترینش که به دلم نشست اینه: «مظلوم بانک بی در و پیکر»
💬 پاسخ
رامین جهان سپاس : سلام چگونه می توان از کارزار ثبت نام شده خارج شد محلی برای خارج شدن از کارزار اشتباهی ثبت شده وجود دارد ؟لطفا راهنمایی فرمایید
💬 پاسخ
سیاوش داروویی : با سلام ، متاسفانه جیره خواران آقای شایان که در دوران مدیرعاملی ایشان تا تونستید پست و سمت اشغال کردند و دوستان و آشنایان و هم تیمی های خودشون رو در مناصب مهم گذاشتند، الان سعی دارند چهره های محبوب و اثبات شده ای مثل حاج آقا آقاملایی رو تخریب کنند. هرچند کارکنان بانک مسکن حقیقت امر را مثل روز می دانند. هرچی امروز بدبختی داریم بخاطر کسایی هست که حاضرند بانک رو برای منافع خودشون به آتش بکشند، همون کسایی که در دوران آقای شایان لات بودند و صداشون بلند بود و هر نوای مخالفی رو در نطفه خفه می کردند.
💬 پاسخ
حبیب داورپناه در پاسخ به سیاوش داروویی: آقای محترم، اگه راست میگی بگو خانم طیبه بهرامی همسر آقا ملایی چرا باید از جیب من و شما صاحب زمین ۶ میلیارد تومنی تو شهریار بشه؟ این بساط رسواییه نه کارزار. جیره خواری کار شماییه که به هوای پست فریبت دادن. عاقبتتون آخرتتون رو به دنیای دزدان نفروشید
💬 پاسخ
مهرداد پارسا : مهم اینه که همکارا هوشمندانه رای می‌دهند و نظرشون محترم. بستر پلتفرم کارزار یعنی راهی برای پنهان نماندن ماه پشت ابرها. ما ده تا گروه تلگرامی داریم فقط حرف و اعتراض و تهدید همکار و گرفتاری برای احقاق حق ولی با یک کارزار مطالبه صنفی دیدیم چه اتفاقاتی مثبت رخ داد. این کارزار به دو هزار رای برسد. می‌رویم سراغ کاری کارستون در کارزار سوم.کارزار مطالبات همکاران جهت احقاق حقوقی که محقق نشده.
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به مهرداد پارسا: شما اقای مهرداد پارسایید یا خانم ..... کارزاری که شما راه انداختید به درد خودتون میخوره از اسم خود اقا اقاملایی اسنفاده کردید برای امضا،😅😅😅 شما چقدر هزینه میکنید برای این امضاهای فیک . خب این هزینه ها رو نگهدارید به دردتون میخوره بعدا شاید بیشتراز این برگشت مالیات ها بشه . حیفه ها 😂
💬 پاسخ
مهرداد پارسا : سلام‌ همکار گرامی با نام رضا ناشناس در هر دو کارزار با حرفهایی که می زنند ، مشخص است پشتیبان طناب پوسیده ای هستند که می‌خواهند ما با آن به ته چاه بیوفتیم. آقای رضا ناشناس ؛ کشف یکصد و سی میلیارد اختلاس و اینکه چه اشتباهاتی در احکام ما شده و چه حقوقی از ما و خانواده تباه شده ؛ بستر پلتفرم مردمی کارزار کسانی را جای خود نشانده که اینهایی که سنگشان را به سینه می زنید عددی نیستند. امروز پلتفرم کارزار طی پنج نامه به دفتر ریاست محترم جمهوری و ریاست محترم بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی .حجت الاسلام نصراله پژمانفر ریاست محترم کمیسیون اصل نود و آقای ذبیح اله خدائیان ریاست محترم سازمان بازرسی کشور ؛ در خواست ما را رسانده اند. همین جمع همکاران که لطف کردند و به ما اعتماد فرمودند ؛ با شعور و آگاهی منفعل نیستند و می‌توانند در کارزار دیگر ما هم اگر دوست داشتند ما را پشتیبانی کنند ؛ که با طناب پوسیده امثال آقای جیم ،الف، میم بانک به قهقراه نرود. ولی شما آقا رضا منتظر کارزار سوم ما باش که در آن ریز مطالبات مالی همکاران را طلب خواهیم نمود . ما متعلق به هیچ باندی نیستیم جز باند همکارانی که حقشان خورده شده است. نویسنده کارزار ؛ با افتخار کارمند سیستم صف
💬 پاسخ
محمد عبدالهی در پاسخ به مهرداد پارسا: خیلی جالبه مملکت اینقدر بی قانونه؟ یا رانت شماها و پول دادن هاتون کارو پیش میبره؟ برای یک موضوع داخلی بانک یک سری اکانت اجاره ای رو آوردید کارزار امضاء کردن بعد فرستادید برای اجرا شدن؟ از کجا معلومه اینها کارمند بانک هستند که میتوانند به امور داخلی بانک نظر بدهند؟ البته این سنت رو اون اربابتون شایان بنا کرد که هر جا خواستی کارت را بیفته از جیب بیت المال پول بده تا را بیفته شکمهایتان پر شده از حرام و از افراد اینجوری چه انتظاری دارید که با آبروی دیگران مثل آقاملایی بازی نکنن واقعا متاسفم براتون چشمتون رو بستید و پشت یک سری آدم فاسد بی همه چیز آخرت خودتون رو خراب کردید
💬 پاسخ
زهرا محمدی در پاسخ به محمد عبدالهی: سلامهمکار محترم شما که اینکارا رو خوب بلدید لطفا راههای کلاهبرداری رو برای موارد دیگه به سایر دوستان هم یاد بدید تا اینهمه زحمت امضا و این حرفا گردنشون نیوفته...تنها شاهد ماجرا بالای سر هممون ایستاده ...کسی که از کوچکترینامکانات بانک بنفع خودش کم نذاشته و حتی فکر همکار نبوده بعد از ۸ سال عملکرد نادرست اگه قراره تا ۱۰۰ سال هم بمونه عملکردش همین خواهد بود
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به مهرداد پارسا: عزیزم تو گروه نیم نگاه هم بهت گفتم تو یا خود صفری هستی یا جیره خوار شایان و صفری فقط یک ترسوی بزدل که خودش رو پشت اسم مهرداد پارسا قایم کرده تو سایت کارزار هم حتما یه خبری هست که نظرات و کارزارهای تو و امثال تو رو پوشش میده و گسترش میده و کارزارهای دیگه رو حذف امضا میکنه بالاخره ادمهای سالم هم تو این بانک خدایی دارند تو اگه یه جایی می رفتی که کار ازت میکشیدن وقت نداشتی بشینی به جای کار چرندیات ببافی ابرو برای خودت نذاشتی همه میشناسنت ولی فعلا صبر کردند تا خودت دست خودت رو رو کنی و یه جا بالاخره ابروت میره . منتظر اون روز باش
💬 پاسخ
خواهان حقیقت : یه سفره ای پهنه برای کسایی که جلوی عدالت و حق میایستند که محتویاتش از گوشت سگ کثیف تر و نجس تره الان از دو‌ دستگیه بین همکارها و از تهمت و افتراها و ناسزاها میشه خیلی چیزها رو‌ فهمید و مشخص میشه‌ اما نمیشه درکش کرد 😔نبرین از این نون ها سر سفره هاتون😔به داد همکارها برسید💔
💬 پاسخ
عسکری پور : باسلام جناب آقای مهردادپارسا اینکه یکطرفه به قاضی برویم نه کار خداپسندانه است ونه عقل وعرف می پذیرد بجز اینکه بخواهیم فرد را تخریت کنیم چیز دیگری متصور نمی شود. شناختی که من ازجناب آقاملائی دارم اجلّ از این حرفهاست. ایشان درزمان مدیریت دراستان گلستان تمام تلاشش را نمود 1-افراد صالح را در پستهای مدیریتی منصوب نماید 2-برای پرداخت اضافه کاریها تمام همتشان را صرف دریافت وپرداخت بالاترین ساعات اضافه کار می نمود حتی در ماه هایی که پرداخت ممکن نبود اعتبار پرداخت اضافه کار می گرفت 3-وکار بسیار مهمی که کرد وخیلی از بچه های استان گلستان قدر دان ایشان هستند تمام همکارانی که سالها قراردادی بودند (بعضاً11سال) حکم رسمی آنان را گرفت. برادر بزرگواردین مبین اسلام برای حفظ آبروی مومن سفارش زیاد نموده پس اصلح بود در یک شرایط رودررو باهم مذاکره می نمودیدبجای اینکه با این روش بخواهید فرضاًحقی هم برای خودتان متصورید احقاق حق نمایید.
💬 پاسخ
م حسینی : با سلام، جناب آقای آقا ملایی از درستکار ترین و دلسوزترین مدیران برای همکاران هستند و احتمالا کسانی که دنبال دستاوردی بیشتر از حقشان هستند این کارزار را برای تخریب ایشان راه انداخته اند.
💬 پاسخ
حسین م در پاسخ به م حسینی: خانم محترم شما چون با ایشون در قضیه زمینهای شهریار هم سو هستین فکر نکنم نظر دادنتون بی طرفانه باشه
💬 پاسخ
حبیب داورپناه در پاسخ به م حسینی: خانم حسینی دوباره معاون روابط عمومی شدید مبارکها باشه انشاالله به مراتب بالاترم می‌رسید فقط با این دستمال تا همینجا جواب میداد. باید یه نوشو بخرید بالاتر بتونین برین فقط رفتین بالاتر، به تپه های جدید هم فکر کنین، همش به تپه روابط عمومی گیر دادید!! البته از شما بیشتر ازین انتظار نمیره..
💬 پاسخ
محمد عبدالهی در پاسخ به حبیب داورپناه: فقط جهت اطلاع م حسینی از همکاران آقاست 😅😅 کلا اطلاعات و فهم و شعورتون در همین حده شایان هرچی خودش زبل خان طبری بوده اما یه مشت خنگ و کودن اطرافش بودن به خاطر همین با اوردنگی انداختنش بیرون چون از موجودات کودن استفاده میکرد 😅😅
💬 پاسخ
مهرداد پارسا : فقط کافیست صورتحساب از سال ۹۲ ایشان تا امروز را نگاه کنیم؛ نقش ایشان در سود مجامع برگزاری شده صندوق آتیه روشن می گردد. ما که مدعی عزل نیست ؛ ما حضور غیر قانونی ایشان را با ادله در هئیت مدیره اعلام کردیم. خیلی ها اگر امروز خودشان بروند بهتر است با ثبت مدارک در سامانه سوت زنی بیرونشان بیاندازند!
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به مهرداد پارسا: اینقدر خودت رو خسته نکن . ایشون تمام حق جلسه هاشون رو پس دادن تو فسقلی البته به شخصت نه به اندازه و هیکل کی هستی که اینقدرمزخرفات میگی
💬 پاسخ
محمد حقی در پاسخ به سحر حماسی: فکر کنم حق جلساتشون رو بابت کارهایی کهدخودت بهتر میدونی واریز بهدحساب شما کرده اینقدر مطمنی شرم کن زندگی ۱۸هزار نفر وسیله بازی نیست
💬 پاسخ
شکرالله قویدل : هر بلایی که تونستند سر همکارا آوردند ایشان هم حاضر و ناظر و ذینفع بودند ولی صمی بکم و هم لاترجعون😡
💬 پاسخ
معصومه خلجی : باسلام آنچه مسلم است این کارزار به منظور تخریب جناب آقا ملایی است زیرا از افراد انقلابی است و با نزدیک به ده سال اسارت در حد توان خود پشتیبان کارمندان و ایثارگران بوده و هست این تخریب برای این است که سکان مدیریت عالی بانک مسکن را به ایشان ندهند تا باز از بیرون و افرادی که هیچ احساس مسئولیت در برابر حقوق کارمندان ندارند بلکه برای پر کردن رزومه خود ،وارد کردن اتوبوس افراد ، گرفتن وام‌های کلان و.... با روابط به بانک مسکن می آیند ، و افراد انقلابی و دلسوز را به حاشیه کشانده تا بی انگیزه و به ناچار بازنشسته شوند ، حاکمیت شرکتی خود معضل بزرگی است در کشور اسلامی بانکداری غربی را ساختارمند و هدفمند دارند اجرا می کنند ، صندوق آتیه طبق اسناد مشخص است سود مربوط به کارکنان که سهامداران اصلی آن هستند را بین اعضای هیات مدیره و امنا و افراد مطلع در اداره رفاه و .. توزیع شده آنها را برگردانند به کارکنان تا به عدالت نزدیک تر شویم ، ایشان یکی از اعضای هیات مدیرها بوده که از زمان بت شکن به بعد روز به روز اختیارات ایشان را محدود تر کردند و جاهای کلیدی را افراد خودشان گذاشتند که یا از بیرون آوردند ویا افراد بوقلمون صفت خوش رقصی می کردند و الا ...
💬 پاسخ
سحر حماسی در پاسخ به معصومه خلجی: احسنت خانم خلجی . حقا. که شیرزنید
💬 پاسخ
محمد حقی در پاسخ به معصومه خلجی: خانم شما اول منزه بودن خودتون رو ثابت کنید بعد برید سراغ دفاع اون سکه های ایثارگران که بالا کشیدید رو اول رو کنید نوبت چیزای دیگه هم‌ میرسه
💬 پاسخ
جواد نصر : جناب آقای آقاملایی یکی ازبهترین مدیرانی هست که تاکنون دیده ایم اززمانی که ایشان مدیریت شعب خراسان رضوی بودنددراین مدت 24سال خدمت مدیری لایق ..منصف ترواخلاق مدارترازایشان درمجموعه بانکی ندیده ایم..تنهامدیری که درملاقاتهای حضوری وتلفنی سنگ صبورمشکلات کارمندان بودایشان بودن..وهمواره همراه پرسنل .. متأسفانه دردوره این خدانشناس شایان افرادزحمت کشی همچون آقاملایی درسیستم مدیریتی به کناررانده شدندچون مخالف افکاروسیاستهای آقای شایان بودن حالاافرادی که سعی درحذف ایشان دارندخی پصلاح مجموعه بانکونمیخواهندومنافع خودشونودرخطرمیبینن..حیف امثال آقاملایی که علیه ایشان توطئه کردید..ان نهایت قدرنشناسیه...
💬 پاسخ
حبیب داورپناه در پاسخ به جواد نصر: جوادجون سلام. اره داش جعفرت سنگ صبوره اهه ببخشید ایشون پاره آجر صبوره هنوز به مرتبه سنگ صبور نرسیده. در حد نخاله و اینا. خوب گوش میده ولی تاحالا خیرش به کسی نرسیده فقط میگه آره راست میگی اینم مشکله ولی هیچ قدمی واسه کسی برنمیداره. تو ۴ تا شرکت وابسته به بانک هم رئیس هیئت مدیرست برادر مظلوم جانبازمون. عکس حرم حضرت رضا رو هم پشت سرش داره. رو پیشونیشم بگی نگی اثر عبادتهای خالص و نشانه روی های معصومانه روی مهر هست منتها نمیدونم چرا هیچکی باورش نمیشه ایشون سالم باشه مگر اینکه از جیره خواری خودش باشه. تف به شایان خوبه؟ حاجی اگه حالیته ما میگیم آقا ملایی با بقیه دستشون تو بانک و صندوقهای همکارها کجه مگه اینکه ثابت کنن خلافشو. اگه راست میگی و راست میگه زحمت بکشه یه پرینت از حساب دریافت حقوقش و کل دارایی‌های خودش و خانوادش از فروردین 94 در اختیار همه همکارا بذاره.اگر دریافتیهاشون معقول بود مخلصشونم هستیم.
💬 پاسخ
مهدی با وجدان : با سلام دوستی می گفت کاش آتش جهنم ،سزای آدم برای کیف و حالش باشه نه اینکه دیگران بخورند و شخص دیگری به دلیل حمایت نابجا و اقدام نامناسب پاسخگو باشه .محمود شایان یکی از اشخاصی است که بدبینی در مردم ایجاد کرده ،فردی که با رانت و لابی گری فسادهای بی نظیر در بانک به جا گذاشت. کاش مجال بود و امکان آن بود که فسادهایش را برملا کرد.الان هم فقط ناراحت هستند از رفتن صفری دست نشانده شایان .ان شا الله خدا جواب این همه خیانت را بدهد
💬 پاسخ
نمایش نظر های بیشتر

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


سلب مسئولیت

در متن این نامه ادعاهایی مطرح شده که «کارزار» نمی‌تواند آنها را تأیید یا تکذیب کند و مسئولیت حقوقی آن با نویسندگان و امضاکنندگان نامه خواهد بود.

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: