رئیس و نمایندگان محترم مجلس
سلام؛
همسانسازی و افزایش حقوق بازنشستگان، حق مسلم آنان از اکنون تا همیشه است. صرفهجویی مالی باید در ریختوپاشهای واحدها و ارگانهای نهچندان ضروری و مفید اعمال شود، نه در حقوق شهروندان. نمایندگان مجلس موظفاند با قاطعیت آن را پیگیری و تصویب کنند.

بحث و گفتگو