درخواست ارتقای فرهنگ اجتماعی شهروندان شهر راین

#مبارزه_با_تحجر_شهروندان_راین

درخواست ارتقای فرهنگ اجتماعی شهروندان شهر راین

وزارت محترم آموزش و پرورش

ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور

ریاست محترم اورژانس اجتماعی کرمان

با سلام

همانگونه که مستحضر هستید برخی از شهروندان شهر راین واقع در استان کرمان متأسفانه در زمینه روابط اجتماعی و آداب معاشرت و حتی زیست اجتماعی مدرن فاقد فرهنگ اجتماعی لازم می‌باشند و این مسئله بحرانی راه حلی جز آموزش و بازپروری دقیق و صحیح ندارد، ما نخبگان شهر راین از شما تقاضا داریم که تا اوضاع اجتماعی وخیم تر نشده‌ است با تحت کنترل قرار دادن مراکز آموزشی، فرهنگی و اجتماعی شهر راین زمینه آموزش و بازپروری در این شهر را فراهم کنید و در صورت لزوم به صورت مستقیم امور آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و... در شهر راین را به دست بگیرید. برخی از مردم این شهر با شکل جدید روابط اجتماعی و تمدن نهایت بیگانگی را دارند و به تحجر و فقر فرهنگی گسترده‌ و وسیعی مبتلا شده‌اند و این موضوع بحران بسیار بزرگی است که باید با تلاش و تدبیر شما مسئولین محترم حل شود.

با تشکر

50%
50 درصد مانده تا ثبت رسمی در دبیرخانه سازمان مخاطب
[اطلاعات بیشتر]

این کارزار به دلیل ثبت امضاهای غیرمعتبر متوقف شد.

امضاکنندگان: 1001 نفر

  • سیده مریم حسینی

  • رضا امیری

  • پویا نیک پیک

  • مائده فلاح بلندطبع

  • melika abdali

  • سپهر لنگری راینی

  • حسین راینی نژاد

  • فاطمه رضایی

  • علیرضا میرزایی

  • بهروز نصری

  • محمد عبدلی

  • حامد افضلی

  • صادق رستم آبادی

  • محمود ابراهیمی

  • مرتضی نقدی

  • فرزاد حاج محمدی

  • ناصر گروهی

  • قاسم داریوشی

  • کریم شادکام

  • نجمه دهقان

  • مصطفی پور قلندری

  • نصرت ظهرودی

  • فتح الله عابدی

  • ساناز قصری

  • محدثه قادری راینی

  • ابراهیم حیدری

  • معصومه رمضانی

  • عصمت بهادر

  • زینب رضایی گزکی

  • فاطمه نظری

بحث و گفتگو

زینب بلوچ زهی : درود خواهران برادران کرمان کارزار حمایتی از لغو اعدام ها امضا تک تک شما عزیزان حمایت از ۱۰۰هزارنفر اعدامی از بلوچستان به ملت کرمان عزیز حمایت #کارزار لغو اعدام مواد مخدر یک درجه تخیف##
💬 پاسخ
سعید مهرایی : درود هموطن گرامی! خواهشمندم کارزار 75954 با موضوع درخواست تدریس ورزش باستانی به عنوان ورزش ملی در مدارس را حمایت نمایید.
💬 پاسخ
ali mahmoodi : لطفا حمایت کنین https://www.karzar.net/77114 درخواست بازگشت عمو پورنگ به تلویزیون
💬 پاسخ
حسین بهزادی : یک راینی نشانم بدین که آدم باشه من کل زندگیم رو بهتون هدیه میکنم.
💬 پاسخ
پیمان زندی : مرگ بر راینی بی فرهنگ
💬 پاسخ
سعید مهرایی : درود هموطن گرامی! کارزار شما امضا شد. خواهشمندم کارزار 59586 با موضوع بازنگری در پرونده تخلف ساخت و ساز در بافت تاریخی تجریش را حمایت نمایید.
💬 پاسخ
خداروشکر راینی نیستم در پاسخ به سعید مهرایی: باشه، ماهم امضا میکنیم.
💬 پاسخ
پیمان رنجبر : به خدا حیف این کارزار که برای راینی ها ساختید، راینی ها باید در جهل و فقر فرهنگی و تحجری که خودشون باعثش هستن بمیرن.
💬 پاسخ
قاسم کریمی : این راینی ها خیلی خر هستن و با اینجور کارزار ها هم درست نمیشن ولی به هر حال من امضا کردم.
💬 پاسخ
سروش کاظمی : ما برای پیروزی و نابودی تحجر مغز ها در شهر راین امضا می‌کنیم نه برای خشمگین کردن شهروندان متحجر. پیروزی ما = نابودی تحجر شما
💬 پاسخ
سجاد ابراهیمی : امضا کردم چون هنوز یادم هست که توی شهر راین یه بار رفتم عکاسی که عکس بگیرم عکاس هم یه دختر خانم بود و از من عکس گرفت بعدش که رسیدم خونه دوتا پسر گردن کلفت با قمه هایی که توی دست شون بود جلوی در خونم ایستاده بودن و بهم گفتن اگه دفعه دیگه اونجا بیایی عکس بگیری زندت نمیزاریم...
💬 پاسخ
اژدری ساکن راین در پاسخ به سجاد ابراهیمی: ای کاش با قمه میزدن زندت نمیگذاشتن که الان بیای اینجا امضا کنی ولی حیف که زندت گذاشتن.
💬 پاسخ
محبوبه سلیمانی در پاسخ به اژدری ساکن راین: تو یک راینی جاهل و متحجر هستی. مطمئن باش که هیچوقت پیشرفت نمیکنی و بزرگ نمیشی.
💬 پاسخ
امید شریفی راینی : من امضا کردم شما هم امضا کنید. پیروزی نزدیک است تحجر نابود است.
💬 پاسخ
محبوبه سلیمانی در پاسخ به امید شریفی راینی: واقعا دمت گرم. فداتون♡♡♡
💬 پاسخ
فاطمه اخوان : حمایت شد سلام هموطن عزیز برای حفظ سلامت غذایی و سلامت خود و خانوادهایتان و کاهش هزینه های دارو و درمان بیماری های مرتبط باغذا، از کارزار 55829 و مسیولین فنی و کنترل کیفی نگران سلامت غذای جامعه حمایت کنید تاشاید باهم بتوانیم جلوی کارفرمای سودجو و مسیولین فنی و کنترل کیفی خاطی را بگیریم
💬 پاسخ
فرخ شمسی در پاسخ به فاطمه اخوان: با سپاس از شما بانوی گرامی...
💬 پاسخ
فرخ شمسی در پاسخ به فاطمه اخوان: ای کاش برای کارزار ما هم تبلیغ کوچکی می‌کردید، اگر این کار رو بکنید ما هم جبران می‌کنیم.
💬 پاسخ
یلدا سبحانی : امضا کردم به امید نابودی تحجر همشهریانم...
💬 پاسخ
مسلم دادستان در پاسخ به یلدا سبحانی: فدات که امضا کردی انشاالله به زودی کام همگی بخاطر به نتیجه رسیدن این کارزار شیرین بشه.
💬 پاسخ
سینا شهریاری در پاسخ به یلدا سبحانی: به بقیه هم بگو امضا کنن ، مرسی که هستی♡
💬 پاسخ
مائده فلاح در پاسخ به یلدا سبحانی: خیلی ممنون که امضا کردین
💬 پاسخ
حسام بابائی : امضا کردم... به امید اصلاح مردم شهر تاریخی راین که در باستان مردمی با فرهنگ و متمدن داشت...
💬 پاسخ
شریعت زاده : ما صلاح نمیدانیم که دختران شهر راین به مدرسه بروند باید عرض کنم که در این شهر ما باید تصمیم بگیریم که دختران به مدرسه بروند یا خیر و همینطور پسران راینی بخاطر نگاه به دختران نامحرم شلاق بخورند یا خیر شما هم مطمئن باشید که با اینجور کمپین و کارزار هایی نمیتوانید مانع اجرای احکام اسلامی در شهر راین بشوید شما فساد خواهان و برهنه طلب ها فقط دارید خودتان را خسته میکنید مردم راین فریب نخواهند خورد و کارزار شما را امضا نمی‌کنند آنها میدانند که اگر کارزار شما را امضا کنند چه میشود پس تا کم نیاوردید این کارزار را متوقف کنید.
💬 پاسخ
دکتر رضا امیری (استاد دانشگاه) در پاسخ به شریعت زاده: بی احترامی نباشد ولی یک سوال دارم آیا شما مدعی العموم هستید یا قَیم که برای دختران و پسران راینی تصمیم می‌گیرید؟! می‌گویید صلاح نمی‌دانیم که فلان طور شود! در صورتی که صلاح دختران و پسران ما به شما هیچ ربطی ندارد! این را باید بدانید که هم از نظر عرفی و هم از نظر شرعی شما نمی‌توانید در زندگی خصوصی و شخصی افراد دخالت کنید اگر مدرکی دارید که نشان می‌دهد مدعی العموم هستید لطفاً نشان ما هم بدهید تا آگاه شویم!
💬 پاسخ
محمدصالح عامری در پاسخ به شریعت زاده: برو ای مرد! برو چون سگ آواره بمیر. که حیات تو بجز لعن خداوند نبود...
💬 پاسخ
رضا امیری (استاد دانشگاه) : تمامی مشکلات اقتصادی و سیاسی شهروندان شهر راین در مشکلات اجتماعی و فرهنگی این شهر ریشه دارند.
💬 پاسخ
کارمند اداره آموزش و پرورش راین : لطفا کارزار درخواست ارتقای فرهنگ اجتماعی شهروندان شهر راین را امضا نکنید.
💬 پاسخ
مسلم دادستان در پاسخ به کارمند اداره آموزش و پرورش راین: به کوری چشمت امضا کردم.
💬 پاسخ
یک معلم راینی در پاسخ به کارمند اداره آموزش و پرورش راین: برو این چرت و پرت هات رو یه جای دیگه تفت بده من خودم معلم هستم و از شما بیزار من ازتون متنفرم بخاطر همه آزار و اذیتی که در حق من و نوجوانان این شهر کردید. چرا نمی‌ گذارید زندگی کنیم؟!!
💬 پاسخ
یک معلم راینی : مسئولین دارن چکار می‌کنن؟! به خدا قسم که وضعیت مردم راین از مردم عصر جاهلیت هم بدتر شده‌است! من یک معلم هستم و از کرمان به شهر راین آمدم این شهر مصداق بارز جاهلیت در عصر حاضر است! پدیده کودک همسری به شدت در این شهر رواج دارد! پدران و برادران نمی‌گذارند دختران و خواهرانشان به مدرسه بیایند! هر روز شاهد حداقل یک مورد چاقو کشی هستیم! و هزاران مشکل دیگر که همه را نمی‌توانم در اینجا بگویم. به خدا حیف اسم شهر که روی این خراب شده گذاشتن تازه توهین به روستاست اگر بگیم روستای راین!
💬 پاسخ
یکی از دانش آموزان شما در پاسخ به یک معلم راینی: آقای معلم واقعا دمت گرم معلمی که حرف دل دانش آموزانش رو میزنه لیاقت ستایش داره از وقتی که این کارزار رو امضا کردی به اینکه معلمم هستی افتخار کردم تو همیشه در کنار ما بودی و بدون اینکه به حرف های بعضیا فکر کنی از ما و کارزارمون حمایت کردی معلم باشرف به تو میگن فداتون
💬 پاسخ
شریعت زاده در پاسخ به یک معلم راینی: حیف که اسمت رو نمیدانم آقای معلّم وگرنه یه کاری میکردم ممنوع التدریست بکنن حیف اسم معلّم که روی شما گذاشتن! کسانی مثل شما باید از آموزش و پروش اخراج بشن. والا
💬 پاسخ
آرنیکا رنجبر در پاسخ به یک معلم راینی: #معلم_باشرف واقعاً دمت گرم
💬 پاسخ
سینا شهریاری در پاسخ به یک معلم راینی: الحق که معلم عزیزی هستی برای همه ما عزیزی
💬 پاسخ
فرزاد حاج محمدی : لطفاً از این کارزار حمایت کنید تا مردم راین با فرهنگ شوند، یک معلول که مشکل ذهنی دارد نمی‌تواند در شهر راین زندگی کند چون از مردم راین بدون علت کتک می‌خورد و ناسزا می‌شنود، معلولین ذهنی و روانی برای خودشان شخصیت دارند و راینی ها نباید الکی به آنها فحاشی کنند‌. با سپاس
💬 پاسخ
نجمه دهقان در پاسخ به فرزاد حاج محمدی: راست میگی درکت میکنم.‌..
💬 پاسخ
فاطمه رضایی در پاسخ به فرزاد حاج محمدی: فرزاد جان بهت حق میدم
💬 پاسخ
ملیکا عبدلی : پدر و مادر ما دختران راینی به ما اعتماد ندارند و همیشه به دخترانشان که ما هستیم شک می‌کنند و این موضوع باعث شده که ما نتوانیم به مدرسه و دانشگاه برویم و از تحصیل کردن محروم بشیم، تو رو خدا این کارزار رو امضاء کنید تا اوضاع ما بهتر بشه و تحجری که شهروندان راینی دارند نابود شود.
💬 پاسخ
راینی با غیرت در پاسخ به ملیکا عبدلی: شما اگه مدرسه و دانشگاه هم برید چیزی نمیشید این کارزارتون رو هم جمع کنین و برین دنبال گوسفنداتون. بحمدالله با اینجور کارزار بازی ها نمیتوانید هیچ کاری انجام بدهید.
💬 پاسخ
ملیکا عبدلی در پاسخ به راینی با غیرت: در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت این عوعو شگان شما نیز بگذرد...
💬 پاسخ
فاطمه رضایی در پاسخ به راینی با غیرت: اونقدر بزرگ نیستی که بخواهیم جوابت رو بدیم
💬 پاسخ
محبوبه عسکری در پاسخ به راینی با غیرت: تو غیرت نداری تو متحجر هستی یک متحجر افراطی
💬 پاسخ
ساناز قصری : من این کارزار رو امضاء کردم تا شاید مسئولین کاری کنند که پدر و مادر من بزارن مدرسه برم و درس بخونم و مانع تحصیل کردن من نشوند.
💬 پاسخ
علیرضا غیرتی در پاسخ به ساناز قصری: تو مدرسه نری بهتره. یادت نیست قبلا چکار کردی؟؟! یادت نمیاد الان داری چکار میکنی؟؟! اسم مدرسه رو نیار که بدجور داغ میشم. توی خونه بمون تا ازدواج کنی.
💬 پاسخ
صادق رستم آبادی : ما نخبگان شهر راین این کارزار رو امضاء می‌کنیم برای افزایش درک و شعور اجتماعی همشهریان، برای آبادانی شهر راین، برای زندگی اجتماعی بهتر با مردم شهر راین، برای توسعه شهر راین، و...
💬 پاسخ
علیرضا ***** در پاسخ به صادق رستم آبادی: تو همون رستم آبادی نیستی که الکی میگفتی رستمی هستی؟!! بابات رو میشناسم و بهش میگم این کارزار رو امضاء کردی نگا فردا بیا توی اداره آموزش و پرورش باید برام یه کارایی بکنی تا چیزی به پدرت نگم. باشه؟
💬 پاسخ
صادق رستم آبادی در پاسخ به علیرضا *****: برو به پدرم هرچی دلت میخاد بگو هیچ غلطی نمی‌توانی بکنی چون پدر من هم این کارزار رو امضاء کرده برو از خودش بپرس برات توضیح میده حالا دوزاریت افتاد؟ این رو هم بفهم که دوران باج گرفتنت و... تموم شده در ضمن آغوش ما نخبگان راین همیشه و برای همه راینی ها باز هست حتی کسی مثل شما هر وقت که اصلاح شدید و توانستید راه صحیح را انتخاب کردید می‌توانید به جمع ما بپیوندید و از این به بعد رفتار مدرنی داشته باشید و دیگر متحجر نباشید.
💬 پاسخ
عزت الله همتی در پاسخ به علیرضا *****: امضا من رو دیدی یخ کردی؟؟ تازه من به پسرم گفتم امضا کنه چون دیگه از دست کسایی مثل شما خسته شدیم در ضمن دیگه فرزند من رو تهدید نکن وگرنه با من طرفی.
💬 پاسخ
عزت الله همتی در پاسخ به صادق رستم آبادی: پسر من رو هم مثل تو همینجوری تهدید کرده نگران نباش هیچ کاری نمیتونه بکنه.
💬 پاسخ
رامین همتی : دم شمایی که این کارزار رو ساختین گرم این کارزار مشکل اصلی شهر راین را حل می‌کند و باعث می‌شود که مشکلات دیگر شهر راین هم حل شوند شما با این کارزاری که ساختید مادر تمامی مشکلات شهر راین را هدف گرفته‌اید انشاالله زنده و پیروز باشید دست تک تک عزیزانی که مثل خودم این کارزار رو امضاء کردن رو می‌بوسم. با سپاس فراوان
💬 پاسخ
فرخ شمسی در پاسخ به رامین همتی: خواهش می‌کنم، انجام وظیفه کردم، الان خیلی خوشحال هستم که شما همشهری عزیز از کارزاری که من ایجاد کردم راضی هستین، من فقط بخاطر اصرار زیاد شما شهروندان نخبه راینی این کارزار رو ایجاد کردم وگرنه خودم علاقه‌ای به این کار نداشتم ولی در آخر اصرار های فراوان شما من را مجبور به انجام این وظیفه اجتماعی کرد الانم واقعاً از انرژی های مثبتی که شما برای بنده می‌فرستید خیلی ممنونم، انشاالله هرچه سریع تر اوضاع وخیم اجتماعی شهرمون درست بشود.
💬 پاسخ
رامین همتی در پاسخ به فرخ شمسی: واقعاً ببخشید ما راینی ها توی این مدت خیلی شما رو خیلی عذاب دادیم و بالاخره شما تسلیم اصرار های فراوان ما شدید و این کارزار رو ایجاد کردید. تشکر فراوان
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: