⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست حمایت از کودکان دراوت
◻️ درخواست راه‌اندازی قطار مسافربری دورود-مشهد
◻️ درخواست تکمیل و تحویل واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر انزلی به مالکان

درخواست تصویب و اجرای هرچه سریع‌تر مصوبه کمیسیون آموزش مجلس برای کنکور ۱۴۰۳

#مصوبه_کمیسیون_آموزش_مجلس

درخواست تصویب و اجرای هرچه سریع‌تر مصوبه کمیسیون آموزش مجلس برای کنکور ۱۴۰۳

به نام آفریننده‌ علم و دانش

 

اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

جناب حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابراهیم رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

جناب آقای عبدالرسول پورعباس
ریاست محترم سازمان سنجش آموزش کشور

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی
عضو محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

سلام و عرض ادب و احترام

(همانطور که مستحضرید «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان دوره متوسطه)» در جلسه ۸۴۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح و تصویب و توسط رئیس‌جمهور اجرایی شده است. طرح جدید کنکور دارای ایرادات جدی بوده و در صورت عدم لغو یا تصحیح، اثرات بسیار زیان‌باری بر آموزش کشور خواهد داشت.)

طرح تغییرات کنکور ۱۴۰۲ که در جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد بسیار پر ایراد بوده و به طیف وسیعی از دانش آموزان آسیب وارد خواهد کرد.

تعدادی از چالش‌ها و اشکالات وارد بر این طرح را در پایین توضیح خواهیم داد:

۱- تقلب در امتحانات نهایی: با توجه به اینکه تعداد امتحانات بالا و برگزار شدن امتحانات در ۳ دوره «خرداد»، «دی» و «شهریور» و امکانات و روش‌های تقلب بسیار گسترده شده است، قطعاً حق دانش آموزان زیادی که با تلاش خود نمرات خوب و عالی کسب کرده‌اند ضایع خواهد شد.
به‌علاوه از کنکور ۹۸ که نظام آموزشی ۳ ۳ ۶ برقرار است، چند دوره امتحانات نهایی با سطح‌های مختلف و تقلب‌ برگزار شده که ثبت شدن و اعمال اثر این نمرات امکان ضایع شدن حق بچه‌ها را در صورت سخت شدن امتحانات در سال‌های آینده فراهم خواهد کرد.

۲- غربالگری بسیار ضعیف امتحانات نهایی: با توجه به تعداد بسیار بالای معدل‌های بالای ۱۹ و حتی معدل ۲۰، امتحانات نهایی قابلیت غربال‌گری صحیحی برای سنجش داوطلبین نخواهد داشت.
سخت شدن امتحانات در حد کنکور هم باعث ایجاد فضای «چند کنکوره» برای داوطلبین و مردودی بالای مدارس متوسطه خواهد شد فلذا امتحان با سطح آسان امکان غربال گیری ندارد. امتحان با سطح سخت هم چالش‌های مذکور و چالش‌های دیگری از جمله افزایش تراکنش مافیاهای کنکور برای فروش انواع کتاب و تشکیل انواع کلاس برای گرفتن نمره بالا خواهد داشت.

۳- افزایش تراکنش مؤسسات کنکوری: موضوع تستی تشریحی شدن آزمون‌های ورود به دانشگاه باعث افزایش چند برابری هزینه‌های دانش آموز و افزایش چند برابری تراکنش موسسات و مافیاهای کنکور می‌گردد، داوطلب توسط موسسات کنکور بعد از اجرایی شدن این طرح، علاوه بر کتاب‌های تستی، کلاس‌های تست محور، آزمون‌های تستی و… به نسخه تشریحی موارد ذکرشده نیز هدایت و ترغیب می‌شود.

۴- با تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور، نمره‌گرایی در سیستم آموزشی از قبل از کنکور شروع می‌شود و تبعات خاص روانی بر دانش‌آموزان خواهد داشت. همچنین حق دانش‌آموزان با معدل‌های پایین که کنکور را فرصت جبران برای خود می‌بینند تضییع می‌شود.

۵- شیوه‌های بسیار نوینی برای تقلب به‌وجود آمده که مسئولان از آن غافلند. گستره زمانی و مکانی برگزاری امتحانات نهایی چند ده برابر آزمون سراسری بوده و جلوگیری از بروز تقلبات و تخلفات در سه مرحله پیش از آزمون، حین آزمون و پس از آزمون غیرممکن است. با توجه به اینکه تعداد حوزه‌ها بالاست و آزمون‌ها به طور متمرکز در یک حوزه برگزار نمی‌شود و برگزاری امتحانات در طول یک ماه صورت می‌گیرد، تأمین امنیت برگزاری امتحانات در مقایسه با کنکور که در چهار ساعت برگزار می‌شود، سخت‌تر است.

۶- افزایش اهمیت امتحانات نهایی در نتایج کنکور باعث گسترده‌تر شدن بازار سودجویان عرصه کنکور و ورود گسترده‌شان به پایه‌های پایین‌تر به بهانه امتحانات نهایی خواهد شد و این بازار نه تنها برچیده نمی‌شود، بلکه چند برابر می‌شود و به دنبال آن، اضطراب و استرس کنکور نیز گسترده‌تر خواهد شد.
با قطعی شدن تأثیر معدل بر نتیجه کنکور، مافیای جدیدی برای ترمیم معدل و کلاس‌های خصوصی شکل می‌گیرد و به غیر از کتب تست، میلیون‌ها جلد کتاب آموزشی دیگر برای امتحانات نهایی وارد بازار می‌شود. در صورت قطعی شدن تأثیر معدل، می توان با پول، نمره خرید و هر دانش‌آموزی که به مدارس غیرانتفاعی برود، در کنکور هم رتبه بهتری را کسب می‌کند. به عبارت دیگر، با تأثیر قطعی معدل در کنکور باید فاتحه عدالت آموزشی را خواند.

۷- هر ساله نیمی از داوطلبان کنکور سراسری را فارغ‌التحصیلان تشکیل می‌دهند؛ درحالی‌که در زمان تحصیل از تأثیر معدل امتحانات نهایی‌شان در کنکور سراسری و ورود به دانشگاه اطلاعی نداشته‌اند و به هر دلیل ممکن است موفق به کسب معدل بالا نشده باشند، به این خاطر مجبور خواهند شد در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنند و از این جهت، فشار مالی مضاعفی بر آن‌ها وارد خواهد شد. از سویی بعضی نیز فارغ‌التحصیل نظام قدیم آموزشی هستند و برای شرکت در امتحانات ترمیم معدل، باید مجدد کتاب‌های درسی نظام جدید را خریداری و مطالعه کنند‌ (باید توجه کرد که برخلاف کنکور، امتحانات نهایی وابستگی زیادی به کتاب درسی داشته و از متن کتب درسی طراحی می‌شود) درحالی‌که دسترسی به کلاس‌های درس نظام جدید نداشته‌اند و این خلاف عدالت آموزشی است. در این میان، داوطلبانی که دیپلم خود را قبل از سال ۱۳۸۴ کسب کرده‌اند و امتحانات اخذ دیپلم آن‌ها کشوری نبوده است فاقد سابقه تحصیلی هستند و در کمال تعجب هیچ تمهیداتی در این قانون برای این گروه از داوطلبان درنظر گرفته نشده است.

۸- فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموزانی که قصد شرکت در گروه آزمایشی متفاوت از دیپلم خود را دارند (مانند داوطلبان دارای دیپلم ریاضی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند) نمی‌توانند از حق سوابق تحصیلی متفاوت خود استفاده کنند.

۹- عزیزانی که دارای دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانی بوده و قصد شرکت در کنکور سراسری را داشته باشند نیز در طرح مذکور فراموش شده‌اند. موارد بسیاری در نقد این طرح وجود دارد، منتها تنها یکی از موارد بالا برای لغو شدن این طرح کفایت می‌کند. در ضمن طرح تأثیر قطعی معدل بعد از کنکور ۹۳ و ۹۴ به دلیل اثرات منفی زیاد لغو شد، این طرح در سال ۹۸ مجدد در دستور کار اجرایی قرار گرفت اما با اعتراض به بی‌اساس بودن طرح، طرح مذکور لغو شد.

سوال بنده و دانش آموزان این است که، چه مواردی از نقص‌هایی که باعث لغو این طرح بعد از کنکور ۹۴ و در کنکور ۹۸ شد در نظام آموزشی برطرف شده است؟

وقتی شرایط دقیقا مشابه قبل است، چرا با این اخبار ضد و نقیض و این طرح‌های پر ایراد ذهن داوطلبین و خانواده‌ها باید درگیر شود؟

تمامی امضاءکنندگان، خواستار لغو طرح تأثیر قطعی معدل در کنکور ۱۴۰۳ (تصویب مصوبه کمیسیون آموزش مجلس) و کنکورهای بعدی را تا فراهم شدن زیرساخت‌های لازم هستیم.

و من الله التوفیق

این کارزار موفق شد!

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تأثیرگذاری و موفقیت این کارزار اینجا را کلیک کنید.

حمایت از وبسایت کارزار

امضاکنندگان: 812 نفر

  • محمد شهیدی

  • ایران دوستی

  • ثریا سوسنی

  • کوثر محمدیانی

  • محسنی مخاطبی

  • محمد‌حسن عابدی

  • زهرا احمدی

  • سیده کوثر رودپور

  • غلامرضا یعقوبی

  • مهسا ثابت

  • شایان رضاپور

  • رضا میری

  • ابوالفضل نوری

  • مریم بیرانوند

  • نازنین اکبری

  • فاطمه محمدی

  • زهرا کیایی

  • هدی محمدی

  • سید امیر دقیقی

  • ارمیا فتحی بیرانوند

  • زهرا آل طه

  • الناز اجاری

  • مریم محمدی

  • مهدیه بهره بر

  • زهرا نظری

  • فاطمه فاتحی

  • محمد اناری

  • معصومه عباسی نژاد

  • فاطمه قاسم لو

  • مبین کلاته

بحث و گفتگو

محمد نصیری : کنکور حذف شد سربازی یکساله شد تبریک باید شرینی پخش کرد
💬 پاسخ
داوطلب ۱۴۰۳ : لطفا متن کارزار رو دقیق بخونید سپس امضا کنید با این امضا های بی اساستون دارید تیشه به ریشه داوطلبان ۱۴۰۳ می زنید . کارزار فوق صرفا عدم استاندارد امتحانات نهایی را بیان می دارد که مسئولان برای رفع آن دروس عمومی را به کنکور برگرداندند آیا شما با بازگشت۳ سال دروس عمومی به کنکور ۴۰۳ موافقید ؟؟؟؟؟ و من الله توفیق
💬 پاسخ
آنا کیان : آقا مصوبه لغو یا اصلاح کنید معدل بالاهای نظام قدیم کنار رفتن برای اولین بار تراز منفی دیدیم زبانم مو درورد از بس که از ایراد مصوبه گفتیم
💬 پاسخ
در انتظار دانشگاه : بچه ها شورا بازم نذاشت و حتی فرصت مجدد ترمیم معدل هم نداد متاسفم هم برای خودم و هم برا ی بچه های پر تلاش که دیگه شانسی ندارن امیدوارم خدا به آیندتون نظر کنه❤️
💬 پاسخ
جمع کنید بابا : ریاست جمهوری رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی هستند باید در انتخابات آینده این رو مد نظر بگیرید تا رئیس جمهور نخواهد مصوبه لغو نمیشود
💬 پاسخ
میم میم : دوستان رتبه یک و دو سر معدل جابجا شدن وای به حال ما...
💬 پاسخ
زنگنه در پاسخ به میم میم: واقعا🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
💬 پاسخ
در انتظار دانشگاه : من کارزار افزایش دفعات ترمیم رو راه انداختم بیاین حمایت کنین شاید فرجی شد :// https://www.karzar.net/76090
💬 پاسخ
در انتظار دانشگاه : اینجوری بوده که فکر کردن ببینن چیکار کنن تا یه سری برده های ثابت داشته باشن و کسب درآمد کنن و اینجور شد که خسروپناه رو کردن رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد گفتن خب ما مصوبه ای میدیم که به نفع ثروتمندا و ضرر فقیرا باشه، فقرا به امید قبولی در کنکور میان دو بار ثبت نام میکنن بعد ما میگیم تاثیر قطعی ۵۰ درصد معدل در کنکور اونا که امکانات نداشتن قبول بشن کرونا هم بوده مدرسه ها مجازی بوده پس قبولی ندارن در عوض اونی که ثروتمنده تا صد میلیون تومن خرج میکنع قبول بشه نشد سوالا رو میخره ، خب اینم درآمد دیگه ، درآمد سوم دانشگاه ازادا پر میشه از جوونای فقیر که برای هزینه ترمشون برن کار کنن یا اینکه درسو بذارن کنار کلا و کارگری و اینجور کارا کنن . ثروتمندا هم با رشوه و اینجور چیزای کلفت بچه هاشون میشن دکتر مهندس بهتر از این نمیشه پس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد الانم وقت مرداد تموم شد الان اون کیهان بیاد حرف بزنه جواب بده اگر قرار به رعایت عدالت بود خب بلدن آزمونای مختلف استخدامی بذارن برای منطقه ها یه کنکور میذاشتن برا سهمیه دارا و سمپادم یه آزمون دیگه سهمیه ها بی عدالتی نیست؟
💬 پاسخ
محمد مهدی نیکونژاد : قدیم طرف کنکور خراب می کرد می گفتن عیب نداره سال بعد جبران کن الان با این قانون تاثیر معدل اگر خراب کنی راه جبرانی نیست چه برسه دیگه کنکور هم غوغا کنی بازم درست نمیشه خواهشمندم این قانون مسخره لغو بشه
💬 پاسخ
صفتر چمباتمه : تاثیر معدل مشکل زیادی داره، در تصحیح امتحان، در سطح امتحان، در نظارت بر امتحان، در نابرابر بودن سطح آموزش در مناطق مختلف و دلایل خیلی بیشتر. درسته در کنکور هم نا عدالتی هایی وجود داره اما نسبت به امتحانات نهایی خیلی بهتره. کنکور همیشه قالب خاصی داره که حتی فقط با تست زنی هم میشه روش مسلط شد. امتحانات نهایی سال های پیش هم غالب خاصی داشتن اما متاسفانه امسال سطحو خیلی بالاتر بردن. کنکور فقط یکباره اما امتحانات نهایی دفعات زیادی داره. این مشکل هم هست که دانش آموز نمیدونه برای کنکور بخونه یا برای امتحان نهایی چون سطح و نوع هر دو متفاوته.همچنین که همه امتحانات استاندارد تستی هستند. این مصوبه مشکلات خیلی بیشتری داره که فعلا همینا به ذهنم رسید. هرچه زودتر برداشته شه بهتره
💬 پاسخ
در انتظار دانشگاه : یعنی هیچکس تو این خراب شده فکر آیندش نیست همه قشر مرفه‌ن ؟ که کسی به فکر کنکور نیست ؟
💬 پاسخ
در انتظار دانشگاه : بازم یه وعده دروغ دیگه از شورای عالی انقلاب فرهنگی ، مثل همون وعده ده بار ترمیم معدل با تقسیم دروس که شد فقط خرداد و اونم یکبار ، افزایش ظرفیت پزشکی ۲۰ درصد که فقط ۴۰۰ نفر روزانه افزایش دادن و هر دفعه یه وعده رو زیرش میزنن یا یه مصوبه استرس زا میزنن که این استرس ها ما رو به بدترین بیماری ها و اختلال های روانی کشونده . بازم کی میخواد از شورای عالی انقلاب وعده های دروغ و استرس حمایت کنه؟
💬 پاسخ
Zahra sharif : من الان ناامیدم امسال به اصرار مشاورم رفتم ترمیم کنکور یه جور بود اگه بد هم میدادی باز امیدی واسه سال بعد داشتی الان هر کسی یه بار میتونه ترمیم کنه ایم دیگه چیه هر چه سریعتر این مصوبه ناقص شورای عالی انقلاب باید لغو بشه
💬 پاسخ
فاطمه سادات حسینی : متاسفانه بعضی حوزه های امتحانات نهایی دوربین ندارد و خود مراقبین هم به دانش آموزان جواب می‌دهند تا آمارسازی کنند و حق دانش آموزی که در حوزه ی دیگر امتحان داده ضایع می‌شود تعداد محل‌های برگزاری امتحان نهایی زیاد است و بازرسی درستی انجام نمی‌شود البته آنهم چه بازرسی که از قبل خبر دارن نا عدالتی در این آزمونها زیاد است و از طرفی دیپلنهای سال گذشته شرایطتشان با دیپلنهای جدید یکی نبوده
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : جدیدا مافیا های کنکور علاوه بر انکار وجود مافیا های کنکور و گردش مالی شون 🤣( مافیا و چیزایی که به کنکور می‌بندن!!! یادتونه؟🤣 می‌بندن!!!!!) تقلب های اندک در امتحانات نهایی رو بهانه ای برای جوسازی علیه مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی کرده اند ما تقلب ها رو در امتحانات نهایی هرچند اندک انکار نمی‌کنیم ولی سطح امنیت سوالات نهایی به مراتب بیشتر کنکور است و همین موضوع باعث کمی عادلانه شدن رقابت ها میشود . سوالات کنکور با توجه به تستی بودن و از همه مهمتر قطع نشدن اینترنت و حجم بالای لو رفتن هیچ گونه اعتباری ندارد همانطور که در سال پیش از ۹۶۰۰ نفر ظرفیت پزشکی ۳۸۰۰ نفر متقلب کشف شد و این یعنی فاجعه قابل توجه اینکه اکثریت این ۳۸۰۰ نفر در آزمون مجدد حتی قادر به پاسخگویی ۲۰ درصدی ( ۲۰ درصد از درصد کسب شده) به سوالات هم نبودند و نمره منفی گرفتند! پس بالا غیرتا تقلب های اندک رو در امتحانات نهایی بهانه نکنید که مضحکه میشید 🤣 راحت بیا بگو کتاب تست عمومی هام رو دست باد کرده دارم سکته میکنم 🤣🤣🤣 یا بگو دیگه به خاطر معدل افتضاحم با خرید کنکور نمیتونم رتبه برتر بشم دارم از سوزش تاول میزنم 🤣. شیادان و ذی النفعان رشوه بگیر آرزوی لغو این مصوبه عادلانه رو به گور خواهند برد 😉 ذره ای شک نکنید به امید حذف کامل کنکور ناسالم ایران
💬 پاسخ
سه باستین در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): مطمئنم تو مرتیکه دلقک حتی یکبار کنکور ندادی یا اگر هم دادی رتبت اندازه شماره ایرانسل یا همراه اول شده و یه عده دلقک تر و بی سواد تر از تو این طرح رو تصویب کردن ، مطمئنا نونی که تو پاچه مالی شورا واسه تو هست ارزششو داره کثافت کاری هاشو لاپوشونی کنی الان باز می‌نویسه(مصوبه عادلانه و ضد مافیا شورا مافیا داره نابود میشه🤣)
💬 پاسخ
سمانه عاشوری در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): خدا ازت نگزره انشالله خیر تو زندگی ات نبینی نمیدونم میفهمی یا خودت زدی به نفهمی از هر کی پول گرفتی از این مصوبه نا عادلانه دفاع کنی جیگرت خون بشه
💬 پاسخ
در انتظار دانشگاه در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): آحه خجسته من اگر پول داشتم چرا باید چند میلیارد خرج دانشگاهی بکنم که کشورای دیگه بجز آلمان اجازه نمیدن بهش ورود کنه ، بعدشم سطح آموزشی متفاوته کسی که باباش مهندسه براش کلی کتاب و کلاس میگیره با منی که خودم رفتم کار کردم برا چهارتا کتاب تست یکسانم چرا آی کیو نداری بعد میخوای وارد دانشگاه بشی بعدم چرا نباید فرصت مجدد جبران نمره بدن شاید طرف مشکلی داشته مگه تو خونه های مردم هستی نظر میدی انگار یارو مجرم و گناهکار که معدلش کم شده؟ الان چهار محال و بختیاری که محرومه پایین ترین معدل ها رو داشتن این عدالته؟ اون همه هزینه برا ترمیم معدل کوری؟ کلاسای ترمیم معدل از کلاسای کنکور گرونترن چون دو نمره ادبیات به کل حذفت میکنه از کنکور انقدر بیست زیاد میشه که با معدل ۱۹ هم نمیتونی بری پزشکی حالا بیا جواب بده
💬 پاسخ
الناز راد : تقلب فت و فراوون شده ... تو حوزه ما طرف تا لحظه اخر ازمون گوشی دستش بود :/ خرید سوالاتم ک بماند :/
💬 پاسخ
هانا حیدری : باز این کیهان اسکل اینجاس
💬 پاسخ
ضد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی : کسانی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی رو دوست دارن آگاه باشید سطح سوالات نهایی سخت تره شده نسبت به سال های گذشته دیگه بشینم شب امتحان جمع میکنم می م بیست میگیرم نیست شما ها فقط کنکور رو می بینید میگید عمومی ها نیست راحت شدیم ولی عمومی حذف نشده از نهایی تأثیر می‌زاره تازه فقط از دوازدهم طرح نمیشه بعضی از درس ها از پایه های دهم و یازدهم هم میاد ابن سخنم بیشتر با کنکوری های ۱۴۰۳ هست که موافقن با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی فریب نخوریم بعضی هاتون هنوز شروع به خواندن برای کنکور نکردید که نگران برگشت عمومی ها هستید هنوز اختصاصی های پایه رو جمع نکردید کمی راستگو باشیم تو اختصاصی ها هم مشکل داریم کنکور با مدرسه فرق می‌کنه اگه شما تو مدرسه میگیری ۱۸ فکر نکن که حتماً تو کنکور درصد هشتاد اینا میزنی بعضی هاتون میگید عمومی به دردم نمیخوره درسته ولی آیا اون اختصاصی به دردت می خوره ؟ قطعاً نه فیزیک چه کاربردی تو زندگیت داره ؟ زمین چطور؟ شیمی؟ و...اینقدر تنبلی خودتان را اینجوری توجیه نکنید به خاطر نیم نمره ممکنه ۳۰۰ تا تراز از دست بدید حتی بیشتر تو اکثر دروس عمومی از دهم یازدهم هم سوال داریم تو نهایی پس دو سال عمومی نخوانیم به سال بخونیم راحت بشیم از دستش اشتباه نکنید.
💬 پاسخ
حامد كمالى در پاسخ به ضد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی: سلام ، دمت گرم . ان شاء الله كه مصوبه شورا لغو بشه و تاثير معدل مثبت بشه و عمومى ها برگرده و عدالت بين همه داوطلبان برقرار بشه . توكل به خدا .
💬 پاسخ
آرش. عزیزی در پاسخ به ضد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی: حاجی یه حرفی میزنیا ینی کسی که میخواد مهندس بشه فیزیک و ریاضی به دردش نمیخوره یا کسی که قراره پزشک بشه زیست و شیمی به دردش نمیخوره!!!!!! اگه اینطوره که کل رشته هارو بردارن مثلا کسی که تاریخ خونده بیاد(قصد توهین به کسی که تاریخ خونده ندارم) بره پزشک بشه البته
💬 پاسخ
ودلل سنسننطن در پاسخ به ضد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی: من حاضرم ۲۰ تا فیزیک و ریاضی بخونم ولی ۱ کتاب عمومی نخونم فیزیک خیلی هم بدرد میخوره تو زندگی عمومی ها یه مشت چرت و پرتن درضمن پایه رو بستم که هیچ ۱۲ رو هم شروع کردم
💬 پاسخ
Mazi zigi : من نمیدونم چه مشکلی داره که اینقدر گیر دادین ! خوبه خودمون میریم سر جلسه اخه ! تونستین تقلب کنین ؟ سوالا لو رفت ؟ نه !
💬 پاسخ
?ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? در پاسخ به Mazi zigi: همین صدای ضجه ی مافیاها و باند های فروش سوالات و متقلب ها رو در آورده دیگه🤣 چون با مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی تقلب خیلی سخت تر شده دارن ضجه میزنن
💬 پاسخ
محمد شهیدی در پاسخ به ?ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).?: بهتر است از خواب زمستانی و غفلت بیدار شوید ، نه تنها تقلبات افزایش یافته بلکه پاسخنامه سوالات توسط مدیر مدرسه به دانش آموز داده شده؟! ( شما که دست به سرچت خوبه ، سرچ کن تقلب در مدارس دخترانه کرج ) _ هزار تا دلیل ناعادلانه بودن طرح شورا در این پویش آورده شده اما بدون هیچ مطالعه ای و تفکری فقط دلخوش به حذف عمومی ها هستید. اگر این مصوبه عادلانه و خوب بود سال 94 و 98 لغو نمیشد.
💬 پاسخ
فاطمه رضایی در پاسخ به ?ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).?: تو همه جا هستی ؟؟؟! واقعا برام سواله کی جیبتو پر پول کرده تو همه سایتا اومده از مصوبه ناعادلانه شورا دفاع میکنی بهت بگم این کارا خوبیت نداره میدونی سر این مصوبه چقدر روحیمون داغون شد خدا نگذره از باعث بانیانش
💬 پاسخ
محمد شهیدی : دو حالت و دو باگ برای ترازبندی سوابق؛ سنجش ‌بی‌چاره! یک فرض کنیم سنجش کاری کند که تراز ۲۰ سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱، تراز برابری بدهد، لازم به توضیح نیست که در این حالت در حق یکی از این گروه‌ها اجحاف خواهد شد و گروهی که در آزمون سخت‌تری شرکت کرده و مستحق تراز بالاتری است، حقش تضییع خواهد شد. دو فرض کنید سنجش کاری کند که امتحان سخت‌تر تراز بالاتری بدهد، در این صورت افرادی که در امتحان ساده‌تر نمرهٔ بیست کسب کرده‌اند باید دقیقا چه می‌کردند تا ترازشان بالاتر شود؟ نمرهٔ ۲۱ کسب می‌کردند؟
💬 پاسخ
محمد شهیدی : دو حالت و دو باگ برای ترازبندی سوابق؛ سنجش ‌بی‌چاره! 👈حالت 1️⃣ فرض کنیم سنجش کاری کند که تراز ۲۰ سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱، تراز برابری بدهد، لازم به توضیح نیست که در این حالت در حق یکی از این گروه‌ها اجحاف خواهد شد و گروهی که در آزمون سخت‌تری شرکت کرده و مستحق تراز بالاتری است، حقش تضییع خواهد شد. 👈اما اکنون در حالت 2️⃣ فرض کنید سنجش کاری کند که امتحان سخت‌تر تراز بالاتری بدهد، در این صورت افرادی که در امتحان ساده‌تر نمرهٔ بیست کسب کرده‌اند باید دقیقا چه می‌کردند تا ترازشان بالاتر شود؟ نمرهٔ ۲۱ کسب می‌کردند؟.
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به محمد شهیدی: چیزی به اسم هم ترازی به گوشتون نخورده؟ واقعا نمی‌فهمم چرا فکر میکنید عقل کل تشریف دارید. کلی کارشناس که از نخبگان کشور هستند پشت این مصوبه نشسته اند شما نمی‌خواد نگران وجود باگ باشید
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور (کیهان).? در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): آره همون احمقای عین تو نشستن پشت این مصوبه که معلوم نیست چه غلطی دارن میکنن
💬 پاسخ
محمد شهیدی : دو حالت و دو باگ برای ترازبندی سوابق؛ سنجش ‌بی‌چاره! 👈حالت 1️⃣ فرض کنیم سنجش کاری کند که تراز ۲۰ سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱، تراز برابری بدهد، لازم به توضیح نیست که در این حالت در حق یکی از این گروه‌ها اجحاف خواهد شد و گروهی که در آزمون سخت‌تری شرکت کرده و مستحق تراز بالاتری است، حقش تضییع خواهد شد. 👈اما اکنون در حالت 2️⃣ فرض کنید سنجش کاری کند که امتحان سخت‌تر تراز بالاتری بدهد، در این صورت افرادی که در امتحان ساده‌تر نمرهٔ بیست کسب کرده‌اند باید دقیقا چه می‌کردند تا ترازشان بالاتر شود؟ نمرهٔ ۲۱ کسب می‌کردند؟
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) : آرزوی لغو مصوبه عادلانه شورای عالی انقلاب فرهنگی رو به گور خواهید برد 😉 ذره ای شک نکنید
💬 پاسخ
محمد شهیدی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): قیافه ات بعد نتایج کنکور دیدنیست
💬 پاسخ
حامد كمالى در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ): من واقعا نمى دونم براى چى تو همه جا هستى اگر واقعا كنكورى هستى بشين اين يك ماه آخر تا كنكور كه بر اساس مصوبه شورا هستش بخون . به جاى اينكه دائم همه جا پيام بنويسى . آفرين برو درست رو بخون . 😎😎
💬 پاسخ
?ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ).? در پاسخ به حامد كمالى: این مصوبه عادلانه شورای عالی انقلاب فرهنگی سالیان سال اجرا خواهد شد
💬 پاسخ
محمد شهیدی در پاسخ به حامد كمالى: حق دادنی نیست ، گرفتنیست
💬 پاسخ
در انتظار دانشگاه : چرا هیچکی نمیاد حمایت کنه یعنی کل دانش آموزای ما نمره ۲۰ نهایی گرفتن؟
💬 پاسخ
محمد شهیدی در پاسخ به در انتظار دانشگاه: چون کارزار های و پویش های مخالفت با تاثیر قطعی زیاد شده و دلیل دیگه اینکه اکثر دانش آموزان الان درگیر امتحانات نهایی هستند و دیگه امیدی به حذف این طرح ندارند
💬 پاسخ
مخالف تاثیر قطعی معدل : لطفا کنکور را به حالت قبل از ۴۰۲ برگردانید در این وضعیت هییییچ عدالتی وجود نداره در امتحان نهایی تقلب میشه چطور انگیزه مون رو برای ادامه دادن حفظ کنیم وقتی میبینم تقلب میشه، سوالا سخته ناامید میشیم لطفا این تغییرات را لغو کنید .خواهشا
💬 پاسخ
محمد شهیدی : دوستانی که میتوانند حمایت مالی انجام بدن از این کار دریغ نکنند
💬 پاسخ
محمد شهیدی : لطفا این کارزار رو همه جا نشر بدید....
💬 پاسخ
ضد مصوبه ننگین شورا : طرح تاثیر قطعی معدل شورای انقلاب فرهنگی دارای ایرادات بسیار جدی هست و بی عدالتی را در کنکور و ورود به آموزش عالی بسیار بیشتر میکند این طرح باعث دو برابر شدن نگرانی و استرس و هزینه های دانش آموزان و خانواده های آنها شده است لذا از نماینده های محترم مجلس و مسئولین زیربط تقاضا داریم کنکور را به روال قبل برگردانند و تاثیر معدل را نیز مثبت کنند برگزاری کنکور به روال قبل بسیار عادلانه تر است.
💬 پاسخ
محمد شهیدی : دوستانی که میتونند حمایت مالی انجام بدن حتی 10 هزار تومن دریغ نکنید وگرنه به شهریور ماه برسه فایده ای نداره
💬 پاسخ
محمد شهیدی : هر ساله نیمی از داوطلبان کنکور سراسری را فارغ‌التحصیلان تشکیل می‌دهند؛ درحالی‌که در زمان تحصیل از تأثیر معدل امتحانات نهایی‌شان در کنکور سراسری و ورود به دانشگاه اطلاعی نداشته‌اند و به هر دلیل ممکن است موفق به کسب معدل بالا نشده باشند، به این خاطر مجبور خواهند شد در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنند و از این جهت، فشار مالی مضاعفی بر آن‌ها وارد خواهد شد. از سویی بعضی نیز فارغ‌التحصیل نظام قدیم آموزشی هستند و برای شرکت در امتحانات ترمیم معدل، باید مجدد کتاب‌های درسی نظام جدید را خریداری و مطالعه کنند‌ (باید توجه کرد که برخلاف کنکور، امتحانات نهایی وابستگی زیادی به کتاب درسی داشته و از متن کتب درسی طراحی می‌شود) درحالی‌که دسترسی به کلاس‌های درس نظام جدید نداشته‌اند و این خلاف عدالت آموزشی است. در این میان، داوطلبانی که دیپلم خود را قبل از سال ۱۳۸۴ کسب کرده‌اند و امتحانات اخذ دیپلم آن‌ها کشوری نبوده است فاقد سابقه تحصیلی هستند و در کمال تعجب هیچ تمهیداتی در این قانون برای این گروه از داوطلبان درنظر گرفته نشده است.
💬 پاسخ
محمد شهیدی : تمامی امضاءکنندگان درخواست لغو طرح تاثیر قطعی معدل در کنکور 1403 و کنکورهای بعدی را تا فراهم شدن زیرساخت‌های لازم دارا هستیم.
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان ) در پاسخ به محمد شهیدی: هدف اکثر کارزارها 🤣گرفتن پول 💸💰
💬 پاسخ
محمد شهیدی : غربالگری بسیار ضعیف امتحانات نهایی: با توجه به تعداد بسیار بالای معدل‌های بالای ۱۹ و حتی معدل ۲۰، امتحانات نهایی قابلیت غربال‌گری صحیحی برای سنجش داوطلبین نخواهد داشت. سخت شدن امتحانات در حد کنکور هم باعث ایجاد فضای «چند کنکوره» برای داوطلبین و مردودی بالای مدارس متوسطه خواهد شد فلذا امتحان با سطح آسان امکان غربال گیری ندارد. امتحان با سطح سخت هم چالش‌های مذکور و چالش‌های دیگری از جمله افزایش تراکنش مافیاهای کنکور برای فروش انواع کتاب و تشکیل انواع کلاس برای گرفتن نمره بالا خواهد داشت.
💬 پاسخ
محمد شهیدی : تقلب در امتحانات نهایی: با توجه به اینکه تعداد امتحانات بالا و برگزار شدن امتحانات در ۳ دوره «خرداد»، «دی» و «شهریور» و امکانات و روش‌های تقلب بسیار گسترده شده است، قطعاً حق دانش آموزان زیادی که با تلاش خود نمرات خوب و عالی کسب کرده‌اند ضایع خواهد شد. به‌علاوه از کنکور ۹۸ که نظام آموزشی ۳ ۳ ۶ برقرار است، چند دوره امتحانات نهایی با سطح‌های مختلف و تقلب‌ برگزار شده که ثبت شدن و اعمال اثر این نمرات امکان ضایع شدن حق بچه‌ها را در صورت سخت شدن امتحانات در سال‌های آینده فراهم خواهد کرد.
💬 پاسخ
محمد شهیدی : برای دوستان کنکوری تون بفرستید باتشکر
💬 پاسخ
محمد شهیدی : لطفا این کارزار رو همه جا نشر بدید
💬 پاسخ

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: