⚠️ زمان این کارزار به پایان رسیده است. می‌توانید کارزارهای زیر را حمایت و امضا کنید:

◻️ درخواست پیگیری مشکلات مربوط به قریب به ۴۰۰۰ نفر از اعضا و سهامداران تعاونی مسکن خزر سبز گلسار گیلان
◻️ درخواست تعریض جاده چرام - بلدان - شیخ حسین - موگرم - دوکوهک - کورسا
◻️ درخواست تعطیلی پنجشنبه‌ها برای کارکنان بانک

مخالفت با طرح تاثیر قطعی معدل در کنکور

#لغو_تاثیر_قطعی_معدل

مخالفت با طرح تاثیر قطعی معدل در کنکور

بسم الله الرحمان الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
جناب آقای محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای عبدالرسول پورعباس
ریاست محترم سازمان سنجش آموزش کشور

با سلام
همانطور که مستحضرید «سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان دوره متوسطه)» در جلسه ۸۴۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح و تصویب و توسط رئیس‌جمهور اجرایی شده است. طرح جدید کنکور دارای ایرادات جدی بوده و در صورت عدم لغو یا تصحیح، اثرات بسیار زیانباری بر آموزش کشور خواهد داشت.
در ادامه برخی از چالش‌های پیش روی تأثیر قطعی معیار سابقه تحصیلی در کنکور ذکر شده است:

۱. پایین بودن قدرت تفکیک امتحانات نهایی:
با توجه به بالا بودن تعداد معدل ۲۰، معیار سابقه تحصیلی مبتنی بر آزمون نهایی در یک سال معیار خوبی برای رشته‌های پرطرفدار محسوب نمی‌شود. معیار سابقه تحصیلی درصورتیکه بر اساس سه دوره آزمون نهایی باشد، معیار معتبرتری محسوب می‌شود؛ یعنی در نهایت این نتایج کنکور است که می‌تواند میان دانش‌آموزان تراز اول کشور تفکیک ایجاد کند و دخالت دادن معدل درنتایج آزمون سراسری فقط مخل تأثیرگذاری شفاف و عادلانه نتیجه کنکور در رتبه‌بندی داوطلبان است.
درحالیکه طبق این مصوبه قرار است معدل امتحانات نهایی صرفاً پایه دوازدهم ۶۰ درصد نمره کل داوطلب را تشکیل دهد و آزمون اختصاصی که از سه پایه مقطع متوسطه دوم برگزار می‌شود تنها ۴۰ درصد سهم خواهد داشت. همچنین دروس عمومی پایه دهم و یازدهم نیز مورد پرسش قرار نخواهند گرفت.
وجود دانش‌آموزان با معدل‌های پایین که کنکور را فرصت جبران برای خود می‌بینند
باید توجه داشت که نتایج آزمون سراسری در رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ تفاوت‌های بسیار ظریفی با هم دارد که در صورت تأثیر قطعی معدل نهایی، در عمل آنچه میان این چندهزار نفر داوطلب برتر تفاوت ایجاد می‌کند همین معدل است. همین نکته‌ حساس و فنی است که در جمعیت میلیونی داوطلبان، به چشم افراد غیرکارشناس نمی‌آید اما در عمل زمینه‌ساز ناامیدی‌ها و خسارت‌های جبران‌ناپذیر در میان داوطلبان کوشا و واقعی ورود به مراکز عالی آموزشی شده است.
امتحانات نهایی به شکل موجود از نوع حد نصابی و برای سنجش پیشرفت تحصیلی است. نوع پرسش‌ها در این امتحانات نمی‌تواند به گونه‌ای باشد که چندهزار نفر اول شرکت‌کننده در کل جامعه دانش‌آموزی کشور را از هم تفکیک کند؛ زیرا در این صورت سطح دشواری سوالات به سمتی خواهد رفت که با مردودی‌های گسترده روبه‌رو خواهیم شد و ارتقای پایه تحصیلی در دوره دبیرستان مختل می‌شود. در صورت اجرای چنین طرحی، سوالات امتحانات نهایی با هدف افزایش سرعت و دقت تصحیح اوراق، به سوی پرسش‌هایی غیرتحلیلی با جواب کوتاه متمایل می‌شود که برخلاف اهداف اصلی آموزش و سنجش در دوره متوسطه است.
همچنین نباید فراموش کرد که هر سال جمعیت داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها متشکل از فارغ‌التحصیلان سال‌های گوناگون است؛ برخلاف کنکور سراسری که تمامی این فارغ‌التحصیلان را با سؤالاتی یکسان مورد سنجش قرار می‌دهد، سؤالات امتحانات نهایی در سال‌های مختلف متفاوت است؛ بدیهی است که ملاک قرار دادن نمرات امتحانات نهایی با درجات دشواری متفاوت در سنجش داوطلبان یک سال، امری به دور از منطق و عدالت است.
۲. با تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور، نمره‌گرایی در سیستم آموزشی از قبل از کنکور شروع می‌شود و تبعات خاص روانی بر دانش‌آموزان خواهد داشت. همچنین حق دانش‌آموزان با معدل‌های پایین که کنکور را فرصت جبران برای خود می‌بینند تضییع می‌شود.
۳. شیوه‌های بسیار نوینی برای تقلب به وجود آمده که مسئولان از آن غافلند .گستره زمانی و مکانی برگزاری امتحانات نهایی چندده برابر آزمون سراسری بوده و جلوگیری از بروز تقلبات و تخلفات در سه مرحله پیش از آزمون، حین آزمون و پس از آزمون غیرممکن است. با توجه به اینکه تعداد حوزه‌ها بالاست و آزمون‌ها به طور متمرکز در یک حوزه برگزار نمی‌شود و برگزاری امتحانات در طول یک ماه صورت می‌گیرد، تأمین امنیت برگزاری امتحانات در مقایسه با کنکور که در چهار ساعت برگزار می‌شود، سخت‌تر است.
۴. افزایش اهمیت امتحانات نهایی در نتایج کنکور باعث گسترده‌تر شدن بازار سودجویان عرصه کنکور و ورود گسترده‌شان به پایه‌های پایین‌تر به بهانه امتحانات نهایی خواهد شد و این بازار نه تنها برچیده نمی‌شود، بلکه چند برابر می‌شود و به دنبال آن، اضطراب و استرس کنکور نیز گسترده‌تر خواهد شد.
با قطعی شدن تأثیر معدل بر نتیجه کنکور، مافیای جدیدی برای ترمیم معدل و کلاس‌های خصوصی شکل می‌گیرد و به غیر از کتب تست، میلیون‌ها جلد کتاب آموزشی دیگر برای امتحانات نهایی وارد بازار می‌شود. در صورت قطعی شدن تأثیر معدل، می توان با پول، نمره خرید و هر دانش‌آموزی که به مدارس غیرانتفاعی برود، در کنکور هم رتبه بهتری را کسب می‌کند. به عبارت دیگر، با تاثیر قطعی معدل در کنکور باید فاتحه عدالت آموزشی را خواند.
۵. هر ساله نیمی از داوطلبان کنکور سراسری را فارغ‌التحصیلان تشکیل می‌دهند؛ درحالیکه در زمان تحصیل از تأثیر معدل امتحانات نهاییشان در کنکور سراسری و ورود به دانشگاه اطلاعی نداشته‌اند و به هر دلیل ممکن است موفق به کسب معدل بالا نشده باشند، به این خاطر مجبور خواهند شد در امتحانات ترمیم معدل شرکت کنند و از این جهت، فشار مالی مضاعفی بر آن‌ها وارد خواهد شد.
از سویی بعضی نیز فارغ‌التحصیل نظام قدیم آموزشی هستند و برای شرکت در امتحانات ترمیم معدل، باید مجدد کتاب‌های درسی نظام جدید را خریداری و مطالعه کنند‌ (باید توجه کرد که برخلاف کنکور، امتحانات نهایی وابستگی زیادی به کتاب درسی داشته و از متن کتب درسی طراحی می‌شود) درحالیکه دسترسی به کلاس‌های درس نظام جدید نداشته‌اند و این خلاف عدالت آموزشی است.
در این میان، داوطلبانی که دیپلم خود را قبل از سال ۱۳۸۴ کسب کرده‌اند و امتحانات اخذ دیپلم آن‌ها کشوری نبوده است فاقد سابقه تحصیلی هستند و در کمال تعجب هیچ تمهیداتی در این قانون برای این گروه از داوطلبان در نظر گرفته نشده است.
۶. فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموزانی که قصد شرکت در گروه آزمایشی متفاوت از دیپلم خود را دارند (مانند داوطلبان دارای دیپلم ریاضی که قصد شرکت در کنکور تجربی را دارند) نمی‌توانند از حق سوابق تحصیلی متفاوت خود استفاده کنند.
۷. عزیزانی که دارای دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانی بوده و قصد شرکت در کنکور سراسری را داشته باشند نیز در طرح مذکور فراموش شده‌اند.

با توجه به مسائل ذکرشده ما، امضاکنندگان زیر، از تقاضای لغو طرح جدید را مبنی بر تأثیر قطعی معدل در کنکور ۱۴۰۲ داریم و خواهشمندیم در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

و من الله التوفیق

این کارزار موفق شد!

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تأثیرگذاری و موفقیت این کارزار اینجا را کلیک کنید.

حمایت از وبسایت کارزار

امضاکنندگان: 57931 نفر

  • علی پارساپور شاهرود

  • محمد علیخانی اصفهان

  • شهریار رشتیانی کرمانشاه

  • سحر رحمت آبادی کنگاور

  • پروین منوچهری مشهد

  • رامبد سطوتی کرج

  • فاطمه عتاب امیدیه

  • پریا آرین مراغه

  • نازنین تقوی خرم آباد

  • پری فرهادی اصفهان

  • سپهر ویسی جوانرود

  • بهنام بشارده بوشهر

  • عفت محمدجانی مشهد

  • سمانه رهروان بندرعباس

  • اعظم صفرپور مشهد

  • بهرام اکبرزاده گنبد

  • محمد رحیمی تبریز

  • لعیا معیری تهران

  • علی صف شکن فیروزآباد

  • امیر صمیمی کرمانشاه

  • فرزانه جعفری گرگان

  • نجمه عوض زاده گچساران

  • Ehsan gh Tabriz

  • سپیده راد اهواز

  • سیده لیلی طباطبایی همت آبادی یزد

  • احمدرضا ارمندئی هشتگرد

  • حمیدرضا محمدی نیا شیراز

  • Peyman alz One

  • امیرحسن کیانی کرج

  • شیوا تکمیل تهران

بحث و گفتگو

رضا میری : مخالفین محترم مصوبه ی ظالمانه ی شورای عالی انقلاب فرهنگی از شما در خواست دارم برای جلو گیری از نابودی آینده ی همه ی فرزندان ایران کارزار در خواست از دیوان عدالت اداری جهت ابطال مصوبه ی شورای عالی انقلاب فرهنگی را به شماره ی کد ۸۶۹۷۶ امضا فرمایید.
💬 پاسخ
امین عالی نژاد : https://www.karzar.net/89995 از کارزارتان حمایت کردیم. از این کارزار لطفا حمایت کنید.
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : دیدین سربازی هم رفت برای اصلاح خب بفهمیم دیگه کنکور و سربازی الان ایران رو کرده بدتر از افغانستان درک کنید الان مسولان به این درک خداراشکر رسیدن شما هم برسی و اعتراض الکی نکنید و کمک مافیا نکنید عالیه
💬 پاسخ
رضا میری در پاسخ به محمدرضا فروتن: مبارزه هنوز تمام نشده است . ادامه دارد.
💬 پاسخ
رضا میری در پاسخ به محمدرضا فروتن: مسوولان درباره ی سربازی به درکی نرسیدند و نخواهند رسید .روزی متوجه می شوند که چه راه اشتباهی را ادامه دادند که اون روز دیگه خیلی دیر هست. راهی که رضا خان دیکتاتور (قلدر) در سال ۱۳۰۴ هجری شمسی بنیان نهاد و کم کم داره میشه ۱۰۰ سال که این قانون مسخره در کشور ما وجود دارد و هیچ فایده ای هم برای آینده ی ما ندارد .
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور : این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی واقعا عادلانه است به شرطی که محدودیت های ترمیم معدل برداشته بشه اگر ترمیم معدل فقط یکبار باشه کاملا ناعادلانه و حتی میشه گفت ظالمانه است. خلف وعده شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دفعات ترمیم معدل به هیچ وجه قابل توجیه نیست و شرم آوره (همانطور که قبلاً هم گفتم)محدودیت های ترمیم باید کاملا برداشته بشه( چه از نظر تعداد(۱۰بار` نه یکبار) و چه از نظر نوع داوطلبان) حتی سرباز هاهم باید بتونن در ترمیم معدل شرکت کنند. سرپیچی آموزش و پرورش و سکوت شورای عالی انقلاب فرهنگی در این خصوص به هیچ عنوان قابل دفاع نیست. از شورای عالی انقلاب فرهنگی حل این مشکل رو خواستاریم.
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: اگه ۵ بار بشه هم حداقل خوب .کسی که بخواد سال ۴۰۴ کنکور بده که هم تاثیر ۱۱ حساب میشه هم ۱۲ .و فرصت فقط خرداد هست چطور تو اون یه ماه هم ۱۲ ترمیم کنه هم ۱۱ ایا میشه .و اینکه فرصت ترمیم اگه دی باشه و خرداد هم خوب میشه
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: ۱ بار واقعا ظلم اونم فقط خرداد .این خودش یه استرس بزرگ .حتی اگه شاگرد اولم باشی😔😔 .
💬 پاسخ
ضد مافیای کنکور : مافیا های کنکور ترسیدن بیانیه میدن حذف کنکور اشتباهه🤣🤣🤣🤣. لابد حذف کنکور ضد خدا و پیغمبره نه؟؟؟
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به ضد مافیای کنکور: دهنتو ببند من خودم سه ملیون کتاب امتحان نهایی خریدم پول ترمیم هم باید بدم .تازه من یه نفرم مافیای معدل این وسط چه پولی به جیب میزنه .گذشته از بحث مالی دانش آموز با درصد ۲۰ شیمی ۱۰ ریاضی .و.... امسال رفته پزشکی نشسته اینو کجای دلمون بزاریم .با این طرح باید فاتحه سواد و علم خوند .لابد میخوای بگی امتحان نهایی فقط با خوندن کتاب میشه ۲۰ گرفت نه جانم همون طور که کسایی بودن کنکور فقط با خوندن کتاب پزشک شدن و درصدشون به ده درصد هم نمیرسه کسایی هم هستن که امتحان نهایی فقط با کتاب بیست میشن ولی درصدشون به ده هم نمیرسه .بازم ما باید وابسته به موسسات بشیم .لابد این همه تبلیغ برا نهایی کار منه .هر چند شما اجیر شده ای و توضیح برات فایده نداره چون خودت زدی به خواب.
💬 پاسخ
مسعود علی زاده : لطفا کازار https://www.karzar.net/86976 را جهت آینده وطنمان امضا کنید در جهت ابطال مصوبه کنکوری توسط دیوان عدالت اداری
💬 پاسخ
مسعود علی زاده : لطفا کازار https://www.karzar.net/86976 را جهت آینده وطنمان امضا کنید
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : زمان حذف کنکور مشخص شد. عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: تا ۵ سال آینده کنکور حذف می شود
💬 پاسخ
ضد مصوبه ننگین شورا در پاسخ به محمدرضا فروتن: ۲۵ ساله که میگن میخواد حذف شه ، اگر حذف شه که نون مافیای کنکور و اون ضد مافیا و تو آجر میشه که😁😁
💬 پاسخ
ابوالفضل سلیمی : این کارزار موفق نشده چون‌شورای نگهبان تاییدش نکرده پس چرا نوشتید موفق شده ؟
💬 پاسخ
سپیدار بلند : دانشجو شدن خیلی حس قشنگیه ، به شهر جدید سفر می کنی و توی خوابگاه کلی دوست جدید پیدا می کنی و تا ۴ سال کلی خاطره برای خودت می سازی اما متاسفانه امسال به دلایل نامعلومی بیشتر داوطلبان کنکور مردود شدند حتی رتبه های ۳ و ۴ رقمی ، من هم جزو مردودی ها بودم با اینکه رتبه من زیر ده هزار منطقه بود! 😔 برای حمایت از ما خواهشمندیم که این کارزار را امضا کنید:https://www.karzar.net/88233
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور در پاسخ به سپیدار بلند: دلایلش کاملا هم معلومه انتخاب رشته های بیش از حد خوش بینانه‌ و غیر اصولی
💬 پاسخ
میم فتحی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: شما از کجا می دونی ایشون و دیگر داوطلبان انتخاب رشته غیر اصولی کردند کاسه داغ تر از آش؟!
💬 پاسخ
سپیدار بلند در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: شما ضد مافیا نیستی خود مافیا هستی!! چرا من و سایر داوطلبان را ندیده و نشناخته قضاوت می کنی؟ از کجا می دونی انتخاب رشته ما اشتباه بوده؟! یا دوازدهمی هستی یا اصلا نمی دونی کنکور چیه بچه جون
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به سپیدار بلند: عزیزدل ایشون یکی از آدمای شورا .دقیقا همیشه عین خودشون حرف میزنه طلبکارانه غیر اصولی و بی ربط
💬 پاسخ
سپیدار بلند : کارزار درخواست رسیدگی به مردودی های کنکور را امضا کنید. سپاس
💬 پاسخ
شیرین فتحی : واقعا شورش رو درآوردید چرا تکلیف مشخص نمی‌کنید بخدا از استرس نابود شدیم کجای کار شما کاهش فشار برروی دانش آموزان هست خواستار برگزار عدالت هستیم لغو تاثیر قطعی معدل (نسبت به تراز گیری و رتبه دادن) میشه تشخیص داد چه افتضاحی شده. حداقل که اولویت اصلی لغو مصوبه ناعادلانه شورا میباشدو برای کنکور 1403 هم باید برگزار بشه حتما باید به 1403 برسه ولی یک درصد نشد باید #افزایش فرصت ترمیم معدل انجام شود. 🙂🙂🙂
💬 پاسخ
ضد مصوبه ننگین شورا : خب نتیجه کنکور اومد ، موافقای تاثیر قطعی معدل عزیز ، بگید کنکور رو چیکار کردید؟؟😭😭😁😁😁 الآن دارین به ضد مافیا و فروتن فحش میدید یا نه؟؟😁🤣🤣🤣🤣 سال بعد بدتر میشه ها!😁 باید از الآن تلاش کنید برای ۱۴۰۴ لغو بشه
💬 پاسخ
ضد مصوبه ننگین شورا : ناامید نشید ، بیایید از الآن دوباره شروع کنیم و به نماینده ها پیام بدیم یا حضوری بریم پیششون و ازشون بخوایم تاثیر قطعی معدل رو برای ۱۴۰۴ لغو کنن ، رئیس دیده بان عدالت و شفافیت هم از نماینده های مجلس خواسته بر لغو مصوبه تاثیر قطعی معدل پافشاری کنن ، وقتی ما بر لغو تاثیر قطعی پافشاری کنیم نماینده ها هم جرات پیدا میکنن و مجبور میشن خواسته مون رو پیش ببرن👍👍👍🫡🫡🫡
💬 پاسخ
ناصر سعیدی : سلام عزیزان.حس مسئولیت اجتماعی و وظیفه شناسی بزرگترین فضیلت برای یک شهروند است.بعضی از مسائل از جنبه محلی خارج هستن و جنبه ملی و فراملی دارند مثل مسائل زیست محیطی که با جان انسان ها و سایر موجوات سر و کار دارند.چنین مسائلی در سطح کلان تاثیر گذار هستند پس نگوییم فلان مساله به فلان شهر مربوط هست و به من چه!همه مسئول باشیم و مشارکت کنیم.آلودگی با سرب بلای جان مردم شده لینک زیر با موضوع سرب و سرطان مطالعه کنید و ضمن امضا، نشر دهید. https://www.karzar.net/86021
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : حالا میخوان بفرستنش مجمع تشخیص مصلحت نظام ولی شما ببندید چه کسانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند اگه مثل مجلس رو تایید کردند دیگه باید یقین پیدا کرد که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مافیا سوز بوده که البته لازم احتمالش کمه ولی خب مجمع هم مثل مجلس خودش مافیایی های داره
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور و ذی النفعان در پاسخ به محمدرضا فروتن: مافیا های کنکور و رشوه بگیراش هیچ غلطی نمی توانند کنند یقین بدانید 💪😉
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : سال ۱۴۰۴ من میگم ۹۰ درصد بازم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا میشه مگر اینکه خود شورای عالی انقلاب فرهنگی بخواهد تغییری بده یا کاری کنه که بعیده
💬 پاسخ
Key han در پاسخ به محمدرضا فروتن: ذره ای شک نکنید که این مصوبه عادلانه شورا سالیان سال اجرا خواهد شد 💪💪💪 و به هیچ عنوان به هوچی گری مافیاهای کنکور و رشوه بگیراش علیه این مصوبه عادلانه توجه نخواهد شد.
💬 پاسخ
ضد مصوبه ننگین شورا : واقعا متاسفم که چه کسایی برای آینده دانش آموزا و کنکوری ها تصمیم میگیرند😔😒 اون آخوند رئیس شورای انقلاب فرهنگی و جنتی ۱ میلیون ساله که حتی تا کلاس پنجم ابتدایی هم تحصیل نکرده اند😁😁 حالا اینا برای ما هار شده اند😒🤮🤮
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور در پاسخ به ضد مصوبه ننگین شورا: چیه خیلی ناراحت شدید؟ کتاب تست های عمومی ارباباتون رو دستتون باد کرده؟ 🤣🥴 اوووخی. به امید خدا به زودی برای تخصصی ها هم همین اتفاق میفته اون موقع صدای ضجه هاتون بلند تر هم میشه 🤣
💬 پاسخ
Key han : ثبت لطفا🌷یک سوال داشتم طرح مجلس مگه چی بود که همه مافیا های کنکور و مشاور ها خوشحال شدن؟ تاثیر قطعی که حذف نشده بود و فقط سه سال به تعویق افتاده بود تنها تفاوت این بود که فقط عمومی ها رو میخواستن به کنکور برگردونن. دیدید گفتم تمام درد این مافیا های کنکور و شاسی بلند بگیرا بازگشت عمومی ها به کنکور و فروش کتب تست عمومیه و فقط الکی فاز حمایت از مناطق محروم میگیرن زهی خیال باطل به زودی تخصصی ها هم از کنکور حذف میکنیم . حذف_کامل_کنکور_ناسالم. ثبت لطفا🌷
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به Key han: هی یارو یواش تر برو حرف مفتم کمتر بزن همه میدونن این وسط کی خوشحال شد و کی ناراحت بر همه هم عیان وجای هیچ کتمانی نیست در ضمن جلو زبون نفهمایی مثل ش..... باید اول به تعویق بیفته بعد لغو بشه . کنکور نا سالم عجججبببببب ببخشید ها میشه بگید امتحان نهایی های فاسدی که برگزار شد کدومشون سالم بود با چه زیر ساختی با چه تغییری در روند برگزاری امتحان های نهایی رو به رو بودیم هیچی هیچی میفهمی .کنکور بد هست و طرح شورا بدترین .واقعا که فقط یه ابلهه میتونه سرش به سنگ بخوره و بعدم دوباره تکرار اشتباه کنه نتایج کنکور ۴۰۲ کمتون نبود بابا شما دیگه چه روییی دارین عجبااااااااااا
💬 پاسخ
س. م در پاسخ به Key han: احمق طرح مجلس تا سه سال مثبت بود و گفتند که سوابق تحصیلی ناقص نباشه تاثیر قطعی بشه برای کسانی که امسال دهم هستند و بدانند که معدلشان تاثیر قطعی در کنکور دارد در واقع اطلاع رسانی از سال دهم.
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن در پاسخ به Key han: احسنت عالی همینه کنکور رو سربازی باید حذف بشن و همه باید برن دانشگاه یا سرکار دیگه راه های فرعی مسخره نباشه
💬 پاسخ
محمدرضا لیاقت در پاسخ به Key han: شما بیجا کردی که مافیا مشاورا خوشحال بودن! اتفاقا همون مشاورایی که شما میگی بودن که به مخاطباشون میگفتن گزینه 2 (موافق مصوبه شورا) رو پیامک کنین اینترنت هدیه بگیرین!! دوره این دروغ پردازیا گذشته دوست عزیز
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور : ثبت لطفا🌷یک سوال داشتم طرح مجلس مگه چی بود که همه مافیا های کنکور و مشاور ها خوشحال شدن؟ تاثیر قطعی که حذف نشده بود و فقط سه سال به تعویق افتاده بود تنها تفاوت این بود که فقط عمومی ها رو میخواستن به کنکور برگردونن. دیدید گفتم تمام درد این مافیا های کنکور و شاسی بلند بگیرا بازگشت عمومی ها به کنکور و فروش کتب تست عمومیه؟ زهی خیال باطل به زودی تخصصی ها هم از کنکور حذف میکنیم . باشد که به درک واصل شوند#حذف_کامل_کنکور_ناسالم. ثبت لطفا🌷
💬 پاسخ
مخالف مصوبه دولت : لطفااااااااا پیگیری کنین تورو امام حسین پیگیری کنه صدا و سیما نذارین بی عدالتی بشه هزاران پشت کنکوری چشم امیدشون ب شماست اگه نا عدالتی کنین مردمدبیشتر معترض میشن لطفا یا تاثیر معدلو کم کنین یا بذارین حداقل یبار دیگه ترمیم بزنیم منی که سر جلسات ترمیم کرونا واسترس داشتم باید چکارکنم ارزوهامو بذارم کنارو خودکشی کنم؟ میخوان نوجوونا خودشو بکشن؟ بدادمون برسین از بس گریه کردم دیگه دیگه نا ندارم بذارین ب ارزوهامون برسیم تورو قران
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور : من جای نادری بودم حداقل یک لیتر اسید یا دو تا قرص برنج رو می‌خوردم🤣🤣🤣 با این اطمینانی که حرف میزد تازه مجازات هم تعیین کرده بود طفلی 🤣 جوون تو بیا مجازات کن ما رو 🤣🤣😂😂💪 #سنگ_پای_قزوین
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: ببین تو این جریان درست عدالت برنده نبود و قدرت حرف اول و آخر و زد هرچند به زور هر چند ظالمانه .ولی حامی عدالت همیشه سربلنده چون پشتت به خدا گرم خدایی که حمایتش یه تنه به کل دنیا می ارزه کنکور هم مرحله کوچیکی از زندگی و میگذره هیچ پزشکی هیچ رتبه برتری هیچ مقامی تو این دنیا ذره ای نمی ارزه به شرافت و انسایت .ما خوشحالیم خیلیی هم خوشحالیم چون برا حق جنگیدیم برا عدالت جنگیدیم .ولی شما جیره خور ها هیچ وقت طمع لذت نمیچشین چون خودتون هم ته دلتون مطمعنین در حق خیلی ها بد کردید .گذر زمان خیلی چیزها و ثابت میکنه انشاالله
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور در پاسخ به مهسا رادی: چرند نگید حقیر های شیاد. اول باید به تعویق بیفته بعد حذف بشه؟🤣🤣🤣 بعد سه سال که میشه ۶۰ درصد که 🤣قضاوت با مخاطبان. تمام درد شما سگ نوچه ها و مافیا های کنکور و نماینده های رشوه بگیر بازگشت عمومی ها بود و تمام.
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور : صمیمانه تسلیت میگم به همه سگ نوچه های مافیای کنکور 😂😂🤣🤣🤣🤣 💪💪💪 این مصوبه عادلانه به کوری مافیاهای کنکور و سگ نوچه هاش و شاسی بلند بگیرا سالیان سال اجرا خواهد شد 💪😉
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: ما هم یه شاد باش و سلام میگیم خدمت همه مافیای معدل همه مؤسساتی که یه سال نشده کتاب تشریحی ۲۰ زدن بیرون .آخ میخواستین جیب دانش اموزای بدبخت پر کنید چرا یه دلیل واضح نمیارن میایین کنکور میزارین اردیبهشت خخخخخخخ کنکور دیتون چه گلی به سر ما زد که اردیبهشت تتون بخواد غلطی کنه .عزیز جان اگه بخواییم از ایراد های این طرح ظالمانه بگیم یه هفته باید طومار نوشت هرچند که خودتون هم میدونید ولی واستادین پای نون حروم.دوما این طرح رد نشد ردش کردن .‌........این شورای شما تاسرش به سنگ نخوره مجاب نمیشه البته ۴۰۲ خورده ها ولی وا نمیده لعنتی .تا بوده همین بوده همیشه ظلم پیروز بوده ظالم برنده ولی میدونی که هیچ ظلمی پایدار نمیمونه .کسی که عاشق هدفش واسش میجنگه حالا بخواد شرایط خیلی ظالمانه هم باشه .ما می‌جنگیم با همین مصوبه کوفتی ولی این دنیا هم میگذره به سرعت یه چشم به هم زدن فردا روزی باید پاسخگوی خیلی ها باشید .دلم به حال آدمایی منفعت طلب و دنیا پرستی مثل شما و امثال ش....میسوزه
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور در پاسخ به مهسا رادی: آره ما منفعت طلبیم که میخواهیم کنکور رو حذف کنیم. قانع اون نادریه که میخواد عمومی ها رو هر طور شده به کنکور برگردونه 🤣🤣 تاثیر قطعی هم باشه زهی خیال باطل خدارو شکر مردم ما آگاهن و فرق هوچی گری و حق گویی رو تشخیص میدند
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور: اولا دروغ نباف هیچ وقت همچین حرفی نزدن همیشه بحث اول و آخر تاثیر معدل بوده دوما نادری از بازگشت عمومی چه سودی میبره مثلا هان.... سوما بهتره بری یه نگاهی به دبیرای شورا جون و مدارس غیر دولتیشون بکنی بعد متوجه میشی کی داره برا مردم میجنگه کی برا منافع خودش .سوما میگی مردم آگاهن خخخخخخخخخخ برادر من مردم کجا بود مردم کیلو چند مردم همین ملتی بودن که حرف نماینده هاشون ذره ای ارزش نداشت .مردم مردن حالا دیگه شورا شده مردم شورا شده قانون گذار کجایی کاری..
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور در پاسخ به مهسا رادی: آره واقعا از طرح پیشنهادی نمایندگان مافیا کاملا مشخص بود. 🤣🤣🤣🤣 تمام دردشون بازگردان عمومی ها بود. زهی خیال باطل شتر در خواب بیند پنبه دانه 😉💪
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : مصوبه مجلس توسط شورای نگهبان رد شد ۲ سال دارم میگم و شما باور نمیکنید خب بفهمید دیگه خخخخ همیشه گفتم مجلس دخالت کنه شورای نگهبان رد ش میکنه
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به محمدرضا فروتن: داداش یعنی شما نمیدونی کی ردش کرده خوابی یا خودت زدی به خواب جلسه شبانه لغوش کرد نه شورای نگهبان .این جمله یه دنیا حرف توش یه دنیا افسوس
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : سخنگوی شورای نگهبان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا معدل در کنکور سال ۱۴۰۳ تاثیر خواهد داشت یا خیر؟ گفت: بله؛ طبق روالی که سال گذشته بوده خواهد بود. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنان پابرجاست و مبنای عمل خواهد بود
💬 پاسخ
سامان صارمی : ما در کارزار شما مشارکت کردیم شما هم در کارزار ما مشارکت کنید 🙏🙏🙏https://www.karzar.net/84574
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : هنوز نه به دار نه به باره چون باید شورای نگهبان بره بعد هم تازه بازم لغو نمیشه چون مجلس گفت فقط ۳ سال تعویق تازه مصوبه قبلی مجلس هم با این جدید در تعارض هست و این مصوبه فعلی قطعا در شورای نگهبان رد خواهد شد
💬 پاسخ
زهرا 123 در پاسخ به محمدرضا فروتن: حس خیلی خوبیه وقتی اینجوری سوختید و دارید واق واق میکنید
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن در پاسخ به زهرا 123: جااااان؟؟؟؟ نشنیدم بلندتر بگو !!!!سخنگوی شورای نگهبان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا معدل در کنکور سال ۱۴۰۳ تاثیر خواهد داشت یا خیر؟ گفت: بله؛ طبق روالی که سال گذشته بوده خواهد بود. مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنان پابرجاست و مبنای عمل خواهد بود
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور در پاسخ به زهرا 123: حالا فهمیدی کی واق واق بیجا میکنه؟؟؟🤣🤣🤣
💬 پاسخ
محمد مهدی در پاسخ به زهرا 123: رد شد فعلا الان شما سوختی
💬 پاسخ
رها کریمی : با عرض سلام و خسته نباشی خدمت همه شما عزیزان.... من از تاثیر معدل در کنکور مخالف هستم زیرا این قوانین را گذاشتن ک علت برقرار بشه ولی هیچ عدالتی نیست چرا ک در امتحانات بسیار تقلب وجود دارد و کسی به حقوق اصلی خودش نمی‌رسه.....🙏🙏
💬 پاسخ
هادی قهری : جواب عزیزانی که امثال با این طرح ... تلاششون دچار آسیب شد رو کی باید بده!!!!!
💬 پاسخ
ضد مصوبه ننگین شورا : در کنکور ۱۴۰۲ علاوه بر کنکوریا به پشت کنکوریا هم بسیار ظلم شد ۹۰ درصد کنکوریا ، دانش آموزا و والدین اونها مخالف تاثیر قطعی معدل هستند🫡🫡 جالبه بدونید زارعی رئیس مرکز ارزشیابی کیفیت آموزشی 《 حذف پشت کنکوری ها رو از مزایای مصوبه تاثیر قطعی معدل میدونه 》😯🤯🤯🤯😔😔 لعنت به همچین افرادی😡😡
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور : توییت آقای ابراهیم سوزنچی رو بخون عزیز برادر. حتی نگهبان هم تأیید کنه بازهم آرزوی لغو این مصوبه عادلانه رو شیادان به گور خواهند برد 🤣😉 💪 ما حرفی زدیم و پای حرفمان هم هستیم. داوطلبان با خیالت راحت طبق مصوبه عادلانه شورا عالی انقلاب فرهنگی به درس خواندن ادامه دهند#شورا_فرق_میکند #مافیاهای_کنکور_خواب_چنین_برگشتی_هم_نخواهند_دید
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : اگه اینجا باشی میگن چرا همش اینجای نباشی میگن نظراتت بدرد نخور بود فرار کردی خخخخخخخخخخ
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مجلس برای اصلاح قانون نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها ایرادات و ابهاماتی دارد، گفت: به احتمال زیاد این طرح توسط شورای نگهبان یا هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رد خواهد شد پس الکی به دلتون صابون نزنید.
💬 پاسخ
ضد مافیا کجایی ؟ در پاسخ به محمدرضا فروتن: هیچ قدرتی نمیتونه جلوی مردم بایسته ، خسروپناه ک عددی نیست
💬 پاسخ
مهسا رادی در پاسخ به محمدرضا فروتن: ار جون خودت تا الان که رعیس شورا بودی میگفتی لغو نمیشه حالا رعیس شورا نگهبانی از پیش میگی رده برو بابا اااااااا
💬 پاسخ
ضد مافیا کجایی ؟ : ضد مافیا کجایی ، آهای منشی انتشارات معدل ۲۰، آهای خود مافیا کو شورایی که پشتیبانت بود؟؟؟؟ بینیت به خاک مالیده شد ؟؟؟؟؟؟؟ کی به گور رفت ؟؟؟؟ ما یا تو ؟؟؟؟؟ دوران ارباب رعیتی تموم شده ، الان دوران مطالبه گریه ، باید هر قانون پاسخگویی داشته باشه ، نمیشه هر جمع ده بیست نفری با تبانی با چند تا انتشارات قانون الکی بده ..... حالا کتابای معدل ۲۰ رو چکار میکنید ،،،،، حیف اون درختا که واسشون قطع شدددددد حیف حیف
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور در پاسخ به ضد مافیا کجایی ؟: گاز ورمه گاز ورمه😂🤣🤣🤣🤣
💬 پاسخ
ضد مصوبه ننگین شورا : فروتن ، ضد مافیا ، لغو شد 😁😁، تاثیر قطعی معدل لغو شد😁🤣 تاثیر مثبت شد بسوزززززززززززززز🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁💘💘🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن در پاسخ به ضد مصوبه ننگین شورا: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مجلس برای اصلاح قانون نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها ایرادات و ابهاماتی دارد، گفت: به احتمال زیاد این طرح توسط شورای نگهبان یا هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رد خواهد شد.
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن در پاسخ به ضد مصوبه ننگین شورا: باید شورای نگهبان تایید کنه که قبلا هم درموردش گفتم
💬 پاسخ
سورنا سپهر : ضد مافیا کجایی که ببینی مصوبه تاثیرمعدل برباد رفته
💬 پاسخ
محمدرضا فروتن در پاسخ به سورنا سپهر: محو نشدم دارم به زندگی ادامه می دهم بیکار نیستم باید اتنخاب رشته کنم و استفاده از تابستان بودم و الان باید برم دانشگاه
💬 پاسخ
علی منصوری : محمدرضا فروتن بعد کنکور محو شد چرا ؟😂اسکل می‌گفت با معدل ۱۵ بیشتر تاثیر معدل رو میگیری
💬 پاسخ
فواد معصومی : واقعا نهایت قدرت نادری به قول ضد مافیا باد تو غبغب انداختنه؟ خاک تو سرش که چقدر مارو سرکار گذاشت هیچ قدرتی نداره فقط حرف حرف
💬 پاسخ
الهه دهقانی : دوستان این هفته اخرین فرصته تا می تونید به نماینده ها پیام بدین . تو را خدا کوتاهی نکنید .
💬 پاسخ
معین صدری : سمیه یونسی منگل تر از آنی که بگویم که بدانی. این کاربر که جدیدا به اسم ضد مافیای کنکور کیهان پیام میده خود واقعی اون کیهان نیست یک کاربر مخالف مصوبه است داره مثلا بهش طعنه میزنه که شما زورگویید خدا هم براتون مهم نیست.
💬 پاسخ
امیر محمد پیشوا : نا عدالتی نا عدالتی ناعدالتییییی.. فقط میتونم همین بگم... شما میدونین دارین چیکار میکنین؟!🤯 آینده جوانان یک کشور در میانه با این کار حق همه ضایع میشه.. شما فقط دارین نخبه هارو سرکوب میکنین این یک فاجعه بزرگه میپرسین چرا؟!! چون همه چیز از مدرسه و دانشگاه شروع میشه پس فردا اگه عیبی هم در مدیریت جامعه دیدیم نگیم چرا و فلان پس حق عزیزان دیپلم فنی و کاردانش که قصد جدی در کنکور سراسری دارن چی میشه؟! من دیگه واقعا نمیدونم... اگه میدونین که لغو کنین این طرح رو اگرهم نمیدونین که انصراف بدین بذارین یه ایران از دستتون نفس راحت بکشن ما مسئولین با سواد و حرفه ای میخوایم که با استفاده نظرات ملت، تعیین و تکلیف کنه واقعا جای تاسفه، واقعاااا
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور (کیهان) : بچه ها این کارزار دوباره راه افتاده الآن وقتشه که غیرتتون رو نشون بدین باید این کارزار به بالای ۱ میلیون امضا برسه هر یک امضای شما یک سیلی به شورای انقلاب فرهنگی عزیزم و جناب خسرو پناه که جانم به فدایش و من که نوکر و خاک زیر پای همتونمه ، بزنید نوش جون و گوارای وجودم👍🤣🤣
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور واقعی در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور (کیهان): خیلی دلم به حالتون میسوزه ضجه بزنید شیادا🤣😂 اینطور یکم عقده و فشار های روتون رو کم کنید سگ نوچه های حقیر مافیا های کنکور 🤣
💬 پاسخ
مهدی صباحی : با عرض سلام لطفاً به کارزار ذیل در خصوص افزایش حقوق قشر زحمت کش کارگر را نیز امضا کنید https://www.karzar.net/83535
💬 پاسخ
ابوالفضل سلیمی : منم یک پشت کنکوری هستم این مصوبه بی عدالتی نیست ولی عدالت هم برقرار نمیکنه مثلا امسال رشته هاب صرفا با سوابق تحصیلی بی درد نخور بودند و رسته های با ازمون رشته های خوبی بودند در کل فرق زیادی نداشت اجرای ایت مصوبه
💬 پاسخ
علی صدری : فکر کنم این کاربر ضد مافیا شیاد کنکور یکی از همین تصویب کنندگان تاثیر قطعی باشه چون اینجا به جز این بیچاره یکی دو نفر بیشتر موافق تاثیر قطعی نیستن که احتمالا این یکی دو نفر هم خود این بیچاره باشه برو عامو قانون رو که تو کشور جمهوری به صورت پنج شیش نفره تو دورهمی رفقا تصویب کردید و خود تصویب کننده ابلاغ هم کرده حالا چرا اینجا فشار میخوری و گریه میکنی.
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان) در پاسخ به علی صدری: اونی که فشار میخوره و به گریه افتاده اربابای مافیاییت و مولف های دلواپس کتاب تست عمومیه. من بارها گفتم اومدم که نذارم سگ نوچه های مافیای کنکور علیه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی جوسازی کنند و خیلی سریع رسواشون کنم.
💬 پاسخ
ضد مافیا [کیهان] خر است در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور ( کیهان): تو خودت معلوم نیست نوچه کی هستی وجود داشتی خودتو معرفی میکردی
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور کیهان : این مصوبه مصداق کامل عدالت است آنقدر عادلانه که تا شورای عالی انقلاب فرهنگی نخواهد اگر خدا هم بخواهد این مصوبه تغییر نخواهد کرد🤫💪 مگر مملکت قانون ندارد هر چیزی اصولی دارد حالا هر چه قدر دوست دارید بشینید دعا کنید تا وقتی شورا نخواهد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد 💪 حجت الاسلام خسرو پناه: مافیا خواب لغو این مصوبه را هم نخواهد دید...💪 آرزوی لغو این مصوبه عادلانه را به گور خواهید برد
💬 پاسخ
ضد مصوبه ننگین شورا در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور کیهان: شورای انقلاب فرهنگی از بدو تاسیس جز مشکل و بدبختی چی واسه این ملت داشته😒 اون از مصوبه حجاب و حالا این از اخراج اساتید دانشگاه ها ، حالا هم که سگ نوچه هاش میگن قوانین و مصوبه هاش از قوانین و خواست های خداوند هم بالاتره😯😯🤯🤯 بله درست میگه این شورا از بدو تاسیسش همواره مخالف خواست مردم و خدا بوده و مصوبه و تصمیماتش جز ظلم و بی عدالتی چیز دیگری نبوده😔😕🖕
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور کیهان : بعضی سودجویان و مافیای کثیف کنکور با اسم من کامنت می‌گذارند و از حسن شهرت بنده سو استفاده میکنند اینجانب به پشتوانه حجت الاسلام خسرو پناه و طبق فرمایشات ایشان بهتون این اطمینان را می‌دهم که تنها و تنها ایشان و شورای محترم می‌توانند مصوبه و قانون سنجش تعیین کنند و وقتی که ایشان می‌گویند مافیا خواب لغو این مصوبه را ببینند یعنی هیچ دعا و التماسی و هیچ موجودی توانایی مقابله و تغییر این مصوبه را ندارد دست از تقلای بیجا بردارید.
💬 پاسخ
عدالت ن در پاسخ به ضد مافیای شیاد کنکور کیهان: دفاع نکن خودتم ی نوچه مافیا هستی اما با ی نقاب دیگه نونت از همینا در میاد والا خودت میدونی مافیا امتحانات چجوری سوالات فروختن و حتی نمره فروختن پس بیا پایین از منبر چرت و پرت نگو فکر میکنی مافیا کنکور کیا بودن همین کارکنان سنجش خودشون سوالات میفروختن بالاخره جیره و مواجب باید ی جوری پر بشه شورای عالی هم ی مدل دیگه چاپید از طریق امتحانات آموزش و پرورش سر ترمیم معدل چقدر پول به جیب زد پس واسمون از عدالت نگو دهنتو آب بکش مفت خور توهم مواجبت پر والا دلسوز ما دانش آموزا نیستی
💬 پاسخ
ضد مافیای شیاد کنکور کیهان : اینهایی که میگن خدا به دادمون برسه بدونین این جا مسئول و سیستمی هست قانونی هست تا سیستم نخواهد تا حجت الاسلام خسرو پناه نخواهد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد بیخودی دعا نکنید تا شورای عزیز نخواهد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و آرزو لغو این مصوبه‌ رو به گور خواهید برد...
💬 پاسخ
معصومه سلیمانی : سلام توروخدا این تاثیر معدلو حذف کنید بیشترازاین نابودمون نکنید کسایی هستن باصدجور مصیبت درس میخونن تا به اون چیزی که میخوان برسن ولی بااین تاثیرمعدل دیگه جایی به تلاش براپشت کنکوریا نمیمونه چون هرسال تاثیر معدل بیشتر میشه ما دهه هشتادیا چه گناهی کردیم که شدیم موش ازمایشگاهی
💬 پاسخ
آسمان روشن : خدایی هم هست این لجنزاری که برای بچه های نردم درست کردید گریبان خودتون وبچه هاتونو بگیره با این مصوبه کثیفتون
💬 پاسخ
نمایش نظر های بیشتر

اخبار مرتبط با این کارزار



اگر شما خبر تازه‌ای دارید لطفا لینک خبر رسمی آن را از طریق کلید فوق ثبت نمایید.


این کارزار موفق شد!

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

بازتاب در آخرین خبر:

معدل سد جدید راهیابی به دانشگاه

جلسه پیگیری ویژه برگزار شد.

برای اطلاع از تصمیمات گرفته شده در این جلسه اینجا کلیک کنید

پیگیری ویژه کارزار

با استقبال بی‌نظیر شهروندان، این کارزار در فهرست پیگیری‌های ویژه قرار گرفت.

انتشار پوستر دعوت به امضا در اینستاگرام

انتشار پوستر در اینستاگرام

با توجه به اهمیت این کارزار پوستر آن در اینستاگرام منتشر شد.

مشاهده پست دانلود پوستر

ارسال برای رسانه‌ها

با استقبال ۵ هزار نفری، خبر این کارزار مهم برای رسانه‌ها ارسال شد

تأیید کارزار جهت انتشار

این کارزار در چهارچوب قوانین پلتفرم کارزار تأیید و منتشر شد.



این کارزارها را هم حمایت کنید: