ریاست محترم جمهور
با سلام؛
با توجه به اینکه دولت به نان یارانه اختصاص میدهد، با این حال برخی نانوایان در دریافت بهای نان مرتکب تخلف شده و موجب اجحاف در حق مصرفکنندگان میشوند. از سوی دیگر، اتحادیههای مربوطه و همچنین سازمان تعزیرات و سایر نهادهای نظارتی، توان و کارایی لازم برای نظارت مؤثر و برخورد مناسب با این تخلفات را ندارند.
لذا شایسته است دولت با حذف یارانه نان و پرداخت مستقیم آن به مصرفکنندگان، تکلیف این موضوع را بهصورت اساسی روشن نماید تا از عادی شدن تخلف و بیقانونی جلوگیری شود.

بحث و گفتگو